Keypoint Intelligence ogłasza dostępność światowej cyfrowej prognozy dotyczącej tekstyliów na lata 2021-2026. Prognoza obejmuje urządzenia, atramenty i aplikacje stosowane w wielkoformatowych drukarkach do tekstyliów typu „roll-to-roll” przeznaczonych do produkcji nadruków na tkaninach do odzieży/odzieży sportowej, tkanin dekoracyjnych do wnętrz i tekstyliów przemysłowych.
Firma Keypoint Intelligence stwierdziła, że cyfrowe drukarnie tekstyliów powinny spodziewać się rozwoju oprogramowania do handlu elektronicznego, które dodatkowo umożliwi im łatwe dostosowywanie, trendy konsumenckie i wymagania przenoszące wolumeny do segmentów urządzeń o większej szybkości. Produkcja będzie nadal zbliżać się do konsumpcji, a duże ilości będą powoli przesuwać się z off-shore do near-shore. Marki i sprzedawcy detaliczni będą również wymagać od dostawców bardziej zrównoważonych i etycznych rozwiązań, jeszcze bardziej wzmacniających cyfrowy druk atramentowy jako rozwiązanie ograniczające ilość odpadów.
„Rzeczywiste rozmieszczenie maszyn w 2021 r. wzrosło o 48% w stosunku do rozmieszczenia w 2020 r., znacznie więcej niż oczekiwano” — mówi Johnny Shell, główny analityk Keypoint Intelligence. „Dodatkowo wolumen druku cyfrowego w 2021 r. wzrósł o 25%”.
Dane zostały zebrane na podstawie pierwotnych i wtórnych badań terenowych z udziałem dostawców sprzętu, atramentów, głowic drukujących, materiałów, a także wywiadów z użytkownikami końcowymi i wizyt na miejscu w zakładach produkcyjnych. Ze względu na wpływ COVID-19 w 2020 r. w tej wersji prognozy dla porównania uwzględniono również rzeczywiste dane z 2019 r. i 2020 r. Dane dotyczące miękkich oznakowań są również liczone, ale są uwzględniane jako część naszej oddzielnej prognozy dotyczącej druku wielkoformatowego.
Raport Worldwide Digital Textile Forecast można kupić osobno lub w ramach subskrypcji innych badań dostarczanych przez Dział Doradczy ds. Druku Tekstyliów i Odzieży firmy Keypoint Intelligence. Aby otrzymać więcej informacji o raporcie kliknij tutaj.
Aby dowiedzieć się więcej o aktualnym stanie cyfrowych rynków tekstyliów i odzieży, a także krajobrazu dekoracji odzieży, dołącz do Johnny'ego podczas Impressions Expo w tym tygodniu, 23-24 marca w Atlantic City Convention Center.
Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence
Photo by Naomi Koelemans on Unsplash