Zrównoważone marki modowe YesAnd & Kornit Digital (NASDAQ: KRNT) („Kornit”) łączą siły z wiodącą globalną platformą wspierającą innowacje w branży modowej, Fashinnovation . W tym miesiącu trzy podobnie myślące firmy zaprezentują rewolucyjną współpracę w zakresie druku bezpośredniego na odzieży.
YesAnd & Kornit Digital (e) współtworzą cyfrowe, drukowane na żądanie, certyfikowane, ekologiczne, czyste towary, z projektami graficznymi autorstwa artystów, celebrytów, influencerów, muzyków, VIP-ów modowych, organizacji pozarządowych i innych. Dzieląc się podstawowymi wartościami mody i innowacji, nietoksyczną, bezodpadową produkcją oraz fuzją technologii w celu przyspieszenia wpływu, ta premiera stanowi najnowocześniejsze i zrównoważone rozwiązanie, które jest dostępne, identyfikowalne, konfigurowalne i skalowalne. Łącząc siły, ta współpraca będzie edukować, angażować i aktywizować zarówno konsumentów, jak i przemysł.
Jak stwierdza Marci Zaroff, założyciel i dyrektor generalny YesAnd: „Cieszymy się, że możemy rozwijać modę z dwoma niesamowitymi partnerami, którzy podzielają moją pasję i zaangażowanie w kreatywność, łączność, społeczność, współpracę i świadomość. Przez pryzmat projektowania i od rolnictwa po kulturę popularną musimy przyjąć skrzyżowanie regeneracji, obiegu zamkniętego i technologii. Nadszedł czas”.
Kkolekcja YesAnd & Fashinnovation pojawi się 7 września w Fashinnovation podczas Worldwide Talks gdzie dyrektor generalny Kornit Ronen Samuel będzie głównym prelegentem z prezentacją zatytułowaną „ Moda to produkcja na żądanie dla zrównoważonej przyszłości” na wydarzeniu — prezentującym najlepsze innowacje, trendy technologiczne, modę i modę cyfrową, w tym inkluzywność i różnorodność, grywalizację, przedsiębiorczość i eksperymentowanie, a także zrównoważony rozwój mody. Osobiste przyjęcie koktajlowe odbędzie się w godzinach 18:00 - 20:00 w Spring Studios w Nowym Jorku.
Marki zaprezentują osobiście unikalne, organiczne style YesAnd, dostępne do zakupów on-line na zamówienie – z inspirującymi grafikami zaprojektowanymi przez zespół artystyczny Fashinnovation. Założyciele tej współpracy, Marci Zaroff z YesAnd i Jordana Guimaraes z Fashinnovation, wejdą na scenę, aby dać uczestnikom i widzom możliwość noszenia zmian, które wszyscy chcielibyśmy zobaczyć na świecie .
„W Fashinnovation mocno wierzymy, że branża modowa musi iść ramię w ramię z innowacjami, aby zapewnić zrównoważoną przyszłość. Jesteśmy podekscytowani współpracą z YesAnd i Kornit, ponieważ mamy nadzieję dać przykład, gdy dochodzi do potęgi jedności. W naszym umyśle nie chodzi o czyjeś zwycięstwa, ale raczej o nasz wspólny postęp” – powiedzieli Jordana i Marcelo Guimaraes, założyciele Fashinnovation .
Debiutując pierwszą ze współpracy marki z produktami ekologicznymi od farm-to-print, ta współpraca będzie wspólnie minimalizować odpady, wodę, zużycie chemikaliów i energię, jednocześnie świętując działania na rzecz klimatu, wydajność produkcji i zrównoważoną innowacyjność – reprezentując prawdziwe i aktualne oświadczenie o modzie . Marki zadebiutują swoimi wybranymi, pustymi stylami drukowanych cyfrowo projektów z początkowej kolekcji kapsułowej, w tym bluzą YesAnd Frida Hoodie, Gloria Hoodie Tee, Dominique Tee oraz Samata Dress, z opcją graficzną dopasowującą misje YesAnd, Fashinnovation i Kornit Digital, „Nie noś ubrań, noś zmiany”.
„Ta strategiczna współpraca jest doskonałą okazją do zaprezentowania potęgi cyfrowej produkcji na żądanie — oraz tego, jak może ona wyzwolić nowe poziomy kreatywności projektantów w celu realizacji ich ostatecznych wizji. Odzwierciedla to również płynny sposób, w jaki efektywniej łączymy projektantów bezpośrednio z konsumentami ” – powiedział Ronen Samuel, dyrektor generalny Kornit Digital. „ Teraz jest wreszcie możliwe odwrócenie scenariusza na podaż i popyt — nie sprzedawanie tego, co już zostało wyprodukowane, ale produkowanie tego, co zostało sprzedane. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwościami, jakie przyniesie ta współpraca ”.
„Ta strategiczna współpraca jest doskonałą okazją do zaprezentowania potęgi cyfrowej produkcji na żądanie — oraz tego, jak może ona wyzwolić nowe poziomy kreatywności projektantów w celu realizacji ich ostatecznych wizji. Odzwierciedla to również płynny sposób, w jaki efektywniej łączymy projektantów bezpośrednio z konsumentami” – powiedział Ronen Samuel, dyrektor generalny Kornit Digital. „Teraz jest wreszcie możliwe odwrócenie scenariusza na podaż i popyt — nie sprzedawanie tego, co już zostało wyprodukowane, ale produkowanie tego, co zostało sprzedane. Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwościami, jakie przyniesie ta współpraca”.
Na podstawie informacji firmy Kornit Digital