Firma Keypoint Intelligence opublikowała niedawno analizę kupujących konsumentów pokolenia Z dla producentów OEM, którzy chcą dotrzeć do tej grupy odbiorców. Raport analizuje, z jakimi kanałami wchodzi w interakcje ta grupa demograficzna, wartości związane z wyborem marki i lojalnością oraz jakie narzędzia marketingowe mogą być skuteczne w docieraniu do odbiorców z pokolenia Z.
Media społecznościowe jako narzędzie marketingowe mają ugruntowaną pozycję jako sposób na dotarcie do szerokiego grona odbiorców i konwersję sprzedaży. Większość marek w różnych branżach z powodzeniem korzysta z kanałów takich jak Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, a ostatnio TikTok, aby dostarczać swój przekaz docelowym odbiorcom w nadziei na zbudowanie długotrwałych relacji transakcyjnych.
Ostatnio producenci OEM zajmujący się drukiem i obrazowaniem rozważają dostosowanie swoich strategii marketingowych w mediach społecznościowych, aby przyciągnąć młodszych odbiorców. Ich celem jest „Pokolenie Z”, pokolenie urodzone w latach 1997-2012. Pokolenie Z jest obecnie największą populacją na świecie, liczącą 2,5 miliarda ludzi, a do 2031 roku przewiduje się, że łączny dochód osiągnie 33 biliony dolarów. Taka trajektoria oznacza, że do tego czasu pokolenie Z na długo przekroczy potencjał zarobkowy milenialsów”. wiadomość dla tej grupy demograficznej będzie miała większe znaczenie w strategii komunikacyjnej OEM.
„Osiemdziesiąt pięć procent pokolenia Z w Stanach Zjednoczonych uważa, że marki powinny być czymś więcej niż tylko zyskiem” — mówi Mark Davis, analityk redakcyjny w Keypoint Intelligence. „Konsumenci pokolenia Z nie okażą lojalności wobec marki, która nie wyznaje ich wartości, podkreślając przekonanie, że dla pokolenia Z marki powinny być czymś więcej niż tylko zyskiem”.
Analiza Buyer Person i Strategia Mediów Społecznościowych może być zakupiona oddzielnie lub w ramach subskrypcji innych badań dostarczanych przez Dział Doradczy ds. Komunikacji Klienta Keypoint Intelligence. Aby otrzymać więcej informacji o raporcie kliknij tutaj.
Na podstawie Informacji firmy Keypoint Intelligence
Photo by Nicole Geri on Unsplash