Kornit Digital Ltd. (NASDAQ: KRNT) („Kornit” lub „Firma”), światowy lider w dziedzinie zrównoważonej, cyfrowej mody i tekstyliów na żądanie technologii produkcyjnych, przedstawiła dziś swój Raport Wpływu za 2021 r., podkreślając postępy w realizacji celów i dalej rozwijając swoje zaangażowanie w długoterminową strategię mającą na celu przekształcenie świata mody i tekstyliów w taki, który jest bardziej zrównoważony. Kompleksowa analiza szczegółowo przedstawia wyniki Kornit związane z działaniami na rzecz klimatu, gospodarką odpadami, zieloną chemią i różnorodnością w miejscu pracy, a także innymi obszarami ram środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego firmy (ESG).
Omer Kulka, dyrektor ds. marketingu w Kornit Digital, stwierdził: „Innowacje są kluczem do naszych wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym sposobu, w jaki rozwijamy nasze systemy i atramenty, dostarczamy oprogramowanie i usługi oraz angażujemy naszych pracowników i społeczności. Ten drugi raport roczny podkreśla nasze niezłomne zobowiązanie do bycia liderem we wspieraniu globalnej społeczności — łączącej pracowników, klientów i partnerów — która jest zarówno etyczna, jak i odpowiedzialna za tworzenie bardziej zrównoważonego przemysłu i przyszłości”.
Kluczowe osiągnięcia w stosunku do stanu wyjściowego (2021)
Nieustanne zaangażowanie Kornit w doskonalenie praktyk ESG w ramach własnej działalności zaowocowało osiągnięciami całej firmy w obszarach:
Działania na rzecz klimatu i gospodarka odpadami*
Zielona Chemia
DEI i zaangażowanie społeczne
Strategia wpływu Kornit Digital
Kierując się ambicją wywarcia pozytywnego wpływu na wszystkie obszary swojej działalności oraz w przemyśle odzieżowym i tekstylnym, Kornit w tym roku dostosował swoją Strategię Wpływu w kierunku bardziej ekspansywnych, długoterminowych celów i zadań. Wyrafinowana strategia Kornit odzwierciedla podwójną rolę firmy jako czynnika zmian w branży — zarówno jako lidera wzmacniającego pozycję branży modowej, aby był bardziej zrównoważony, jak i jako odpowiedzialnego uczestnika odpowiedzialnego za przyjęcie zmian społecznych i środowiskowych, aby uczynić świat lepszym miejscem.
Holistyczna strategia uwzględnia obie role w ramach dwóch fundamentalnych filarów — „Enable the Change” i „Be the Change” — oraz obejmuje wskaźniki KPI zarówno społeczne, jak i środowiskowe, zaprojektowane z myślą o spełnianiu celów firmy i reagowaniu na wkład interesariuszy, a także branży i potrzeby ekosystemu:
Pan Kulka podsumował: „Od momentu powstania w 2002 roku Kornit poświęcił się kreowaniu trwałych zmian w naszej branży. Nasza odnowiona strategia wpływu dodatkowo sprawia, że jesteśmy odpowiedzialni za tę wizję. Oprócz naszych wysiłków na rzecz zmniejszenia ogólnego wpływu na środowisko, koncentrujemy się na zdrowiu, bezpieczeństwie i dobrym samopoczuciu wszystkich osób korzystających z naszych produktów; poprawa życia naszych ludzi w miejscu pracy; i pozytywnie przyczyniając się do przemysłu i społeczeństwa. Chociaż wierzymy, że poczyniono postępy, wiemy, że jest jeszcze więcej do zrobienia i nie możemy się doczekać wprowadzenia pozytywnych zmian dla naszej firmy, naszej branży i całego ekosystemu”.
Raport Kornit Digital Impact 2021 przedstawia dotychczasowe postępy firmy, a także przyszłe cele i plany dotyczące odpadów, chemikaliów, emisji gazów cieplarnianych, energii, rozwoju produktów, szkoleń pracowników, różnorodności i integracji oraz łańcucha dostaw firmy. Zasadniczo jest zgodny ze standardami Global Reporting Initiative, podstawowymi opcjami ramowymi sprawozdawczości oraz standardami sprawozdawczości Rady ds. Standardów Rachunkowości Zrównoważonego Rozwoju dla sektora usług profesjonalnych i komercyjnych.
Kornit oficjalnie prezentuje raport podczas wydarzenia prasowego na PRINTING United Expo 2022. Już dziś pobierz pełny raport.
Na podstawie informacji firmy Kornit Digital