Firma Mark Andy, wiodący dostawca rozwiązań w zakresie drukowania etykiet, ogłosiła powołanie Steve'a Luedke na stanowisko wiceprezesa ds. zaawansowanej obsługi klienta. Dołącza on do Mark Andy wnosząc do firmy duże doświadczenie w branży etykiet i opakowań: ponad 26-letnie z pracy w WS Packaging oraz w części Multi-Color Corporation, gdzie pracował dotychczas.
Steve Luedke poprowadzi uruchomiony niedawno, kompleksowy program wsparcia klientów Mark Andy - MA 360 Support. Zapewnia on, jak podaje firma, solidne wsparcie: od przygotowania prac do druku po operacje wykończeniowe. Program ma pomóc klientom w zwiększaniu wykorzystania maszyn fleksograficznych i hybrydowych Mark Andy oraz urządzeń wykańczających. Doświadczenie Steve’a Luedke w połączeniu z możliwościami firmy Mark Andy w zakresie optymalizacji procesów, narzędzi programowych, rozwoju aplikacji i przepływu pracy ma zapewnić klientom maksymalne wykorzystanie ich procesów w codziennej produkcji.
Kariera Steve’a Luedke w branży obejmowała wcześniej szeroki zakres – od zarządzania biznesem i mechanizmami rozwoju rynku, poprzez działalność inżynieryjną i sprzedaż techniczną, z dużym i praktycznym zaangażowaniem w rozwój produktów, szczególnie w zakresie wykorzystania w ich powstawaniu maszyn fleksograficznych i hybrydowych.
„Cieszę się, że mogę rozpocząć pracę w Mark Andy i wykorzystać tu moje doświadczenie, aby wspierać rozwój naszych klientów – mówi Steave Luedke. - Wierzę, że optymalizacja ich działalności, dzięki odpowiednim narzędziom i rozwiązaniom Mark Andy, pozwoli zbudować silne relacje partnerskie z naszymi klientami. Naszym celem jest bowiem nie tylko bycie ich kolejnym dostawcą, ale przede wszystkim prawdziwym partnerem w ich sukcesie”.
Pojawienie się Steave Luedke w Mark Andy zbiega się w czasie ze strategiczną inicjatywą firmy, polegającą wznowieniu Mark Andy University - kompleksowego programu szkoleniowego tej firmy. Ma on zapewniać edukację klientów w zakresie drukowania przy wykorzystaniu zarówno starszych jak i nowych technologii, przy jednoczesnym sprostaniu wyzwaniom, związanym z umiejętnościami i rotacją pracowników, przed którymi staje obecnie wiele firm. Inicjatywa ta, która ruszy na początku 2025 roku, podkreśla zaangażowanie Mark Andy we wspieranie klientów poprzez edukację i praktyczne szkolenia, jeszcze bardziej umacniając tym samym jej pozycję lidera w branży.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej