Ep­son spon­so­rem głów­nym cy­klu Kids RunPoprzedni artykuł 

W mi­nio­ny week­end w Sz­cze­ci­nie od­był się pierw­szy z cy­klu te­go­rocz­nych bie­gów dla dzie­ci pod na­zwą Kids Run. Ja­po­ński pro­du­cent dru­ka­rek i pro­jek­to­rów Ep­son z du­mą – ja­ko spon­sor głów­ny – wspie­ra ten naj­wi­ęk­szy w Pol­sce cykl im­prez bie­go­wych dla naj­młod­szych.

Za­wo­dy bie­go­we dla dzie­ci i mło­dzie­ży w wie­ku od 1–14 lat, po­łączo­ne ze spor­to­wym pik­ni­kiem od­by­ły się w nie­dzie­lę, 29 ma­ja na Miej­skim Sta­dio­nie Lek­ko­atle­tycz­nym w Sz­cze­ci­nie. To po­czątek ro­dzin­nych mi­tyn­gów, które za­pla­no­wa­no jesz­cze w dzie­wi­ęciu mia­stach: Kra­ko­wie, Ka­to­wi­cach, Wro­cła­wiu, Zie­lo­nej Górze, Byd­gosz­czy, Gda­ńsku, War­sza­wie, Ło­dzi i Po­zna­niu.

Kids Run to nie tyl­ko bie­gi, ale też pik­nik spor­to­wy dla ca­łej, ak­tyw­nej ro­dzi­ny. Ce­lem or­ga­ni­za­to­rów jest za­chęca­nie do ru­chu, ak­tyw­no­ści i zdro­we­go try­bu ży­cia. Dzie­ci mo­gą za­tem spróbo­wać swo­ich sił za­rów­no w ko­szy­ków­ce, pi­łce no­żnej i siat­ków­ce, jak i mniej po­pu­lar­nych spor­tach – pchni­ęciu ku­lą, sko­ku w dal czy strze­la­niu z łu­ku. To świet­na oka­zja, by za­po­znać się z różny­mi dys­cy­pli­na­mi spor­to­wymi, a mo­że na­wet od­kryć no­wą pa­sję. Du­żo za­ba­wy do­star­cza­ją za­da­nia spraw­no­ścio­we, ze­spo­ło­we lub in­dy­wi­du­al­ne. W mi­nio­ną nie­dzie­lę, w za­wo­dach wzi­ęło udział pra­wie 700 mło­dych za­wod­ni­ków.

Od mo­men­tu swo­je­go po­wsta­nia w 2014 ro­ku, Kids Run jest im­pre­zą de­dy­ko­wa­ną dzie­ciom, której są głów­ny­mi bo­ha­te­ra­mi i go­spo­da­rza­mi – mówi To­masz Ma­kow­ski, szef cy­klu Kids Run. To nie­zwy­kły spor­to­wy pik­nik i atrak­cyj­ny po­my­sł na ak­tyw­ne spędze­nie dnia w ro­dzin­nym gro­nie. Ch­ce­my za­ra­żać mi­ło­ścią do spor­tu i po­ka­zy­wać, że war­to na sta­łe włączyć ak­tyw­no­ść, do ży­cia przed­sta­wi­cie­li za­rów­no mło­de­go, jak i star­sze­go po­ko­le­nia. W ci­ągu 8 lat w na­szych za­wo­dach wy­star­to­wa­ło po­nad 20 ty­si­ęcy uczest­ni­ków.

Spon­so­rem głów­nym te­go­rocz­ne­go cy­klu jest Ep­son – ja­po­ńska fir­ma sły­nąca nie tyl­ko z in­no­wa­cji i no­wo­cze­snych tech­no­lo­gii, ale też z za­an­ga­żo­wa­nia w dzia­ła­nia pro­eko­lo­gicz­ne i wspie­ra­nia lo­kal­nych spo­łecz­no­ści. Dzi­ęki wspar­ciu Ep­son uczest­ni­cy za­wo­dów mo­gli na miej­scu wy­dru­ko­wać zro­bio­ne fo­to­gra­fie, wzi­ąć udział w kon­kur­sach oraz zro­bić so­bie zdjęcie z… po­sta­cią Usa­ina Bol­ta. To wła­śnie ten naj­szyb­szy czło­wiek świa­ta jest am­ba­sa­do­rem Ep­son i pro­mu­je za­le­ty dru­ku w tech­no­lo­gii atra­men­to­wej.

„Po­dob­nie jak Usa­in Bolt, ta­kże my w Ep­son wspie­ra­my pro­jek­ty roz­wi­ja­jące edu­ka­cję i roz­wój fi­zycz­ny dzie­ci i mło­dzie­ży.Za­le­ży nam na zbu­do­wa­niu za­ufa­nia dzi­ęki pro­duk­tom, które po­ma­ga­ją spo­łecz­no­ściom roz­wi­jać się w mądry, zrów­no­wa­żo­ny spo­sób. Ch­ce­my in­spi­ro­wać in­nych do re­ali­zo­wa­nia swo­ich ma­rzeń, nie­za­le­żnie od te­go, czy są du­że czy ma­łe. Ser­decz­nie za­pra­sza­my do udzia­łu w cy­klu Kids Run – gwa­ran­tu­je­my, że nie za­brak­nie do­brej za­ba­wy” – mówi Ewa Py­tlak, ko­or­dy­na­tor mar­ke­tin­gu w Ep­son Pol­ska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ep­son

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści