Keypoint Intelligence ocenia trendy na północnoamerykańskim rynku dekoratorów odzieżyPoprzedni artykuł 

Firma Keypoint Intelligence opublikowała niedawno wyniki i analizę ankiety dotyczącej dekoratorów odzieży w Ameryce Północnej. Ten raport ocenia ogólną wydajność firmy w zakresie różnych technik odzieży dekoracyjnej, w tym haftu, sitodruku, sublimacji, bezpośredniego na odzieży (DTG) oraz szeregu technologii wymiany ciepła. Ponadto badanie obejmuje inne tematy, takie jak kwestie produktywności, rodzaje tkanin, koszty i ceny oraz wydajność kanałów sprzedaży.

W ankiecie wzięło udział łącznie 312 respondentów. Spośród nich 91% zajmuje stanowiska na poziomie C, wykonawczym lub menedżerskim, a 73% ma tytuł dyrektora generalnego, prezesa lub właściciela.

Niektóre kluczowe wnioski z badania obejmują:

  • T-shirty, polary/bluzy/bluzy z kapturem oraz czapki/czapki to trzy najlepsze produkty pod względem rocznych przychodów.
  • Oczekuje się, że wyniki biznesowe wzrosną w 2023 r., przy czym 45% respondentów spodziewa się wzrostu o 20% lub więcej.
  • Dekoratorzy odzieży bardziej ufają platformom druku bezpośredniego na odzieży, bezpośrednio na kliszy i sublimacji i uważają, że trwałość każdej z nich może zaspokoić potrzeby klientów.

„Są to firmy zajmujące się wieloma technologiami na niezwykle konkurencyjnym rynku” — mówi Johnny Shell, główny analityk Keypoint Intelligence. „Agresywnie podchodzą do marży zysku i wykorzystują wiele platform, aby sprostać wymaganiom klientów”.

Analizę Profile of North American Apparel Decorators można kupić osobno lub w ramach subskrypcji innych badań dostarczanych przez Dział Doradczy ds. Druku Tekstyliów i Odzieży firmy Keypoint Intelligence. Aby otrzymać więcej informacji o raporcie, kliknij tutaj.

Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence
Photo by Kris Gerhard on Unsplas

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności