Ima­ged Adver­ti­sing Cre­ations pierw­szym północ­no­ame­ry­ka­ńskim użyt­kow­ni­kiem plo­te­ra Ag­fa Tau­ro H3300 HS LED z mo­du­łem la­kie­ru­jącymPoprzedni artykuł 

Fot.: Agfa
Fot.: Ag­fa

Fir­ma Ima­ged Adver­ti­sing Cre­ations (IAC), je­den z czo­ło­wych ka­na­dyj­skich pro­du­cen­tów sys­te­mów iden­ty­fi­ka­cji wi­zu­al­nej, jest pierw­szym w Ame­ry­ce Północ­nej użyt­kow­ni­kiem hy­bry­do­we­go plo­te­ra Ag­fa Tau­ro H3300 HS LED z mo­du­łem do la­kie­ro­wa­nia. Jak za­pew­nia kie­row­nic­two fir­my, roz­wi­ąza­nie za­pew­nia mo­żli­wo­ść re­ali­zo­wa­nia wy­so­ko­na­kła­do­wej pro­duk­cji cy­fro­wej w ja­ko­ści zbli­żo­nej do of­f­se­tu.

„Za­kup ten zo­stał przez nas zre­ali­zo­wa­ny głów­nie z my­ślą o klien­tach z seg­men­tu hi­gh-end, którzy ocze­ku­ją atrak­cyj­nych, przy­ci­ąga­jących wzrok efek­tów wi­zu­al­nych na swo­ich wy­dru­kach – mówi Se­an Sa­dhoo, dy­rek­tor ope­ra­cyj­ny IAC. – Dzi­ęki tej in­we­sty­cji po raz ko­lej­ny sta­li­śmy się bra­nżo­wym pre­kur­so­rem no­we­go roz­wi­ąza­nia. Je­ste­śmy zna­ni ja­ko pio­nie­rzy, którzy za­wsze sta­ra­ją się prze­kra­czać ko­lej­ne gra­ni­ce. Ma­szy­na Tau­ro to zna­ko­mi­te uzu­pe­łnie­nie dla uży­wa­ne­go przez nas 5-me­tro­we­go plo­te­ra sub­li­ma­cyj­ne­go, prze­kszta­łca­jąca na­szą fir­mę w przed­si­ębior­stwo kom­plek­so­wo za­opa­tru­jące swo­ich klien­tów w ob­sza­rze sys­te­mów iden­ty­fi­ka­cji wi­zu­al­ne­j”.

Jak pod­kre­śla jej pro­du­cent , Tau­ro H3300 HS LED z opcją la­kie­ro­wa­nia łączy w so­bie wy­so­ką ja­ko­ść i wy­ra­zi­sto­ść dru­ku z naj­wy­ższą wy­daj­no­ścią, au­to­ma­ty­za­cją i ni­skim zu­ży­ciem atra­men­tów. To hy­bry­do­we urządze­nie ofe­ru­je – dzi­ęki wspo­mnia­ne­mu mo­du­ło­wi – mo­żli­wo­ść apli­ko­wa­nia war­stwy la­kie­ru o wy­so­kim po­zio­mie po­ły­sku bądź sa­ty­ny na wiel­ko­for­ma­to­we wy­dru­ki. Jest ona na­no­szo­na wy­bi­ór­czo (np. ja­ko ko­lor spe­cjal­ny) bądź na ca­łej po­wierzch­ni ma­te­ria­łu.

IAC to je­den z ka­na­dyj­skich in­no­wa­to­rów w dzie­dzi­nie dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go. Jej mi­sją jest wspie­ra­nie wła­ści­cie­li ma­rek w roz­wi­ja­niu sys­te­mów iden­ty­fi­ka­cji wi­zu­al­nej i sku­tecz­nej ko­mu­ni­ka­cji z klien­ta­mi. Przed­si­ębior­stwo dys­po­nu­je do­świad­czo­ną ka­drą, w skład której – jak pod­kre­śla je­go kie­row­nic­two – wcho­dzą eks­per­ci bra­nżo­wi, co po­zwa­la za­ofe­ro­wać klien­tom roz­wi­ąza­nia do­pa­so­wa­ne do ich po­trzeb i ocze­ki­wań. Dzia­ła­jąc zgod­nie z przy­świe­ca­jącym fir­mie mot­tem IAC roz­wi­ja się nie­ustan­nie w różnych seg­men­tach, m.in. han­dlu de­ta­licz­nym, mar­ke­tin­gu even­to­wym, kor­po­ra­cyj­nych sys­te­mach wy­po­sa­że­nia wnętrz i in­nych.

Uni­kal­ny, jak pod­kre­śla Ag­fa, spo­sób wy­ka­ńcza­nia wiel­ko­for­ma­to­wych wy­dru­ków cy­fro­wych la­kie­rem błysz­czącym bądź sa­ty­no­wym, ofe­ro­wa­ny przez Tau­ro Var­nish, po­zwa­la na re­ali­za­cje wy­dru­ków kla­sy pre­mium o atrak­cyj­nym wy­glądzie i do­pa­so­wa­nym do po­trzeb od­bior­ców z wie­lu bra­nż m.in. ko­sme­tycz­nej i odzie­żo­wej, w których fir­ma IAC zna­cząco za­ist­nia­ła na prze­strze­ni mi­nio­nych dwóch lat. Fred Cle­men­te, VP Sa­les & In­no­va­tion wy­ja­śnia: „Uzna­li­śmy już kil­ka lat te­mu, że nie mo­że­my dłu­żej być fir­mą ob­słu­gu­jącą tyl­ko je­den wy­bra­ny seg­ment ryn­ko­wy. Dy­wer­sy­fi­ka­cja na­sze­go port­fo­lio pro­duk­tów i klien­tów to pod­sta­wa od­no­szo­nych obec­nie suk­ce­sów. Bra­nże ta­kie jak ko­sme­tycz­na i odzie­żo­wa po­trzebują skon­cen­tro­wa­nych na kon­su­menc­kich ocze­ki­wa­niach part­ne­rów bi­zne­so­wych, ofe­ru­jących in­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia”.

Tau­ro H3300 HS LED Var­nish to ma­szy­na do­sto­so­wa­na do za­dru­ko­wy­wa­nia me­di­ów sztyw­nych i gi­ęt­kich, będąca – zgod­nie z za­ło­że­nia­mi pro­du­cen­ta – „ko­niem ro­bo­czy­m” de­dy­ko­wa­nym wy­so­ko­na­kła­do­wej pra­cy wie­lo­zmia­no­wej w cy­klach 24/7. Ag­fa pod­kre­śla, że re­ali­zo­wa­ne na niej wy­dru­ki ce­chu­je ja­ko­ść zbli­żo­na do of­f­se­tu, ta­kże w kon­te­kście od­wzo­ro­wa­nia de­ta­li. Mak­sy­mal­na sze­ro­ko­ść dru­ku wy­no­si tu 3,3 m, a pręd­ko­ść do­cho­dzi do 680 m2/h. Urządze­nie dru­kuje w czte­rech bądź sze­ściu ko­lo­rach. W ma­szy­nie znaj­du­ją za­sto­so­wa­nie atra­men­ty Anu­via UV LED o wy­so­kim stop­niu pig­men­ta­cji. Po­sia­da­ją one cer­ty­fi­kat śro­do­wi­sko­wy GREENGUARD Gold, a za­sto­so­wa­na tu tech­no­lo­gia Thin Ink Lay­er za­pew­nia – jak po­da­je Ag­fa – naj­ni­ższe ich zu­ży­cie na ryn­ku. O au­to­ma­ty­za­cję i spraw­no­ść ca­łe­go pro­ce­su pro­duk­cyj­ne­go dba ste­ru­jące ma­szy­ną opro­gra­mo­wa­nie work­flow Asan­ti, de­dy­ko­wa­ne pro­duk­cji wiel­ko­for­ma­to­wej.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści