Pre­ci­se Di­gi­tal Prin­ting wpro­wa­dza upi­ęk­sze­nie Sco­dix do ma­rek w USAPoprzedni artykuł 

Od lewej: Jay (Jugnu) Shah (Prezes), Dick Martin (Scodix), Joe Koritko (operator cyfrowy), Larry Thomas (operator cyfrowy), Kevin Gwouwinkel (wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu) i Matt Giandonato (Scodix). Dolny rząd: Jeremy Lower (kierownik produkcji) i Aaron Albright (Scodix)
Od le­wej: Jay (Ju­gnu) Shah (Pre­zes), Dick Mar­tin (Sco­dix), Joe Ko­rit­ko (ope­ra­tor cy­fro­wy), Lar­ry Tho­mas (ope­ra­tor cy­fro­wy), Ke­vin Gwo­uwin­kel (wi­ce­pre­zes ds. sprze­da­ży i mar­ke­tin­gu) i Matt Gian­do­na­to (Sco­dix). Dol­ny rząd: Je­re­my Lo­wer (kie­row­nik pro­duk­cji) i Aa­ron Al­bri­ght (Sco­dix)

Wio­dąca dru­kar­nia bra­nżo­wa, Pre­ci­se Di­gi­tal Prin­ting Gra­phics (PDP), za­in­we­sto­wa­ła w no­wą ma­szy­nę Sco­dix Ul­tra 2000 Di­gi­tal En­han­ce­ment Press, ofe­ru­jąc klien­tom sze­ro­ką ga­mę opcji upi­ęk­sza­nia, zwi­ęk­sza­jąc ich dru­ko­wa­ne apli­ka­cje z ozdob­ni­ka­mi Sco­dix, ta­ki­mi jak fo­lia, bro­kat, me­ta­licz­ne, braj­low­skie, punk­to­we UV i ozdo­by ty­pu ca­st-an­d-cu­re do dru­ka­rek w USA, szcze­gól­nie w re­jo­nie Chi­ca­go.

„To nie­sa­mo­wi­te, co po­tra­fi ta dru­kar­ka Sco­dix, a fakt, że mo­że­my do­strzec ar­ku­sze stem­pli UV i fo­lio­wych o roz­mia­rach 21 x 31 ca­li, zmie­nia za­sa­dy gry” – twier­dzi Ke­vin Gro­uwin­kel, wi­ce­pre­zes. Sprze­daż i mar­ke­ting dla pre­cy­zyj­ne­go dru­ku cy­fro­we­go. „Po po­nad sze­ściu mie­si­ącach ry­go­ry­stycz­nych te­stów wszyst­kich po­rów­ny­wal­nych mo­de­li na ryn­ku, w ko­ńcu uzna­li­śmy, że kon­struk­cja i ja­ko­ść Sco­dix jest znacz­nie lep­sza. Sy­stem po­da­jący jest w sta­nie ob­słu­żyć wszyst­kie ro­dza­je pa­pie­ru na na­szym sto­le po­daw­czym, a ob­słu­ga i re­je­stra­cja pa­pie­ru by­ła wy­jąt­ko­wa”.

Dru­kar­ka Sco­dix Ul­tra 2000 za­wie­ra ca­łą ga­mę ozdob­ni­ków Sco­dix i jest wy­po­sa­żo­na w zauto­ma­ty­zo­wa­ny me­cha­nizm umo­żli­wia­jący ope­ra­to­rom szyb­kie i pro­ste prze­łącza­nie się mi­ędzy po­li­me­ra­mi. Dzi­ęki te­mu ope­ra­to­rzy mo­gą szyb­ko do­sto­so­wać się do ka­żde­go za­da­nia dru­ko­wa­nia otrzy­ma­ne­go od klien­tów, nie­za­le­żnie od po­zio­mu po­kry­cia tu­szem lub wy­bra­ne­go podło­ża, a fir­mie do za­bez­pie­cze­nia na przy­szło­ść – po­zo­sta­wia­jąc otwar­te drzwi dla po­li­me­rów od­po­wied­nich do zgod­no­ści z żyw­no­ścią lub środ­ków bez­pie­cze­ństwa. Szyb­kie prze­łącza­nie po­li­me­rów po­zwa­la rów­nież PDP na mak­sy­ma­li­za­cję wy­daj­no­ści i pro­duk­tyw­no­ści, w mia­rę jak fir­ma po­sze­rza ba­zę klien­tów, ofe­ru­jąc no­we usłu­gi zwi­ąza­ne z nie­stan­dar­do­wy­mi i krót­ko­se­ryj­ny­mi zdo­bie­nia­mi.

Pre­ci­se Di­gi­tal Prin­ting, wio­dący hur­to­wy do­staw­ca pe­łno­ko­lo­ro­wych zna­ków, ba­ne­rów, gra­fik i wy­świe­tla­czy w punk­tach sprze­da­ży, roz­sze­rzy mo­żli­wo­ści upi­ęk­sza­nia dru­ku na swo­ich klien­tów, ta­kich jak du­że dru­kar­nie, fran­szy­zy dru­kar­skie, dru­kar­ki wiel­ko­for­ma­to­we i fir­my zaj­mu­jące się wy­świe­tla­niem. Od pro­to­ty­po­wa­nia po pe­łne se­rie pro­duk­cyj­ne, dru­kar­ka Sco­dix będzie upi­ęk­szać druk z trzech dru­ka­rek HP Sci­tex fir­my PDP, sta­no­wi­ąc do­sko­na­łe uzu­pe­łnie­nie ist­nie­jących usług, po­zy­cjo­nu­jąc fir­mę do zwi­ęk­sza­nia udzia­łu w ryn­ku.

Sco­dix Ul­tra 2000 Press jest częścią se­rii cy­fro­wych sys­te­mów ulep­sza­nia Sco­dix Ul­tra. Ukie­run­ko­wa­ny spe­cjal­nie na ry­nek dru­ku ko­mer­cyj­ne­go, do­łącza do nie­go fla­go­wy Ul­tra 6000 – for­ma­ty ozda­bia­jące do for­ma­tu B1 – oraz Ul­tra 5000 opra­co­wa­ny dla dru­kar­ni opa­ko­wań i prze­twór­ców. Dru­kar­ki ko­mer­cyj­ne ma­ją rów­nież Ul­tra 1000 do sze­ro­kiej ga­my ozdób w ni­ższej ce­nie, a dla We­b2Print, ma­szy­ny Sco­dix Ul­tra 3000 i Ul­tra 4000 za­wie­ra­ją opro­gra­mo­wa­nie Sco­dix W2P.

Paul Fur­se, północ­no­ame­ry­ka­ński dy­rek­tor sprze­da­ży Sco­dix, ko­men­tu­je: „W Sco­dix je­ste­śmy wy­jąt­ko­wo pod­eks­cy­to­wa­ni współpra­cą z PDP. Ja­ko dru­kar­nia han­dlo­wa, przy­nie­sie ko­rzy­ści pły­nące z ozdób Sco­dix agen­cjom mar­ke­tin­go­wym, mar­kom i na­byw­com dru­ku w re­jo­nie Chi­ca­go, de­mon­stru­jąc to, co jest te­raz mo­żli­we, po­za kon­wen­cjo­nal­ną fo­lią i punk­to­wy­mi zdo­bie­nia­mi UV, za­mie­nia­jąc druk w do­świad­cze­nie. Prze­de wszyst­kim PDP ma wy­jąt­ko­wą po­zy­cję do ogrom­ne­go wzro­stu i cie­szę się, że Sco­dix jest częścią tej hi­sto­rii”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix Ltd.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści