Kornit Digital wydaje drugi roczny Raport WpływuPoprzedni artykuł 

Kornit Digital Ltd. (NASDAQ: KRNT) („Kornit” lub „Firma”), światowy lider w dziedzinie zrównoważonej, cyfrowej mody i tekstyliów na żądanie technologii produkcyjnych, przedstawiła dziś swój Raport Wpływu za 2021 r., podkreślając postępy w realizacji celów i dalej rozwijając swoje zaangażowanie w długoterminową strategię mającą na celu przekształcenie świata mody i tekstyliów w taki, który jest bardziej zrównoważony. Kompleksowa analiza szczegółowo przedstawia wyniki Kornit związane z działaniami na rzecz klimatu, gospodarką odpadami, zieloną chemią i różnorodnością w miejscu pracy, a także innymi obszarami ram środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego firmy (ESG).

Omer Kulka, dyrektor ds. marketingu w Kornit Digital, stwierdził: „Innowacje są kluczem do naszych wysiłków na rzecz zrównoważonego rozwoju, w tym sposobu, w jaki rozwijamy nasze systemy i atramenty, dostarczamy oprogramowanie i usługi oraz angażujemy naszych pracowników i społeczności. Ten drugi raport roczny podkreśla nasze niezłomne zobowiązanie do bycia liderem we wspieraniu globalnej społeczności — łączącej pracowników, klientów i partnerów — która jest zarówno etyczna, jak i odpowiedzialna za tworzenie bardziej zrównoważonego przemysłu i przyszłości”.

Kluczowe osiągnięcia w stosunku do stanu wyjściowego (2021)

Nieustanne zaangażowanie Kornit w doskonalenie praktyk ESG w ramach własnej działalności zaowocowało osiągnięciami całej firmy w obszarach:

Działania na rzecz klimatu i gospodarka odpadami*

  • ~16% redukcja intensywności emisji GHG z x 9,11-e do 7,68 MTCO2-e
  • 39% zmniejszenie intensywności odpadów niebezpiecznych z 1,7 tony do 1,04 tony
  • 57% redukcja ilości odpadów innych niż niebezpieczne z 33 ton do 14 ton

Zielona Chemia

  • Całkowite wyeliminowanie ostrych toksycznych amin (kategoria CLP 1, 2, 3) CMR
  • 20% redukcja poziomu LZO w Robusto Inkset i 30% LZO w Eco Ink/Green

DEI i zaangażowanie społeczne

  • Wzrost kobiet w zarządzaniu z 30% do 35%
  • Zgłaszanie, że 88% pracowników czuje się szanowanych i ma swobodę bycia autentycznymi w pracy - *Miary intensywności są na 1 milion przychodu.

Strategia wpływu Kornit Digital

Kierując się ambicją wywarcia pozytywnego wpływu na wszystkie obszary swojej działalności oraz w przemyśle odzieżowym i tekstylnym, Kornit w tym roku dostosował swoją Strategię Wpływu w kierunku bardziej ekspansywnych, długoterminowych celów i zadań. Wyrafinowana strategia Kornit odzwierciedla podwójną rolę firmy jako czynnika zmian w branży — zarówno jako lidera wzmacniającego pozycję branży modowej, aby był bardziej zrównoważony, jak i jako odpowiedzialnego uczestnika odpowiedzialnego za przyjęcie zmian społecznych i środowiskowych, aby uczynić świat lepszym miejscem.

Holistyczna strategia uwzględnia obie role w ramach dwóch fundamentalnych filarów — „Enable the Change” i „Be the Change” — oraz obejmuje wskaźniki KPI zarówno społeczne, jak i środowiskowe, zaprojektowane z myślą o spełnianiu celów firmy i reagowaniu na wkład interesariuszy, a także branży i potrzeby ekosystemu:

  • Enable the Chang e: Uwzględnia sposoby, w jakie innowacyjna technologia Kornit umożliwia zrównoważoną modę na żądanie, jednocześnie mając na celu zmniejszenie i ostatecznie wyeliminowanie nadprodukcji i związanego z nią niebezpiecznego wpływu na środowisko. Rozwiązania firmy nie tylko zużywają mniej zasobów, ale także usuwają negatywne skutki w postaci ścieków i innych szkodliwych nakładów w porównaniu z tradycyjnymi metodami drukowania. Przykładowe KPI obejmują:
  • Planeta: do 2030 r. wprowadzaj innowacje i buduj bogatszy zestaw produktów i narzędzi, które ułatwią dalszą ekspansję produkcji na żądanie
  • Ludzie: Do 2030 r. opracuj i wdroż „Indeks Kornit” na rzecz integracji we wszystkich partnerstwach z projektantami mody
  • Be the Change: Kronika postępów poczynionych w działalności biznesowej Kornit, a także przyszłych celów, w tym w odniesieniu do strategii zielonej chemii, wymiernych redukcji emisji energii, zdrowia i dobrego samopoczucia pracowników, zaangażowania i dawania społeczności oraz różnorodności, równości i włączenia . Przykładowe KPI obejmują:
    Planeta: do 2030 r. zmniejsz intensywność emisji gazów cieplarnianych (GHG)
    firmy o 75% (w oparciu o przychody w stosunku do poziomu wyjściowego z 2021 r.
    Ludzie: Do 2025 r. osiągnąć w Spółce pełny parytet wynagrodzeń ze względu na płeć

Pan Kulka podsumował: „Od momentu powstania w 2002 roku Kornit poświęcił się kreowaniu trwałych zmian w naszej branży. Nasza odnowiona strategia wpływu dodatkowo sprawia, że jesteśmy odpowiedzialni za tę wizję. Oprócz naszych wysiłków na rzecz zmniejszenia ogólnego wpływu na środowisko, koncentrujemy się na zdrowiu, bezpieczeństwie i dobrym samopoczuciu wszystkich osób korzystających z naszych produktów; poprawa życia naszych ludzi w miejscu pracy; i pozytywnie przyczyniając się do przemysłu i społeczeństwa. Chociaż wierzymy, że poczyniono postępy, wiemy, że jest jeszcze więcej do zrobienia i nie możemy się doczekać wprowadzenia pozytywnych zmian dla naszej firmy, naszej branży i całego ekosystemu”.

Raport Kornit Digital Impact 2021 przedstawia dotychczasowe postępy firmy, a także przyszłe cele i plany dotyczące odpadów, chemikaliów, emisji gazów cieplarnianych, energii, rozwoju produktów, szkoleń pracowników, różnorodności i integracji oraz łańcucha dostaw firmy. Zasadniczo jest zgodny ze standardami Global Reporting Initiative, podstawowymi opcjami ramowymi sprawozdawczości oraz standardami sprawozdawczości Rady ds. Standardów Rachunkowości Zrównoważonego Rozwoju dla sektora usług profesjonalnych i komercyjnych.

Kornit oficjalnie prezentuje raport podczas wydarzenia prasowego na PRINTING United Expo 2022. Już dziś pobierz pełny raport.

Na podstawie informacji firmy Kornit Digital

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności