Key­po­int In­tel­li­gen­ce oce­nia Buy­er Per­so­ny po­ko­le­nia ZPoprzedni artykuł 

Fir­ma Key­po­int In­tel­li­gen­ce opu­bli­ko­wa­ła nie­daw­no ana­li­zę ku­pu­jących kon­su­men­tów po­ko­le­nia Z dla pro­du­cen­tów OEM, którzy chcą do­trzeć do tej gru­py od­bior­ców. Ra­port ana­li­zu­je, z ja­ki­mi ka­na­ła­mi wcho­dzi w in­te­rak­cje ta gru­pa de­mo­gra­ficz­na, war­to­ści zwi­ąza­ne z wy­bo­rem mar­ki i lo­jal­no­ścią oraz ja­kie na­rzędzia mar­ke­tin­go­we mo­gą być sku­tecz­ne w do­cie­ra­niu do od­bior­ców z po­ko­le­nia Z.

Me­dia spo­łecz­no­ścio­we ja­ko na­rzędzie mar­ke­tin­go­we ma­ją ugrun­to­wa­ną po­zy­cję ja­ko spo­sób na do­tar­cie do sze­ro­kie­go gro­na od­bior­ców i kon­wer­sję sprze­da­ży. Wi­ęk­szo­ść ma­rek w różnych bra­nżach z po­wo­dze­niem ko­rzy­sta z ka­na­łów ta­kich jak Fa­ce­bo­ok, Twit­ter, Yo­uTu­be, In­sta­gram, Lin­ke­dIn, a ostat­nio Ti­kTok, aby do­star­czać swój prze­kaz do­ce­lo­wym od­bior­com w na­dziei na zbu­do­wa­nie dłu­go­tr­wa­łych re­la­cji trans­ak­cyj­nych.

Ostat­nio pro­du­cen­ci OEM zaj­mu­jący się dru­kiem i obra­zo­wa­niem roz­wa­ża­ją do­sto­so­wa­nie swo­ich stra­te­gii mar­ke­tin­go­wych w me­diach spo­łecz­no­ścio­wych, aby przy­ci­ągnąć młod­szych od­bior­ców. Ich ce­lem jest „Po­ko­le­nie Z”, po­ko­le­nie uro­dzo­ne w la­tach 1997–2012. Po­ko­le­nie Z jest obec­nie naj­wi­ęk­szą po­pu­la­cją na świe­cie, li­czącą 2,5 mi­liar­da lu­dzi, a do 2031 ro­ku prze­wi­du­je się, że łącz­ny do­chód osi­ągnie 33 bi­lio­ny do­la­rów. Ta­ka tra­jek­to­ria ozna­cza, że do te­go cza­su po­ko­le­nie Z na dłu­go prze­kro­czy po­ten­cjał za­rob­ko­wy mi­le­nial­sów”. wia­do­mo­ść dla tej gru­py de­mo­gra­ficz­nej będzie mia­ła wi­ęk­sze zna­cze­nie w stra­te­gii ko­mu­ni­ka­cyj­nej OEM.

„Osiem­dzie­si­ąt pi­ęć pro­cent po­ko­le­nia Z w Sta­nach Zjed­no­czo­nych uwa­ża, że mar­ki po­win­ny być czy­mś wi­ęcej niż tyl­ko zy­skie­m” — mówi Mark Da­vis, ana­li­tyk re­dak­cyj­ny w Key­po­int In­tel­li­gen­ce. „Kon­su­men­ci po­ko­le­nia Z nie oka­żą lo­jal­no­ści wo­bec mar­ki, która nie wy­zna­je ich war­to­ści, pod­kre­śla­jąc prze­ko­na­nie, że dla po­ko­le­nia Z mar­ki po­win­ny być czy­mś wi­ęcej niż tyl­ko zy­skie­m”.

Ana­li­za Buy­er Per­son i Stra­te­gia Me­di­ów Spo­łecz­no­ścio­wych mo­że być za­ku­pio­na od­dziel­nie lub w ra­mach sub­skryp­cji in­nych ba­dań do­star­cza­nych przez Dział Do­rad­czy ds. Ko­mu­ni­ka­cji Klien­ta Key­po­int In­tel­li­gen­ce. Aby otrzy­mać wi­ęcej in­for­ma­cji o ra­por­cie klik­nij tu­taj.

Na pod­sta­wie In­for­ma­cji fir­my Key­po­int In­tel­li­gen­ce
Pho­to by Ni­co­le Ge­ri on Un­splash

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści