Raporty o stanie branży w zakresie druku cyfrowego w etykietach i opakowaniachPoprzedni artykuł 

Jean Lloyd
Jean Lloyd

Keypoint Intelligence ma przyjemność ogłosić publikację pięcioczęściowej serii raportów skupiających się na stanie branży druku cyfrowego na etykietach i opakowaniach w odniesieniu do przyjęcia i stosowania produkcyjnych pras cyfrowych w przypadku etykiet wąskowstęgowych, tektury falistej, karton składany i segmenty opakowań elastycznych.

Raporty Keypoint Intelligence dotyczące stanu branży Global Intelligence są opracowywane na podstawie informacji przekazywanych przez marki, przetwórców, producentów OEM i społeczność dostawców, aby dostosować je do ich potrzeb. Każdy raport będzie zawierał wnioski z pogłębionych wywiadów z konwerterami, dotyczące wykorzystania technologii cyfrowych, możliwości inwestycyjnych i kwestii operacyjnych, zapewniając wszechstronne spojrzenie na rynek.

„Dzięki naszej rozszerzonej wiedzy specjalistycznej raporty te będą obejmować postęp technologiczny na poziomie OEM, nowe składniki chemiczne na rynku, ulepszenia oprogramowania i opcje konwersji” – skomentował Jean Lloyd, główny analityk w Keypoint Intelligence. „Dzięki dostępowi do ponad 80% rynku druku cyfrowego opakowań nasz zespół ma wyjątkową pozycję, aby zapewnić wgląd w branżę na temat obecnego i przyszłego stanu rynku produkcyjnego druku cyfrowego etykiet i opakowań”

R E K L A M A
„Mamy przyjemność zaoferować pierwszy segment etykiet wąskiej sieci, zapewniający dogłębną analizę skupiającą się na tym, jak model biznesowy konwertera i spojrzenie na druk cyfrowy zmieniły się na przestrzeni czasu” – dodał Jeff Wettersten, wiceprezes ds. usług pakowania w Keypoint Intelligence. „Badanie to analizuje czynniki napędzające przyszły rozwój druku cyfrowego i sprawdza, czy trajektoria wzrostu zmieni się w różnych segmentach rynku”.

Podstawowe badanie Narrow Web Labels obejmuje szczegółowe dane demograficzne osób, z którymi przeprowadzono wywiady, branżę i perspektywy, analizy oraz kluczowe ustalenia. Obszary zainteresowania obejmują:

  • Pozycjonowanie i potrzeby prasy
  • Rozwój druku cyfrowego
  • Prasa/konwersja/żądanie oprogramowania
  • Materiały eksploatacyjne
  • Zrozumienie zasad zaangażowania

Ten raport, a także przyszłe raporty na temat opakowań składanych, tektury falistej, opakowań elastycznych i przyjęcia marki można kupić osobno lub w ramach subskrypcji innych badań świadczonych przez usługę etykiet i opakowań firmy Keypoint Intelligence.

Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności