Ra­por­ty o sta­nie bra­nży w za­kre­sie dru­ku cy­fro­we­go w ety­kie­tach i opa­ko­wa­niachPoprzedni artykuł 

Jean Lloyd
Je­an Lloyd

Key­po­int In­tel­li­gen­ce ma przy­jem­no­ść ogło­sić pu­bli­ka­cję pi­ęcio­częścio­wej se­rii ra­por­tów sku­pia­jących się na sta­nie bra­nży dru­ku cy­fro­we­go na ety­kie­tach i opa­ko­wa­niach w od­nie­sie­niu do przy­jęcia i sto­so­wa­nia pro­duk­cyj­nych pras cy­fro­wych w przy­pad­ku ety­kiet wąskow­stęgo­wych, tek­tu­ry fa­li­stej, kar­ton skła­da­ny i seg­men­ty opa­ko­wań ela­stycz­nych.

Ra­por­ty Key­po­int In­tel­li­gen­ce do­ty­czące sta­nu bra­nży Glo­bal In­tel­li­gen­ce są opra­co­wy­wa­ne na pod­sta­wie in­for­ma­cji prze­ka­zy­wa­nych przez mar­ki, prze­twór­ców, pro­du­cen­tów OEM i spo­łecz­no­ść do­staw­ców, aby do­sto­so­wać je do ich po­trzeb. Ka­żdy ra­port będzie za­wie­rał wnio­ski z po­głębio­nych wy­wia­dów z kon­wer­te­ra­mi, do­ty­czące wy­ko­rzy­sta­nia tech­no­lo­gii cy­fro­wych, mo­żli­wo­ści in­we­sty­cyj­nych i kwe­stii ope­ra­cyj­nych, za­pew­nia­jąc wszech­stron­ne spoj­rze­nie na ry­nek.

„Dzi­ęki na­szej roz­sze­rzo­nej wie­dzy spe­cja­li­stycz­nej ra­por­ty te będą obej­mo­wać po­stęp tech­no­lo­gicz­ny na po­zio­mie OEM, no­we skład­ni­ki che­micz­ne na ryn­ku, ulep­sze­nia opro­gra­mo­wa­nia i opcje kon­wer­sji” – sko­men­to­wał Je­an Lloyd, głów­ny ana­li­tyk w Key­po­int In­tel­li­gen­ce. „Dzi­ęki do­stępo­wi do po­nad 80% ryn­ku dru­ku cy­fro­we­go opa­ko­wań nasz ze­spół ma wy­jąt­ko­wą po­zy­cję, aby za­pew­nić wgląd w bra­nżę na te­mat obec­ne­go i przy­szłe­go sta­nu ryn­ku pro­duk­cyj­ne­go dru­ku cy­fro­we­go ety­kiet i opa­ko­wań”

„Ma­my przy­jem­no­ść za­ofe­ro­wać pierw­szy seg­ment ety­kiet wąskiej sie­ci, za­pew­nia­jący do­głęb­ną ana­li­zę sku­pia­jącą się na tym, jak mo­del bi­zne­so­wy kon­wer­te­ra i spoj­rze­nie na druk cy­fro­wy zmie­ni­ły się na prze­strze­ni cza­su” – do­dał Jeff Wet­ter­sten, wi­ce­pre­zes ds. usług pa­ko­wa­nia w Key­po­int In­tel­li­gen­ce. „Ba­da­nie to ana­li­zu­je czyn­ni­ki na­pędza­jące przy­szły roz­wój dru­ku cy­fro­we­go i spraw­dza, czy tra­jek­to­ria wzro­stu zmie­ni się w różnych seg­mentach ryn­ku”.

Pod­sta­wo­we ba­da­nie Nar­row Web La­bels obej­mu­je szcze­góło­we da­ne de­mo­gra­ficz­ne osób, z który­mi prze­pro­wa­dzo­no wy­wia­dy, bra­nżę i per­spek­ty­wy, ana­li­zy oraz klu­czo­we usta­le­nia. Ob­sza­ry za­in­te­re­so­wa­nia obej­mu­ją:

  • Po­zy­cjo­no­wa­nie i po­trze­by pra­sy
  • Ro­zwój dru­ku cy­fro­we­go
  • Pra­sa­/kon­wer­sja­/żąda­nie opro­gra­mo­wa­nia
  • Ma­te­ria­ły eks­plo­ata­cyj­ne
  • Zro­zu­mie­nie za­sad za­an­ga­żo­wa­nia

Ten ra­port, a ta­kże przy­szłe ra­porty na te­mat opa­ko­wań skła­da­nych, tek­tu­ry fa­li­stej, opa­ko­wań ela­stycz­nych i przy­jęcia mar­ki mo­żna ku­pić osob­no lub w ra­mach sub­skryp­cji in­nych ba­dań świad­czo­nych przez usłu­gę ety­kiet i opa­ko­wań fir­my Key­po­int In­tel­li­gen­ce.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Key­po­int In­tel­li­gen­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści