Firma Asahi Photoproducts, pionier w dziedzinie rozwoju fleksograficznych płyt fotopolimerowych, poinformowała o nawiązaniu współpracy z Royston Labels, producentem wysokiej jakości etykiet, który od 1984 roku dostarcza najnowocześniejsze rozwiązania w zakresie etykiet.
Siedziba firmy znajduje się w Royston, niedaleko Cambridge (Wielka Brytania) i może poszczycić się najnowocześniejszym zakładem produkcyjnym oraz zespołem wysoko wykwalifikowanych, wielokrotnie nagradzanych ekspertów, którzy produkują około 500 milionów etykiet rocznie. Dostarczają etykiety szerokiej gamie marek i producentów kontraktowych z wielu różnych sektorów, w tym z branży kosmetycznej, przyborów toaletowych, żywności i napojów oraz farmaceutycznej. Podczas Labelexpo Europe firma Asahi Photoproducts zaprezentuje odwiedzającym próbki etykiet na swoim stoisku 5a34, aby pokazać, że przyszłość zrównoważonej produkcji etykiet jest dostępna już dziś. Targi Labelexpo Europe odbędą się w dniach 11–14 września w Brukseli.
Firma Royston Labels jest klientem Asahi od ponad pięciu lat i korzysta z procesora płyt Asahi AWP™ 4385 oraz płyt fleksograficznych Asahi CleanPrint AWP™. Firma wybrała produkty Asahi ze względu na ich jakość, stale rosnący zrównoważony rozwój i wyjątkowe wsparcie, jakie Asahi Photoproducts zapewnia swoim klientom.
„Nasze doświadczenia z firmą Asahi i jej linią produktów AWP™ przekroczyły oczekiwania” – powiedział Paul Clayton, dyrektor zarządzający firmy. „Udało nam się osiągnąć lepszą minimalną jakość punktu, jednocześnie skracając czas produkcji i tworząc ulepszone środowisko pracy, Solvent ZERO, z mniejszą ilością odpadów i bez agresywnych chemikaliów. Cieszymy się, że możemy współpracować z Asahi przy produkcji etykiety dla fikcyjnej marki Noah, która w pełni pokaże, w jaki sposób firmy takie jak nasza mogą zmniejszyć swój ślad węglowy i zapewnić swoim klientom bardziej zrównoważone rozwiązania. Stworzyliśmy opakowanie i etykietę Noah jako kompletne, zrównoważone rozwiązanie dla marek środków higieny osobistej w branży. Naszym celem jest pomoc markom w zaprezentowaniu ich zaangażowania w zrównoważony rozwój i zapewnienie konsumentom bardziej ekologicznych opcji. Ważną wartością dodaną jest niedawne osiągnięcie przez Asahi statusu Carbon Neutral we współpracy z Carbon Trust za płyty zmywalne wodą AWP ™ -DEW, przy czym płyty AWP™-CleanFlat znajdują się na końcowym etapie certyfikacji Carbon Neutral, co pomaga nam jeszcze bardziej dokumentują zrównoważony rozwój dostarczanych przez nas rozwiązań w zakresie etykiet.
„Royston Labels jest dla nas wspaniałym klientem, kładącym duży nacisk na dostarczanie swoim klientom zrównoważonych rozwiązań w zakresie etykiet” – powiedział Karl Davison, kierownik oddziału Asahi w Wielkiej Brytanii i Irlandii. „Nasze wartości i cele są w 100% zgodne, ponieważ oboje pracujemy nad redukcją emisji dwutlenku węgla i środowiskiem Solvent ZERO dla operacji fleksograficznych. Produkując przykładowe etykiety do dystrybucji w Labelexpo Europe, produkowane na podłożu CleanFlake firmy Avery Dennison, Royston w dalszym ciągu pomaga szerzyć informację, że zrównoważona produkcja etykiet jest już dziś możliwa do osiągnięcia i że współpracując, możemy jeszcze bardziej zwiększyć wskaźniki zrównoważonego rozwoju”.