Ag­fa pod­su­mo­wu­je tar­gi Re­ma­Days War­saw 2023: licz­ne roz­mo­wy han­dlo­we; no­we roz­wi­ąza­nia z se­rii Je­ti Tau­ro i On­set w ofer­cie fir­myPoprzedni artykuł 

Na targowym stoisku firmy Agfa stoją przedstawiciele jej polskiego oddziału: Adriana Piotrowska - Sales Manager Inkjet i Grzegorz Patoka - Service Area Coordinator
Na tar­go­wym sto­isku fir­my Ag­fa sto­ją przed­sta­wi­cie­le jej pol­skie­go od­dzia­łu: Adria­na Pio­trow­ska – Sa­les Ma­na­ger In­kjet i Grze­gorz Pa­to­ka – Se­rvi­ce Area Co­or­di­na­tor

Tar­gi Re­ma­Days War­saw 2023 by­ły dla fir­my Ag­fa pierw­szą w na­szym kra­ju oka­zją do spo­tka­nia ze swo­imi obec­ny­mi i po­ten­cjal­ny­mi klien­ta­mi od ubie­gło­rocz­ne­go prze­jęcia mar­ki In­ca Di­gi­tal Prin­ters. Był to stra­te­gicz­ny ruch dla jej dzia­łu cy­fro­we­go. W efek­cie port­fo­lio fir­my dla seg­men­tu pro­duk­cji prze­my­sło­wej, re­ali­zo­wa­nej w tech­ni­ce in­kje­to­wej, zo­sta­ło zna­cząco roz­bu­do­wa­ne. Jed­nak – jak pod­kre­śla­ją przed­sta­wi­cie­le fir­my Ag­fa – mi­nio­ne mie­si­ące ozna­cza­ły też roz­bu­do­wę plo­te­rów z se­rii Je­ti Tau­ro H3300 o wer­sje uwzględ­nia­jące apli­ko­wa­nie la­kie­ru. Zda­niem Adria­ny Pio­trow­skiej – Sa­les Ma­na­ger In­kjet w pol­skim od­dzia­le fir­my, tar­gi by­ły uda­ne, za­rów­no pod względem fre­kwen­cji zwie­dza­jących, jak też licz­by prze­pro­wa­dza­nych na sto­isku roz­mów han­dlo­wych.

„Re­ma­Days War­saw sta­ły się ko­lej­ną – po tar­gach Fe­spa czy C!Print – oka­zją do pro­mo­wa­nia na­sze­go port­fo­lio z ob­sza­ru wiel­ko­for­ma­to­we­go dru­ku cy­fro­we­go, zna­cząco roz­bu­do­wa­ne­go w ubie­głym ro­ku – mówi Adria­na Pio­trow­ska. – W na­szym przy­pad­ku naj­bar­dziej spek­ta­ku­lar­nym wy­da­rze­niem 2022 ro­ku, które od­bi­ło się sze­ro­kim echem w ca­łej bra­nży, by­ło rzecz ja­sna prze­jęcie In­ca Di­gi­tal Prin­ters, której roz­wi­ąza­nia zosta­ły już w pe­łni zin­te­gro­wa­ne w ra­mach na­szej ofer­ty. Wie­le roz­mów, ja­kie pro­wa­dzi­li­śmy na na­szym sto­isku, do­ty­czy­ły tych wy­so­ko­wy­daj­nych ma­szyn, pra­cu­jących w tech­ni­ce in­kjet UV. Nie spa­da rów­nież za­in­te­re­so­wa­nie na­szym sztan­da­ro­wym roz­wi­ąza­niem kla­sy hi­gh-end – hy­bry­do­wy­mi plo­te­ra­mi z se­rii Je­ti Tau­ro, za­dru­ko­wu­jący­mi różne podło­ża sztyw­ne i gi­ęt­kie. W ubie­głym ro­ku w mo­de­lu Je­ti Tau­ro H3300 HS LED po­ja­wi­ła się opcja la­kie­ro­wa­nia, od kil­ku ty­go­dni jest ona do­stęp­na rów­nież w wer­sji Je­ti Tau­ro H3300 UHS LED. W na­szym kra­ju pra­cu­je już wie­le ma­szyn z tej se­rii, ma­my na­dzie­ję, że wkrót­ce do­łączą do nich ta­kże eg­zem­pla­rze uwzględ­nia­jące opcję la­kie­ro­wa­nia”.

Pre­zen­ta­cja mo­żli­wo­ści roz­wi­ązań Ag­fa – w prak­ty­ce

Sto­isko fir­my Ag­fa – co sta­ło się już tar­go­wą tra­dy­cją – zosta­ło w du­żej mie­rze wy­ko­na­ne z ele­men­tów za­dru­ko­wa­nych roz­wi­ąza­nia­mi z jej port­fo­lio. „Zo­sta­ła ona za­po­cząt­ko­wa­na wie­le lat te­mu na tar­gach dru­pa – mówi Adria­na Pio­trow­ska. – Spraw­dzi­ła się na ty­le do­brze, że jest przez nas kon­ty­nu­owa­na ta­kże pod­czas in­nych wy­staw. Fe­spa czy Re­ma­Days War­saw są ku te­mu ide­al­ną oka­zją, gdyż w du­żej mie­rze kon­cen­tru­ją się na tech­no­lo­gii dru­ku cy­fro­we­go i je­go wręcz nie­ogra­ni­czo­nych mo­żli­wo­ściach. War­to bo­wiem do­dać, że na­sze ma­szy­ny umo­żli­wia­ją za­dru­ko­wy­wa­nie i uszla­chet­nia­nie nie­zwy­kle sze­ro­kie­go spek­trum podło­ży sztyw­nych oraz gi­ęt­kich, w tym skła­da­jących się na sys­te­my wy­stawiennicze: eks­po­zy­to­rów, pa­ne­li, ele­men­tów podło­go­wych czy ba­ne­rów (bac­kli­to­wych czy tka­ni­no­wych). Ta wszech­stron­no­ść to w du­żej mie­rze za­słu­ga stwo­rzo­nych i re­cep­tu­ro­wa­nych przez nas we wła­snym za­kre­sie atra­men­tów, z których wie­le de­dy­ko­wa­nych jest po­szcze­gól­nym ma­szy­nom. Gwa­ran­tu­ją one nie tyl­ko naj­wy­ższą ja­ko­ść i wy­daj­no­ść, ale też oszczęd­no­ść w zu­ży­ciu i przy­ja­zno­ść dla śro­do­wi­ska – po­sia­da­ją bo­wiem pro­eko­lo­gicz­ny cer­ty­fi­kat GREENGUARD Gold. Ca­ło­ści do­pe­łnia za­awan­so­wa­ny sys­tem work­flow – Asan­ti, de­dy­ko­wa­ny pro­duk­cji wiel­ko­for­ma­to­wej. Dzi­ęki te­mu na­si klien­ci mo­gą li­czyć na kom­plek­so­wą ob­słu­gę, w tym glo­bal­ne wspar­cie tech­nicz­ne i ser­wis po­sprze­da­żo­wy”.

Pre­zen­ta­cje sztan­da­ro­wych roz­wi­ązań Ag­fa – już wkrót­ce na ko­lej­nych wy­da­rze­niach bra­nżo­wych i w bel­gij­skim cen­trum de­mo

„Tar­gi w Na­da­rzy­nie k. War­sza­wy by­ły zna­ko­mi­tą oka­zją do roz­mów na te­mat roz­wi­ązań fir­my Ag­fa, zaś do ich obej­rze­nia pod­czas pra­cy za­pra­sza­my na de­dy­ko­wa­ne pre­zen­ta­cje, or­ga­ni­zo­wa­ne w na­szym cen­trum de­mon­stra­cyj­nym Mort­sel k. An­twer­pii, bar­dzo chęt­nie od­wie­dza­nym ta­kże przez klien­tów z Pol­ski oraz pod­czas ma­jo­wych tar­gów Fe­spa w Mo­na­chium. Na wy­sta­wie tej po­ka­że­my różne ma­szy­ny prze­my­sło­we z na­sze­go port­fo­lio, w tym z se­rii Je­ti Tau­ro oraz On­set. Ich pre­zen­ta­cje, pro­wa­dzo­ne przez nas w trak­cie Re­ma­Days War­saw, gdzie mo­żna by­ło zo­ba­czyć po­szcze­gól­ne roz­wi­ąza­nia na wiel­ko­for­ma­to­wym ekra­nie, spo­tka­ły się z bar­dzo du­żym za­in­te­re­so­wa­niem. Ma­my też cie­ka­wy odzew z na­sze­go fran­cu­skie­go od­dzia­łu, który w ter­mi­nie na­szych tar­gów był obec­ny na in­nej im­pre­zie – wspo­mnia­nych wcze­śniej tar­gach C!Print w Ly­onie. Tam zo­stał po­ka­za­ny – po raz pierw­szy w Eu­ro­pie – plo­ter Je­ti Tau­ro H3300 UHS LED z opcją la­kie­ro­wa­nia, rów­nież przy­ci­ąga­jąc uwa­gę go­ści zwie­dza­jących sto­isko. Mo­żli­wo­ści te­go hy­bry­do­we­go roz­wi­ąza­nia pre­de­sty­nu­ją go do wie­lu bar­dzo różno­rod­nych za­sto­so­wań. Wspo­mnia­ny la­kier, apli­ko­wa­ny tu wy­bi­ór­czo bądź na ca­ło­ści ar­ku­sza, to krok w stro­nę ryn­ku Sign & Di­splay, m.in. w kon­te­kście tek­tu­ry fa­li­stej, ja­ka jest wy­ko­rzy­sty­wa­na za­rów­no przez fir­my pro­du­ku­jące opa­ko­wa­nia jak też np. stan­dy. Oczy­wi­ście Je­ti Tau­ro rów­nie zna­ko­mi­cie spraw­dza się też przy za­dru­ko­wy­wa­niu podło­ży gi­ęt­kich, co czy­ni go wszech­stron­nym, wy­so­ko­wy­daj­nym roz­wi­ąza­niem de­dy­ko­wa­nym du­żym na­kła­dom i pra­cy w try­bie 24/7”.

„Dzi­ęku­je­my wszyst­kim, którzy zna­le­źli czas, by od­wie­dzić na­sze sto­isko pod­czas tar­gów Re­ma­Days War­saw. Ma­my na­dzie­ję, że wspól­ne roz­mo­wy oka­za­ły się dla na­szych go­ści in­te­re­su­jące i in­spi­ru­jące w kon­te­kście ich dal­sze­go roz­wo­ju na ryn­ku dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. Już dziś też za­pra­sza­my na na­sze sto­isko pod­czas tar­gów Fe­spa w Mo­na­chium. Sz­cze­góło­we in­for­ma­cje na te­mat obec­no­ści Ag­fa na tej im­pre­zie po­ja­wią się już nie­ba­we­m” – pod­su­mo­wu­je Adria­na Pio­trow­ska.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści