ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe pod­su­mo­wu­je rok 2021: wzrost sprze­da­ży, prze­pro­wadz­ka do no­wej sie­dzi­byPoprzedni artykuł 

Mi­nio­ny rok był dla ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe pe­łen wy­zwań, zwi­ąza­nych m.in. z prze­nie­sie­niem pro­duk­cji do no­wej sie­dzi­by, przy ko­niecz­no­ści utrzy­ma­nia sta­bil­no­ści do­staw do klien­tów z różnych re­gio­nów świa­ta. Po­mi­mo nie­sprzy­ja­jącej sy­tu­acji glo­bal­nej i do­dat­ko­we­go za­an­ga­żo­wa­nia we wspo­mnia­ną prze­pro­wadz­kę, fir­ma od­no­to­wa­ła w nim zna­czący wzrost obro­tów. Jak wska­zu­je jej kie­row­nic­two, to w du­żej mie­rze za­słu­ga zróżni­co­wa­ne­go port­fo­lio pro­duk­tów oraz dy­wer­sy­fi­ka­cji klien­tów i ob­słu­gi­wa­nych re­gio­nów świa­ta. Fir­ma ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe po raz ko­lej­ny od­no­to­wa­ła wzro­sty sprze­da­ży w wie­lu kra­jach Azji i Bli­skie­go Wscho­du oraz Ro­sji, przy jed­no­cze­snym utrzy­ma­niu sta­bil­nej po­zy­cji na ro­dzi­mym, pol­skim ryn­ku.

„Bio­rąc pod uwa­gę sy­tu­ację na ryn­ku lo­kal­nym, w kon­te­kście ro­snących kosz­tów su­row­ców, ale też tych zwi­ąza­nych z lo­gi­sty­ką, du­żym atu­tem jest fakt, że na­szą pro­duk­cję re­ali­zu­je­my w podwar­szaw­skim za­kła­dzie – pod­kre­śla Kon­rad Le­wan­dow­ski, kie­ru­jący ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe. – Tu wy­twa­rza­na jest ca­ła che­mia ofe­ro­wa­na pod mar­ką ABC/Al­lied, po­za prosz­kiem dru­kar­skim. Fakt ten da­je nam du­żą prze­wa­gę nad kon­ku­ren­cją, gdyż spad­ki na pol­skim ryn­ku sprze­da­ży che­mii, ja­kie przy­ni­ósł rok 2021 (wy­ni­ka­jące m.in. z li­kwi­do­wa­nych za­kła­dów po­li­gra­ficz­nych oraz nie­sta­bil­ne­go po­py­tu uwa­run­ko­wa­ne­go ca­łym oto­cze­niem bi­zne­so­wym), zre­kom­pen­so­wa­ne zo­sta­ły zna­czący­mi wzro­sta­mi sprze­da­ży do in­nych kra­jów. O na­szych za­do­wa­la­jących wy­ni­kach za rok ubie­gły w du­żej mie­rze zde­cy­do­wa­ły du­że za­mówie­nia z Ro­sji, Bli­skie­go Wscho­du oraz Azji Pa­cy­ficz­nej. Bio­rąc pod uwa­gę wszyst­kie ob­słu­gi­wa­ne przez ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe re­gio­ny świa­ta, na­sze obro­ty w 2021 ro­ku zna­cząco wzro­sły, co od­no­to­wu­je­my z du­żą sa­tys­fak­cją”.

No­wa sie­dzi­ba, no­we mo­żli­wo­ści

W dru­giej po­ło­wie ro­ku fir­ma prze­nio­sła się do no­wej sie­dzi­by w Sta­rej Iwicz­nej k. War­sza­wy. Lo­ka­li­za­cja ta, jak pod­kre­śla Kon­rad Le­wan­dow­ski, zna­cząco po­pra­wi­ła kwe­stie lo­gi­stycz­ne fir­my. Umo­żli­wia ona rów­nież sys­te­ma­tycz­ną roz­bu­do­wę mo­cy pro­duk­cyj­nych oraz ma­ga­zy­no­wych: „Obec­nie ma­my tu do dys­po­zy­cji ha­lę pro­duk­cyj­no­-ma­ga­zy­no­wą o po­wierzch­ni ok. 1000 m2. Tu od­by­wa się pro­ces wy­twór­czy i kon­fek­cjo­no­wa­nie go­to­wych wy­ro­bów. Stąd też re­ali­zo­wa­na jest wy­sy­łka na ca­ły świat – dla­te­go tak wa­żne by­ły udo­sko­na­le­nia pod względem lo­gi­sty­ki. Tu du­że zna­cze­nie ma bli­sko­ść tra­sy S7 i po­łu­dnio­wej ob­wod­ni­cy War­sza­wy. War­to rów­nież pod­kre­ślić wy­ższy kom­fort pra­cy za­trud­nio­nych u nas osób – po­nad 150 m2 no­wej sie­dzi­by zaj­mu­ją bo­wiem biu­ra, prze­strzeń kon­fe­ren­cyj­na i so­cjal­na”. Kon­rad Le­wan­dow­ski przy­zna­je, że ro­snące za­mówie­nia z różnych re­gio­nów świa­ta (fir­ma ob­słu­gu­je klien­tów z Eu­ro­py, Azji, Afry­ki, Au­stra­lii) sty­mu­lu­ją ko­lej­ne in­we­sty­cje w roz­bu­do­wę po­wierzch­ni magazyno­wej: „W tym ro­ku pla­nu­je­my wy­bu­do­wać no­wą ha­lę magazyno­wą oraz po­sta­wić spe­cjal­ny kon­te­ner do ogrze­wa­nia su­row­ców. To w jesz­cze wi­ęk­szym stop­niu po­pra­wi wa­run­ki pra­cy i stwo­rzy no­wą prze­strzeń dla pro­cesów kon­fek­cjo­no­wa­nia i pa­ko­wa­nia. W kon­te­kście ma­ga­zy­no­wa­nia mówi­my nie tyl­ko o prze­cho­wy­wa­niu go­to­wych wy­ro­bów, ale też różne­go ty­pu po­jem­ni­ków na che­mię, do­sto­so­wa­nych do po­trzeb i ocze­ki­wań na­szych od­bior­ców”.

Hi­ty sprze­da­żo­we ABC/Al­lied

Na za­do­wa­la­jące wy­ni­ki sprze­da­ży w 2021 ro­ku w du­żym stop­niu wpływ mia­ła nie­słab­nąca – jak pod­kre­śla Kon­rad Le­wan­dow­ski – po­pu­lar­no­ść wy­bra­nych pro­duk­tów z ofer­ty fir­my. „Bar­dzo du­że za­in­te­re­so­wa­nie wci­ąż od­no­to­wu­je­my w kon­te­kście pro­eko­lo­gicz­ne­go bu­fo­ru All Star Fo­unt, który po­zwa­la zmi­ni­ma­li­zo­wać bądź ca­łko­wi­cie wy­eli­mi­no­wać al­ko­hol z pro­ce­su dru­ko­wa­nia. Pre­pa­rat ten podno­si eko­no­mię i eko­lo­gię pro­duk­cji po­li­gra­ficz­nej, wpły­wa też na wy­ższą ja­ko­ść fi­nal­nych pro­duk­tów. Jest on z po­wo­dze­niem sto­so­wa­ny przez co­raz wi­ęk­szą gru­pę na­szych klien­tów, m.in. czo­ło­we pol­skie dru­kar­nie dzie­ło­we. Co­raz częściej też si­ęga­ją po nie­go fir­my, spe­cja­li­zu­jące się w wy­twa­rza­niu opa­ko­wań ba­zu­jących na kar­to­nie i tek­tu­rze fa­li­ste­j”. To wła­śnie za­mówie­nia re­ali­zo­wa­ne dla dru­ka­rń opa­ko­wa­nio­wych, jak wska­zu­je Kon­rad Le­wan­dow­ski, w du­żej mie­rze wpły­nęły na wzro­sty od­no­to­wa­ne przez ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe.

In­ne pro­duk­ty z ofer­ty fir­my, ja­kie cie­szy­ły się w ubie­głym ro­ku naj­wi­ęk­szym za­in­te­re­so­wa­niem to Blast – śro­dek my­jący i re­ge­ne­ru­jący do wa­łków far­bo­wych i ob­ci­ągów gu­mo­wych, MRC 88 – zmy­wacz i re­ge­ne­ra­tor do duk­to­rów wod­nych oraz pro­szek dru­kar­ski – Spray Pow­der. Ro­śnie też po­pu­lar­no­ść Hy­dro­lu­be – do­dat­ku do roz­two­ru na­wi­lża­jące­go, który re­du­ku­je osa­dza­nie się py­łu pa­pie­ro­we­go na ob­ci­ągach gu­mo­wych oraz chro­ni emul­sję na for­mach dru­ko­wych przed nadmier­nym wy­tar­ciem. „War­to za­uwa­żyć, że po­za prosz­kiem, wszyst­kie pro­du­ko­wa­ne są lo­kal­nie – w Sta­rej Iwicz­nej. Wszyst­kie też są wy­so­ko oce­nia­ne przez na­szych klien­tów z seg­men­tu dru­ku of­f­se­to­we­go, za­rów­no ar­ku­szo­we­go jak i zwo­jo­we­go. Ch­wa­lą oni z jed­nej stro­ny ja­ko­ść sa­mej che­mii, z dru­giej – wszech­stron­no­ść i kom­plek­so­wo­ść ofer­ty. War­to bo­wiem nadmie­nić, że w przy­pad­ku wdro­że­nia che­mii ABC/Al­lied np. na wszyst­kich ma­szy­nach of­f­se­to­wych pra­cu­jących w dru­kar­ni, za­pew­nia­my na­szym klien­tom do­dat­ko­wą opie­kę po­sprze­da­żo­wą wpi­sa­ną w ca­ły kon­trakt. Skła­da­ją się na nią m.in. re­gu­lar­ne wi­zy­ty tech­ni­ków, którzy do­ko­nu­ją po­mia­rów pa­ra­me­trów dru­ku i – w ra­zie po­trze­by – nie­zbęd­nych re­gu­la­cji; sys­te­ma­tycz­ne szko­le­nia na te­mat no­wych roz­wi­ązań po­ja­wia­jących się w ofer­cie ABC/Al­lied czy też do­stęp do wie­dzy eks­perc­kiej, ja­ka stoi za wie­lo­let­ni­mi do­świad­cze­nia­mi ryn­ko­wy­mi ca­łej gru­py”.

No­wa stro­na in­ter­ne­to­wa

Z pe­łną ofer­tą ABC/Al­lied mo­żna za­po­znać się od­wie­dza­jąc odświe­żo­ną w ubie­głym ro­ku stro­nę in­ter­ne­to­wą https://www.al­lied­pres­sro­om­pro­ducts.co­m/ Znaj­du­je się tu m.in. pe­łna spe­cy­fi­ka­cja wszyst­kich pro­duk­tów ofe­ro­wa­nych przez fir­my wcho­dzące w skład gru­py. Wła­sną pod­stro­nę ma tu rów­nież spółka ABC/Al­lied Pres­sro­om Pro­ducts Eu­ro­pe. „Na­si obec­ni i po­ten­cjal­ni klien­ci znaj­dą tu nie tyl­ko in­for­ma­cje o pro­duk­tach i ich prze­zna­cze­niu, ale też ma­te­ria­ły o cha­rak­te­rze do­rad­czym i edu­ka­cyj­nym (m.in. w sek­cji https://www.al­lied­che­mvi­de­os.co­m/ ). Osob­na za­kład­ka jest po­świ­ęco­na cer­ty­fi­ka­tom FOGRA, ja­kie po­sia­da część na­szych środ­ków che­micz­nych. Ca­ło­ść jest bar­dzo przej­rzy­sta, a na­wi­ga­cja po stro­nie – nie­zwy­kle in­tu­icyj­na, co po­zwa­la na szyb­kie za­po­zna­nie się z na­szą ofer­tą. Za­pra­sza­my za­tem do jej od­wie­dze­nia i – rzecz ja­sna – do na­wi­ąza­nia współpra­cy z na­szą fir­mą”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści