W dniach 11-12 maja br. w Warszawie odbyło się spotkanie firmy Mark Andy z jej autoryzowanymi dystrybutorami z różnych stron świata (Europy, Azji, Afryki i Ameryki Łacińskiej), połączone z prezentacjami kilku maszyn wąskowstęgowych z jej oferty. Było to drugie w ostatnim czasie wydarzenie typu Open House, zorganizowane przez Mark Andy Europe w jej polskim centrum pokazowym. Nieco wcześniej firma zaprosiła na specjalne prezentacje studentów kierunków poligraficznych oraz ich opiekunów. Natomiast w dniach 31 maja – 1 czerwca br. w tym samym miejscu odbędzie się forum „The Power of Hybrid Forum” („Siła druku hybrydowego”) skierowane do obecnych i potencjalnych klientów Mark Andy. Rejestracji na spotkanie można dokonać na stronie http://info.markandy.com/openhouse-poland-2022.
„Cieszymy się, że nasz plan, zakładający kolejne spotkania w warszawskim centrum pokazowym dla różnych grup uczestników, jest konsekwentnie realizowany – mówi Lena Chmielewska-Bontron, European Marketing Manager Mark Andy Europe. – Po studentach, tym razem mieliśmy przyjemność gościć – po raz pierwszy w tak dużym gronie – naszych dystrybutorów z całego świata. Ci, którzy nie byli w stanie przybyć osobiście, wzięli udział w Open House w trybie online, dzięki czemu podczas wydarzenia reprezentowany byli partnerzy biznesowi ze wszystkich regionów i kontynentów, znajdujących się w gestii Mark Andy Europe – Europy, Azji, Afryki oraz Ameryki Łacińskiej”.
Spotkanie rozpoczęło się od prezentacji trzech maszyn zainstalowanych w warszawskim centrum pokazowym: fleksograficznej Evolution Series E3 oraz dwóch hybrydowych – Digital Series iQ i Digital Pro 3. Kolejnym punktem programu była konferencja, podczas której słowo wstępne do przybyłych na spotkanie partnerów biznesowych Mark Andy wygłosił CEO firmy – Jason Desai. Przedstawił on wyniki osiągnięte w 2021 roku, opowiedział o nowych inwestycjach realizowanych przez Mark Andy, jak też jej planach rozwojowych, m.in. w obszarze oprogramowania. W ramach sesji konferencyjnej znalazły się trzy prezentacje, które poprowadził Łukasz Chruśliński – Sales Manager Mark Andy Europe. Pierwsza dotyczyła rozwiązań firmy w zakresie RFID i zastosowania w jej maszynach materiałów typu linerless. Kolejna poświęcona była najnowszej maszynie hybrydowej – Digital Series iQ, stworzonej przez Mark Andy wspólnie z firmą Domino, która jest producentem zastosowanego tu modułu inkjetowego. Tematem ostatniej prezentacji było nowe oprogramowanie Mark Andy, automatyzujące proces produkcji etykietowej – sMART Link. Konferencję zwieńczyła otwarta dyskusja z udziałem wszystkich uczestników spotkania. W części nieformalnej goście firmy Mark Andy mieli okazję zwiedzić Muzeum Wódki Koneser i zjeść wspólną kolację w tamtejszej restauracji.
Tom Cavalco, Executive Vice President Mark Andy mówi: „Dziękujemy wszystkim naszym partnerom handlowym którzy znaleźli czas by przybyć do Warszawy osobiście, jak też tym obecnym online. Cieszymy się, że mogliśmy podzielić się z nimi najnowszymi informacjami na temat Mark Andy i naszych rozwiązań oraz planów rozwojowych. Wielu z nich wkrótce ponownie zawita do Warszawy – tym razem w roli opiekunów handlowych naszych klientów z różnych stron świata. Z niecierpliwością czekamy zatem na kolejne Open House. Mamy nadzieję, że będzie to owocny czas dla jego wszystkich uczestników, przede wszystkim – obecnych i potencjalnych użytkowników naszych maszyn”.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej