Fu­ji­film pod­su­mo­wu­je tar­gi Re­ma­Days War­saw 2023Poprzedni artykuł 

Przy maszynie Revoria Press PC1120 stoją: Agnieszka Głowacka – Business Development Manager POD w Fujifilm Poland i Manuel Ramirez – POD Applications Manager, Graphic Communication Division w Fujifilm Europe
Przy ma­szy­nie Re­vo­ria Press PC1120 sto­ją: Agniesz­ka Gło­wac­ka – Bu­si­ness De­ve­lop­ment Ma­na­ger POD w Fu­ji­film Po­land i Ma­nu­el Ra­mi­rez – POD Ap­pli­ca­tions Ma­na­ger, Gra­phic Com­mu­ni­ca­tion Di­vi­sion w Fu­ji­film Eu­ro­pe

Te­go­rocz­ne tar­gi Re­ma­Days War­saw za­ko­ńczy­ły się dla fir­my Fu­ji­film i jej part­ne­rów han­dlo­wych du­żym suk­ce­sem. Go­ście zwie­dza­jący wy­sta­wę mo­gli obej­rzeć pod­czas po­ka­zów „na ży­wo” kil­ka za­awan­so­wa­nych roz­wi­ązań prze­my­sło­wych z jej ofer­ty, ba­zu­jących na tech­no­lo­gii dru­ku cy­fro­we­go.

Na sto­isku Fu­ji­film du­że za­in­te­re­so­wa­nie wzbu­dza­ła cy­fro­wa ma­szy­na Re­vo­ria Press PC1120 – eg­zem­plarz tar­go­wy pro­sto ze sto­iska tra­fi do dru­kar­ni Go­meo z Kra­ko­wa (umo­wę sfi­na­li­zo­wa­ła fir­ma DKS – au­to­ry­zo­wa­ny dys­try­bu­tor ma­szyn Fu­ji­film). Pod­czas Re­ma­Days War­saw pod­pi­sa­ny zo­stał przez Fu­ji­film kon­trakt na do­sta­wę ko­lej­nej ta­kiej ma­szyny do dru­kar­ni cy­fro­wej QPrint. Fir­ma roz­po­częła też – jak po­da­je Agniesz­ka Gło­wac­ka, Bu­si­ness De­ve­lop­ment Ma­na­ger POD w Fu­ji­film Po­land – kil­ka­dzie­si­ąt ko­lej­nych roz­mów han­dlo­wych do­ty­czących te­go in­no­wa­cyj­ne­go roz­wi­ąza­nia. Na sto­isku pre­zen­to­wa­na by­ła też, po raz pierw­szy w Pol­sce, ma­szy­na ty­pu flat­bed – Acu­ity Pri­me 30 LED. Jesz­cze przed tar­ga­mi ofi­cjal­nie zo­stała za­anon­so­wa­na współpra­ca Fu­ji­fim w ob­sza­rze roz­wi­ązań pro­duk­cyj­nych z jej no­wym, au­to­ry­zo­wa­nym dys­try­bu­torem – fir­mą Di­gi­press. Pierw­sza ma­szy­na – Ape­osPro C810, zapre­zen­to­wa­na na sto­isku dru­giej z wy­mie­nio­nych, zo­stała sprze­da­na przez nią do dru­kar­ni Ra­fa­el z Kra­ko­wa. Co wi­ęcej, był to pierw­szy kon­trakt na wdro­że­nie te­go urządze­nia nie tyl­ko w Pol­sce, ale w ca­łej Eu­ro­pie.

„Je­ste­śmy bar­dzo za­do­wo­le­ni, że mo­gli­śmy spo­tkać się z przed­sta­wi­cie­la­mi bra­nży po­li­gra­ficz­nej i re­kla­mo­wej, którzy licz­nie od­wie­dzi­li na­sze sto­isko – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka. – Spot­ka­nia te by­ły dla nas owoc­ny­mi roz­mo­wa­mi i in­spi­ra­cją do na­szych ko­lej­nych dzia­łań, de­dy­ko­wa­nych tym sek­to­rom ryn­ku. Dla na­szych go­ści by­ły z ko­lei oka­zją do za­po­zna­nia się z na­szy­mi naj­now­szy­mi, in­no­wa­cyj­ny­mi roz­wi­ąza­nia­mi. Już po pierw­szych po­ka­zach roz­po­częli­śmy wie­le roz­mów han­dlo­wych, co jest dla nas po­wo­dem du­żej sa­tys­fak­cji, dla­te­go nasz udział w te­go­rocz­nej edy­cji Re­ma­Days War­saw oce­nia­my bar­dzo po­zy­tyw­nie”.

Ol­brzy­mie za­in­te­re­so­wa­nie ma­szy­ną Fu­ji­film Re­vo­ria Press PC1120…

„Choć urządze­nie to ma już pierw­szych użyt­kow­ni­ków w na­szym kra­ju, jest sto­sun­ko­wo no­wą pro­po­zy­cją w ofer­cie fir­my Fu­ji­film – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka. – Jed­nak z pew­no­ścią to ta pro­po­zy­cja „skra­dła” ser­ca na­szych go­ści ze względu na ogrom­ne mo­żli­wo­ści, ja­kie ofe­ru­je”. Ma­szy­na Re­vo­ria Press PC1120 umo­żli­wia dru­ko­wa­nie w sze­ściu ko­lo­rach w jed­nym prze­bie­gu: są to CMYK plus dwa do­dat­ko­we do wy­bo­ru spo­śród sze­ściu do­stęp­nych: bia­łe­go, zło­te­go i srebr­ne­go, różo­we­go czy to­ne­ru prze­zro­czy­ste­go (dla podło­ży gład­kich bądź fak­tu­ro­wa­nych). „Jesz­cze wi­ęk­sze mo­żli­wo­ści otwie­ra przed użyt­kow­ni­ka­mi mo­żli­wo­ść za­sto­so­wa­nia w tej ma­szy­nie ko­lo­ru bia­łe­go, co mo­że po­sze­rzyć ofer­tę dru­kar­ni cho­cia­żby o dru­ko­wa­nie ety­kiet czy za­dru­ko­wy­wa­nie fo­lii – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka. – Zad­ba­li­śmy też o to, by pro­ce­sy pro­duk­cyj­ne by­ły w niej znacz­nie skróco­ne dzi­ęki ko­lo­rom, które na­no­szo­ne są w jed­nym prze­bie­gu. Ogląda­jąc wy­dru­ki z tej ma­szy­ny na­si go­ście nie mo­gli uwie­rzyć, że ma­szy­na ba­zu­je na tech­no­lo­gii cy­fro­wej. Za­pew­nia ona bo­wiem ja­ko­ść na po­zio­mie of­f­se­tu, a mo­żli­wo­ść dru­ko­wa­nia tu uni­ka­to­wych pro­duk­tów ko­ńco­wych mo­że po­zy­tyw­nie wpły­nąć na roz­wój bi­zne­sów”.

Re­vo­ria Press PC1120 mo­że bo­wiem dru­ko­wać różne­go ro­dza­ju ak­cy­den­sy, opa­ko­wa­nia, ety­kie­ty, ksi­ążki, a ta­kże wy­so­kiej ja­ko­ści zdjęcia, al­bu­my ar­ty­stycz­ne itp. ge­ne­ru­jąc przy tym – jak pod­kre­śla nie tyl­ko pro­du­cent, ale ta­kże użyt­kow­ni­cy ma­szy­ny – wi­ęk­sze ma­rże. „Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że już wkrót­ce ich licz­ba w na­szym kra­ju zna­cząco wzro­śnie – pro­gno­zu­je Agniesz­ka Gło­wac­ka – pro­gno­zu­je Agniesz­ka Gło­wac­ka – bo wie­le na­szych roz­mów prze­pro­wa­dzo­nych za­rów­no przez nas jak i na­szych part­ne­rów – Di­gi­press i DKS – na to wska­zu­je. War­to wspo­mnieć, że pre­zen­to­wa­na na Re­ma­Days War­saw ma­szy­na Re­vo­ria Press PC1120 zna­la­zła już użyt­kow­ni­ka, co bar­dzo nas cie­szy, bo jest ko­lej­ną już w na­szym kra­ju. Dzi­ęki sta­ra­niom fir­my DKS już wkrót­ce roz­pocz­nie ona pra­cę w kra­kow­skiej dru­kar­ni Go­meo. Iden­tycz­na ma­szy­na zo­sta­ła też za­kon­trak­to­wa­na przez nas m.in. do war­szaw­skiej dru­kar­ni cy­fro­wej QPrint. Oka­zu­je się bo­wiem, że jest ona do­sko­na­łą od­po­wie­dzią na po­trze­by ryn­ku, do­ty­czące opła­cal­nej pro­duk­cji za­rów­no du­żych jak i mniej­szych na­kła­dów w krót­kim cza­sie, przy za­pew­nie­niu sta­bil­no­ści dru­ko­wa­nia i je­go wy­so­kiej ja­ko­ści. Ma­szy­na do­sko­na­le spraw­dza się rów­nież w przy­pad­ku nie­ty­po­wych, cie­ka­wych roz­wi­ązań, które mo­gą wy­różnić da­ny pro­dukt. Mo­żna wi­ęc śmia­ło po­wie­dzieć, że w przy­pad­ku te­go urządze­nia ogra­ni­cze­niem mo­że być je­dy­nie wy­obra­źnia użyt­kow­ni­ka, choć je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że po­zna­jąc bli­żej to roz­wi­ąza­nie, ge­ne­ro­wać ono będzie co­raz wi­ęcej cie­ka­wych po­my­słów. Dlate­go ser­decz­nie za­pra­sza­my wszyst­kich, którzy nie do­tar­li na tar­gi do kon­tak­tu z na­mi, by po­znać je bli­żej, a wszyst­kim na­szym go­ściom dzi­ęku­je­my za mi­łe spo­tka­nia i owoc­ne roz­mo­wy”.

…i pre­mie­ra­mi tar­go­wy­mi: Ape­osPro oraz Acu­ity Pri­me 30 LED

Agniesz­ka Gło­wac­ka do­da­je, że wśród wie­lu tar­go­wych pre­mier te z ofer­ty Fu­ji­film bu­dzi­ły szcze­gól­nie du­że za­in­te­re­so­wa­nie. Pod­czas Re­ma­Days War­saw fir­ma pre­zen­to­wa­ła bo­wiem dwie zu­pe­łnie no­we w jej ofer­cie ma­szy­ny: Acu­ity Pri­me 30 LED i Ape­osPro. Dru­ga z wy­mie­nio­nych by­ła pre­zen­to­wa­na na sto­isku fir­my Di­gi­press, będącej no­wym, au­to­ry­zo­wa­nym dys­try­bu­to­rem roz­wi­ązań mar­ki Fu­ji­film w na­szym kra­ju. Jej udzia­łem stał się też pierw­szy kon­trakt na do­sta­wę Ape­osPro C810 do dru­kar­ni z Pol­ski – Ra­fa­el z Kra­ko­wa, która będzie za­ra­zem jej pierw­szym użyt­kow­ni­kiem w Eu­ro­pie. „Mi­ło nam po­wi­tać Di­gi­press w gro­nie dys­try­bu­to­rów Fu­ji­film. Jej tar­go­wy de­biut w ro­li na­sze­go part­ne­ra han­dlo­we­go wy­pa­dł zna­ko­mi­cie i ma­my na­dzie­ję na pod­trzy­ma­nie tej do­brej pas­sy rów­nież w ko­lej­nych mie­si­ącach i la­tach. Ape­osPro, która od nie­daw­na znaj­du­je się w ofer­cie Di­gi­press, to zna­ko­mi­ty pro­dukt dla współcze­sne­go ryn­ku pe­łne­go wy­zwań i za­wi­ro­wań, wi­ęc je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że ko­lej­ne jej wdro­że­nia są kwe­stią cza­su” – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka.

Ma­szy­na Ape­osPro pra­cu­je w tech­no­lo­gii 10-bi­to­wej, co – jak pod­kre­śla pro­du­cent – po­zwa­la na uzy­ski­wa­nie po­nad mi­liar­da barw na re­ali­zo­wa­nych na niej wy­dru­kach. „Jest to je­dy­na ma­szy­na z te­go sek­to­ra ryn­ku, wy­po­sa­żo­na w gło­wi­cę LED – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka. – Urządze­nie ce­chu­ją wy­so­ka ja­ko­ść i sta­bil­no­ść dru­ku, ale też – co obec­nie ma ogrom­ne zna­cze­nie – ni­ższe zu­ży­cie ma­te­ria­łów i ener­gii”.

Na sto­isku fir­my Fu­ji­film – po raz pierw­szy w Pol­sce – zo­sta­ła za­pre­zen­to­wa­na rów­nież ma­szy­na ty­pu flat­bed, de­dy­ko­wa­na fir­mom z seg­men­tu wiel­ko­for­ma­to­we­go dru­ku cy­fro­we­go – Acu­ity Pri­me 30 LED. „Ofe­ru­je ona wy­so­kiej ja­ko­ści druk na bar­dzo sze­ro­kiej ga­mie podło­ży sztyw­nych (po­sia­da bo­wiem pła­ski stół) oraz gi­ęt­kich – mówi Woj­ciech Bart­czak, Se­nior Area Sa­les Ma­na­ger w Fu­ji­film Po­land.– A ta­kich roz­wi­ązań, które zwi­ęk­sza­ją mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­ne, po­szu­ku­ją obec­nie klien­ci. Co wi­ęcej – jest do­stęp­na ak­tu­al­nie w atrak­cyj­nej ce­nie, co jesz­cze bar­dziej podno­si­ło za­in­te­re­so­wa­nie tym roz­wi­ąza­niem, bo gwa­ran­tu­je użyt­kow­ni­kom szyb­szy zwrot z in­we­sty­cji. Roz­po­częli­śmy wi­ęc sze­reg roz­mów han­dlo­wych, przed na­mi te­sty z klien­ta­mi, za­tem je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że już wkrót­ce ma­szy­ny te roz­pocz­ną pra­cę w pol­skich dru­kar­niach. Acu­ity Pri­me 30 LED mo­że bo­wiem two­rzyć różno­rod­ne, atrak­cyj­ne pro­duk­ty dru­ko­wa­ne, które do­brze wy­gląda­ją za­rów­no z da­le­ka jak i z bli­ska, a mo­żli­wo­ść dru­ko­wa­nia bia­ły­mi i bez­barw­ny­mi atra­men­ta­mi po­zwa­la wy­twa­rzać na niej wy­so­kiej ja­ko­ści i kre­atyw­ne pra­ce, a te­go ro­dza­ju pro­duk­ty są dla ryn­ku szcze­gól­nie atrak­cyj­ne. Klien­ci bo­wiem po­szu­ku­ją, co rów­nież po­ka­za­ły tar­gi, mo­żli­wo­ści two­rze­nia prac nie­stan­dar­do­wych, wy­różnia­jących się od in­nych, bo to za­pew­nia użyt­kow­ni­kom prze­wa­gę kon­ku­ren­cyj­ną. Acu­ity Pri­me 30 LED mo­że być do­sko­na­łym na­rzędziem do te­go ty­pu apli­ka­cji. Na­szych go­ści wręcz za­chwy­ca­ły wy­dru­ki z te­go urządze­nia i wszyst­ko to spra­wi­ło, że je­go pre­mie­rę w na­szym kra­ju mo­żemy uznać za uda­ną”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści