Keypoint Intelligence ma przyjemność ogłosić publikację pięcioczęściowej serii raportów skupiających się na stanie branży druku cyfrowego na etykietach i opakowaniach w odniesieniu do przyjęcia i stosowania produkcyjnych pras cyfrowych w przypadku etykiet wąskowstęgowych, tektury falistej, karton składany i segmenty opakowań elastycznych.
Raporty Keypoint Intelligence dotyczące stanu branży Global Intelligence są opracowywane na podstawie informacji przekazywanych przez marki, przetwórców, producentów OEM i społeczność dostawców, aby dostosować je do ich potrzeb. Każdy raport będzie zawierał wnioski z pogłębionych wywiadów z konwerterami, dotyczące wykorzystania technologii cyfrowych, możliwości inwestycyjnych i kwestii operacyjnych, zapewniając wszechstronne spojrzenie na rynek.
„Dzięki naszej rozszerzonej wiedzy specjalistycznej raporty te będą obejmować postęp technologiczny na poziomie OEM, nowe składniki chemiczne na rynku, ulepszenia oprogramowania i opcje konwersji” – skomentował Jean Lloyd, główny analityk w Keypoint Intelligence. „Dzięki dostępowi do ponad 80% rynku druku cyfrowego opakowań nasz zespół ma wyjątkową pozycję, aby zapewnić wgląd w branżę na temat obecnego i przyszłego stanu rynku produkcyjnego druku cyfrowego etykiet i opakowań”
„Mamy przyjemność zaoferować pierwszy segment etykiet wąskiej sieci, zapewniający dogłębną analizę skupiającą się na tym, jak model biznesowy konwertera i spojrzenie na druk cyfrowy zmieniły się na przestrzeni czasu” – dodał Jeff Wettersten, wiceprezes ds. usług pakowania w Keypoint Intelligence. „Badanie to analizuje czynniki napędzające przyszły rozwój druku cyfrowego i sprawdza, czy trajektoria wzrostu zmieni się w różnych segmentach rynku”.
Podstawowe badanie Narrow Web Labels obejmuje szczegółowe dane demograficzne osób, z którymi przeprowadzono wywiady, branżę i perspektywy, analizy oraz kluczowe ustalenia. Obszary zainteresowania obejmują:
Ten raport, a także przyszłe raporty na temat opakowań składanych, tektury falistej, opakowań elastycznych i przyjęcia marki można kupić osobno lub w ramach subskrypcji innych badań świadczonych przez usługę etykiet i opakowań firmy Keypoint Intelligence.
Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence