Firma Keypoint Intelligence opublikowała niedawno wyniki i analizę ankiety dotyczącej dekoratorów odzieży w Ameryce Północnej. Ten raport ocenia ogólną wydajność firmy w zakresie różnych technik odzieży dekoracyjnej, w tym haftu, sitodruku, sublimacji, bezpośredniego na odzieży (DTG) oraz szeregu technologii wymiany ciepła. Ponadto badanie obejmuje inne tematy, takie jak kwestie produktywności, rodzaje tkanin, koszty i ceny oraz wydajność kanałów sprzedaży.
W ankiecie wzięło udział łącznie 312 respondentów. Spośród nich 91% zajmuje stanowiska na poziomie C, wykonawczym lub menedżerskim, a 73% ma tytuł dyrektora generalnego, prezesa lub właściciela.
Niektóre kluczowe wnioski z badania obejmują:
„Są to firmy zajmujące się wieloma technologiami na niezwykle konkurencyjnym rynku” — mówi Johnny Shell, główny analityk Keypoint Intelligence. „Agresywnie podchodzą do marży zysku i wykorzystują wiele platform, aby sprostać wymaganiom klientów”.
Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence
Photo by Kris Gerhard on Unsplas