Ye­sAnd & Kor­nit Di­gi­tal roz­po­częły współpra­cę z Fa­shin­no­va­tion w dru­ku na żąda­niePoprzedni artykuł 

Zrów­no­wa­żo­ne mar­ki mo­do­we Ye­sAnd & Kor­nit Di­gi­tal (NASDAQ: KRNT) („Kor­ni­t”) łączą si­ły z wio­dącą glo­bal­ną plat­for­mą wspie­ra­jącą in­no­wa­cje w bra­nży mo­do­wej, Fa­shin­no­va­tion . W tym mie­si­ącu trzy po­dob­nie my­ślące fir­my za­pre­zen­tu­ją re­wo­lu­cyj­ną współpra­cę w za­kre­sie dru­ku bez­po­śred­nie­go na odzie­ży.

Ye­sAnd & Kor­nit Di­gi­tal (e) współtwo­rzą cy­fro­we, dru­ko­wa­ne na żąda­nie, cer­ty­fi­ko­wa­ne, eko­lo­gicz­ne, czy­ste to­wa­ry, z pro­jek­ta­mi gra­ficz­ny­mi au­tor­stwa ar­ty­stów, ce­le­bry­tów, in­flu­en­ce­rów, mu­zy­ków, VIP-ów mo­do­wych, or­ga­ni­za­cji po­za­rządo­wych i in­nych. Dzie­ląc się pod­sta­wo­wy­mi war­to­ścia­mi mo­dy i in­no­wa­cji, nie­tok­sycz­ną, bez­od­pa­do­wą pro­duk­cją oraz fu­zją tech­no­lo­gii w ce­lu przy­spie­sze­nia wpły­wu, ta pre­mie­ra sta­no­wi naj­no­wo­cze­śniej­sze i zrów­no­wa­żo­ne roz­wi­ąza­nie, które jest do­stęp­ne, iden­ty­fi­ko­wal­ne, kon­fi­gu­ro­wal­ne i ska­lo­wal­ne. Łącząc si­ły, ta współpra­ca będzie edu­ko­wać, an­ga­żo­wać i ak­ty­wi­zo­wać za­rów­no kon­su­men­tów, jak i prze­my­sł.

Jak stwier­dza Mar­ci Za­roff, za­ło­ży­ciel i dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Ye­sAnd: „Cie­szy­my się, że mo­że­my roz­wi­jać mo­dę z dwo­ma nie­sa­mo­wi­ty­mi part­ne­ra­mi, którzy po­dzie­la­ją mo­ją pa­sję i za­an­ga­żo­wa­nie w kre­atyw­no­ść, łącz­no­ść, spo­łecz­no­ść, współpra­cę i świa­do­mo­ść. Przez pry­zmat pro­jek­to­wa­nia i od rol­nic­twa po kul­tu­rę po­pu­lar­ną mu­si­my przy­jąć skrzy­żo­wa­nie re­ge­ne­ra­cji, obie­gu za­mkni­ęte­go i tech­no­lo­gii. Nad­sze­dł cza­s”.

Kko­lek­cja Ye­sAnd & Fa­shin­no­va­tion po­ja­wi się 7 wrze­śnia w Fa­shin­no­va­tion pod­czas Worl­dwi­de Talks gdzie dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Kor­nit Ro­nen Sa­mu­el będzie głów­nym pre­le­gen­tem z pre­zen­ta­cją za­ty­tu­ło­wa­ną „ Mo­da to pro­duk­cja na żąda­nie dla zrów­no­wa­żo­nej przy­szło­ści” na wy­da­rze­niu — pre­zen­tu­jącym naj­lep­sze in­no­wa­cje, tren­dy tech­no­lo­gicz­ne, mo­dę i mo­dę cy­fro­wą, w tym in­klu­zyw­no­ść i różno­rod­no­ść, gry­wa­li­za­cję, przed­si­ębior­czo­ść i eks­pe­ry­men­to­wa­nie, a ta­kże zrów­no­wa­żo­ny roz­wój mo­dy. Oso­bi­ste przy­jęcie kok­taj­lo­we od­będzie się w go­dzi­nach 18:00–20:00 w Spring Stu­dios w No­wym Jor­ku.

Mar­ki za­pre­zen­tu­ją oso­bi­ście uni­kal­ne, or­ga­nicz­ne sty­le Ye­sAnd, do­stęp­ne do za­ku­pów on-li­ne na za­mówie­nie – z in­spi­ru­jący­mi gra­fi­ka­mi za­pro­jek­to­wa­ny­mi przez ze­spół ar­ty­stycz­ny Fa­shin­no­va­tion. Za­ło­ży­cie­le tej współpra­cy, Mar­ci Za­roff z Ye­sAnd i Jor­da­na Gu­ima­ra­es z Fa­shin­no­va­tion, wej­dą na sce­nę, aby dać uczest­ni­kom i wi­dzom mo­żli­wo­ść no­sze­nia zmian, które wszy­scy chcie­li­by­śmy zo­ba­czyć na świe­cie .

„W Fa­shin­no­va­tion moc­no wie­rzy­my, że bra­nża mo­do­wa mu­si iść ra­mię w ra­mię z in­no­wa­cja­mi, aby za­pew­nić zrów­no­wa­żo­ną przy­szło­ść. Je­ste­śmy pod­eks­cy­to­wa­ni współpra­cą z Ye­sAnd i Kor­nit, po­nie­waż ma­my na­dzie­ję dać przy­kład, gdy do­cho­dzi do po­tęgi jed­no­ści. W na­szym umy­śle nie cho­dzi o czy­jeś zwy­ci­ęstwa, ale ra­czej o nasz wspól­ny po­stęp” – po­wie­dzie­li Jor­da­na i Mar­ce­lo Gu­ima­ra­es, za­ło­ży­cie­le Fa­shin­no­va­tion .

De­biu­tu­jąc pierw­szą ze współpra­cy mar­ki z pro­duk­ta­mi eko­lo­gicz­ny­mi od far­m-to­-print, ta współpra­ca będzie wspól­nie mi­ni­ma­li­zo­wać od­pa­dy, wo­dę, zu­ży­cie che­mi­ka­li­ów i ener­gię, jed­no­cze­śnie świ­ętu­jąc dzia­ła­nia na rzecz kli­ma­tu, wy­daj­no­ść pro­duk­cji i zrów­no­wa­żo­ną in­no­wa­cyj­no­ść – re­pre­zen­tu­jąc praw­dzi­we i ak­tu­al­ne oświad­cze­nie o mo­dzie . Mar­ki za­de­biu­tu­ją swo­imi wy­bra­ny­mi, pu­sty­mi sty­la­mi dru­ko­wa­nych cy­fro­wo pro­jek­tów z po­cząt­ko­wej ko­lek­cji kap­su­ło­wej, w tym blu­zą Ye­sAnd Fri­da Ho­odie, Glo­ria Ho­odie Tee, Do­mi­ni­que Tee oraz Sa­ma­ta Dress, z opcją gra­ficz­ną do­pa­so­wu­jącą mi­sje Ye­sAnd, Fa­shin­no­va­tion i Kor­nit Di­gi­tal, „Nie noś ubrań, noś zmia­ny”.

„Ta stra­te­gicz­na współpra­ca jest do­sko­na­łą oka­zją do za­pre­zen­to­wa­nia po­tęgi cy­fro­wej pro­duk­cji na żąda­nie — oraz te­go, jak mo­że ona wy­zwo­lić no­we po­zio­my kre­atyw­no­ści pro­jek­tan­tów w ce­lu re­ali­za­cji ich osta­tecz­nych wi­zji. Odzwier­cie­dla to rów­nież płyn­ny spo­sób, w ja­ki efek­tyw­niej łączy­my pro­jek­tan­tów bez­po­śred­nio z kon­su­men­ta­mi ” – po­wie­dział Ro­nen Sa­mu­el, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Kor­nit Di­gi­tal. „ Te­raz jest wresz­cie mo­żli­we od­wróce­nie sce­na­riu­sza na po­daż i po­pyt — nie sprze­da­wa­nie te­go, co już zo­sta­ło wy­pro­du­ko­wa­ne, ale pro­du­ko­wa­nie te­go, co zo­sta­ło sprze­da­ne. Je­ste­śmy bar­dzo pod­eks­cy­to­wa­ni mo­żli­wo­ścia­mi, ja­kie przy­nie­sie ta współpra­ca ”.

„Ta stra­te­gicz­na współpra­ca jest do­sko­na­łą oka­zją do za­pre­zen­to­wa­nia po­tęgi cy­fro­wej pro­duk­cji na żąda­nie — oraz te­go, jak mo­że ona wy­zwo­lić no­we po­zio­my kre­atyw­no­ści pro­jek­tan­tów w ce­lu re­ali­za­cji ich osta­tecz­nych wi­zji. Odzwier­cie­dla to rów­nież płyn­ny spo­sób, w ja­ki efek­tyw­niej łączy­my pro­jek­tan­tów bez­po­śred­nio z kon­su­men­ta­mi” – po­wie­dział Ro­nen Sa­mu­el, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Kor­nit Di­gi­tal. „Te­raz jest wresz­cie mo­żli­we od­wróce­nie sce­na­riu­sza na po­daż i po­pyt — nie sprze­da­wa­nie te­go, co już zo­sta­ło wy­pro­du­ko­wa­ne, ale pro­du­ko­wa­nie te­go, co zo­sta­ło sprze­da­ne. Je­ste­śmy bar­dzo pod­eks­cy­to­wa­ni mo­żli­wo­ścia­mi, ja­kie przy­nie­sie ta współpra­ca”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Kor­nit Di­gi­tal

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści