Koncern Antalis, wyłączny dystrybutor papieru biurowego marki Pioneer, jest partnerem globalnej Kampanii Laco na rzecz Walki z Rakiem Piersi(Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign). Hasło promujące tegoroczną jubileuszową 20 edycję to:
Odwaga. Uwierz w Świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą.
Działania partnerskie Antalis skupiają się w obszarze rozpowszechniania i dystrybucji na europejskim rynku papieru biurowego marki Pioneer, którego w Polsce firma jest wyłącznym dystrybutorem.
Każda ryza zakupionego papieru Pioneer oznaczonego różową kokardką przekłada się na rzeczywisty wkład w propagowaniu i wspieraniu kampanii na rzecz walki z rakiem piersi.
Zgromadzone środki finansowe pozwalają realizować kampanię, w ramach której prowadzonych jest wiele działań profilaktycznych i informacyjnych. Szereg tych globalnych inicjatyw ma na celu uświadamianie kobietom na całym świecie, jak ogromne znaczenie mają regularne badania i kontrola piersi we wczesnym wykrywaniu raka. W przypadku walki z tą chorobą wiedza i wiadomość to podstawa. To właśnie między innymi dzięki podejmowanym działaniom informacyjnym rak piersi jest dziś wykrywany znacznie wcześniej niż kiedyś, leczenie zaczyna się szybciej i wskaźnik wyleczeń jest wyższy.
Na podstawie informacji firmy Antalis Poland