BR Prin­ters na­pędza­ją in­no­wa­cje dzi­ęki dwóm dru­kar­kom HP Pa­ge­Wi­de Web T240 HDPoprzedni artykuł 

Do­staw­ca za­awan­so­wa­nych usług dru­ko­wa­nia i mar­ke­tin­gu, fir­ma BR Prin­ters roz­sze­rza swój ar­se­nał ma­szyn cy­fro­wych, in­sta­lu­jąc dwie ma­szyny HP Pa­ge­Wi­de Web Press T240 HD. Ta in­we­sty­cja po­mo­że klien­tom podnie­ść ja­ko­ść ich za­dań dru­ko­wa­nia, zwi­ęk­szyć pro­duk­tyw­no­ść, na­pędzać in­no­wa­cje w różnych seg­men­tach, w tym w bra­nży wy­daw­ni­czej i dru­ku ko­mer­cyj­nym.

BR Prin­ters z sie­dzi­bą w San Jo­se w Ka­li­for­nii, z obiek­ta­mi w San Die­go, CA, De­nver, CO, Ap­ple­ton, WI, Cin­cin­na­ti, OH i In­de­pen­den­ce, KY ob­słu­gu­je naj­bar­dziej roz­po­zna­wal­ne mar­ki w bra­nży. Kra­jo­wy za­si­ęg fir­my w po­łącze­niu z kon­cen­tra­cją na roz­wi­ąza­niach po­zwa­la jej na wy­ko­rzy­sta­nie da­nych i tech­no­lo­gii przy jed­no­cze­snym za­cho­wa­niu uzna­nia i sza­cun­ku dla tra­dy­cyj­ne­go rze­mio­sła dru­kar­skie­go.

Od mo­men­tu po­wsta­nia fir­ma BR Prin­ters ewo­lu­owa­ła od ma­łej dru­kar­ki cy­fro­wej ob­słu­gu­jącej bra­nżę tech­no­lo­gicz­ną do wszech­stron­ne­go do­staw­cy usług po­li­gra­ficz­nych i mar­ke­tin­go­wych na du­żą ska­lę. To, co na­pędza roz­wój fir­my i sta­le ewo­lu­uje ze­staw roz­wi­ązań, to chęć wspie­ra­nia klien­tów w sta­le zmie­nia­jącej się bra­nży po­li­gra­ficz­nej. Aby kon­ty­nu­ować swo­ją mi­sję podno­sze­nia na du­chu swo­ich klien­tów, fir­ma BR Prin­ters do­da­ła w 2014 ro­ku ma­szy­nę HP Pa­ge­Wi­de Web Press T230 HD do swo­je­go za­kła­du w San Jo­se w Ka­li­for­nii, a od te­go cza­su do­da­ła jesz­cze trzy ma­szy­ny HP Pa­ge­Wi­de Web Press T240 HD, dwie dla swo­je­go za­kła­du w In­de­pen­den­ce, Ken­tuc­ky, a dru­gi dla swo­je­go za­kła­du w San Jo­se w Ka­li­for­nii. Dzi­ęki te­mu ze­stawowi łącz­nie czte­rech dru­ka­rek zwo­jo­wych HP fir­ma mo­że po­dwo­ić swo­je mo­ce pro­duk­cyj­ne, le­piej ob­słu­gi­wać ca­ły ła­ńcuch do­staw i uspraw­nić pro­ces pro­duk­cyj­ny.

Od cza­su za­in­sta­lo­wa­nia dru­kar­ki HP Pa­ge­Wi­de Web Press T230 HD fir­ma BR Prin­ters wy­dru­ko­wa­ła po­nad 3 mi­liar­dy stron na dru­kar­kach Pa­ge­Wi­de, co jest ogrom­nym ka­mie­niem mi­lo­wym i nie pla­nu­je na tym po­prze­stać — fir­ma jest głębo­ko skon­cen­tro­wa­na na ofe­ro­wa­niu klien­tom wy­jąt­ko­wej ja­ko­ści obra­zu w różno­rod­nych pro­duk­ty, w tym ksi­ążki, ka­ta­lo­gi, cza­so­pi­sma, ko­mer­cyj­ne ma­te­ria­ły mar­ke­tin­go­we i dru­ki trans­ak­cyj­ne.

Po­nad­to dzi­ęki dwóm no­wym dru­kar­kom HP Pa­ge­Wi­de Web Press T240 HD fir­ma BR Prin­ters mo­gła nadać prio­ry­tet ce­lom i ini­cja­ty­wom w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju. Dla fir­my istot­na by­ła ener­go­osz­częd­no­ść i ce­chy dru­ka­rek, ta­kie jak au­to­ma­tycz­ne wy­łącza­nie i try­by oszczędza­nia ener­gii, a ta­kże za­sto­so­wa­nie farb wod­nych, które zmniej­sza­ją emi­sję lot­nych zwi­ąz­ków or­ga­nicz­nych pod­czas pro­duk­cji. Te ma­szy­ny są nie tyl­ko za­pro­jek­to­wa­ne tak, aby spe­łnia­ły wy­ma­ga­nia świa­to­wych prze­pi­sów i wy­ma­gań, ale dzi­ęki tym do­dat­kom fir­ma mo­że sku­pić się na zmniej­sze­niu swo­je­go wpły­wu na śro­do­wi­sko.

Mówi­ąc o naj­now­szych do­dat­kach, Adam De­Ma­estri, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny i pre­zes BR Prin­ters stwier­dził: Na­sze port­fo­lio dru­ku cy­fro­we­go zo­sta­ło znacz­nie wzmoc­nio­ne dzi­ęki do­da­niu tych ma­szyn, co świad­czy o na­szym za­an­ga­żo­wa­niu w in­we­sty­cje in­fra­struk­tu­ral­ne w naj­now­sze tech­no­lo­gie. Na­sza zróżni­co­wa­na ba­za klien­tów od­nie­sie ko­rzy­ści z tych in­we­sty­cji, po­nie­waż umo­żli­wią BR do­star­cza­nie naj­no­wo­cze­śniej­szych roz­wi­ązań cy­fro­wych w ce­lu za­spo­ko­je­nia ro­snących po­trzeb na­szych klien­tów”.

Da­vid Gall, wi­ce­pre­zes i dy­rek­tor ds. stra­te­gii w fir­mie BR Prin­ters, po­wie­dział: „Na­szym ce­lem by­ło stwo­rze­nie ujed­no­li­co­ne­go, po­łączo­ne­go roz­wi­ąza­nia, które uzu­pe­łnia za­ple­cze of­f­se­to­we, przy­spie­sza pro­duk­cję i za­pew­nia wy­so­ką ja­ko­ść wy­dru­ków”. Kon­ty­nu­ował: „Od cza­su za­ku­pu na­szych no­wych ma­szyn cy­fro­wych HP uda­ło nam się prze­kro­czyć te prio­ry­te­ty”.

Po­nad­to Greg Fre­dwest, kie­row­nik za­kła­du w fir­mie BR Prin­ters, za­uwa­żył: „Dzi­ęki do­dat­kom do dru­ku cy­fro­we­go mie­li­śmy oka­zję być bar­dziej ela­stycz­ni, bar­dziej in­no­wa­cyj­ni i bar­dziej od­por­ni w tym szyb­ko zmie­nia­jącym się, kon­ku­ren­cyj­nym śro­do­wi­sku”.

BR Prin­ters po­ka­zu­je, w ja­ki spo­sób in­we­sto­wa­nie w tech­no­lo­gię dru­ku cy­fro­we­go zwi­ęk­sza wy­daj­no­ść, uspraw­nia pro­ce­sy i jest nie­oce­nio­ne dla dzi­siej­szych firm mar­ke­tin­go­wych i wy­daw­ni­czych, a jed­no­cze­śnie za­pew­nia, że zrów­no­wa­żo­ny roz­wój po­zo­sta­je naj­wy­ższym prio­ry­te­tem.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my HP Inc.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści