Di­gi­tal Days 2022: pre­zen­ta­cje cy­fro­wych i hy­bry­do­wych roz­wi­ązań Mark An­dyPoprzedni artykuł 

W dniach 22–23 czerw­ca br. fir­ma Mark An­dy zor­ga­ni­zo­wa­ła ko­lej­ne w tym ro­ku wy­da­rze­nie skie­ro­wa­ne do jej klien­tów. Tym ra­zem wzi­ęli w niej udział przed­sta­wi­cie­le bra­nży ety­kie­to­wej z Ame­ry­ki Północ­nej. Dwu­dnio­we Di­gi­tal Days (Dni Dru­ku Cy­fro­we­go), od­by­wa­jące się w sie­dzi­bie Mark An­dy w Che­ster­field (USA), sta­ły się oka­zją do za­pre­zen­to­wa­nia – pod­czas pra­cy „na ży­wo­”- trzech ma­szyn cy­fro­wy­ch/hy­bry­do­wych z jej ofer­ty: Di­gi­tal Se­ries HD, Di­gi­tal Se­ries iQ oraz Di­gi­tal Pro 3. Za­pro­sze­ni go­ście zwie­dzi­li też Mark An­dy Print Pro­ducts – dział zaj­mu­jący się do­sta­wą ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych i części za­mien­nych. Pod­czas wy­da­rze­nia za­anon­so­wa­no udział Mark An­dy w tar­gach La­be­le­xpo Ame­ri­cas, ja­kie od­będą się w Chi­ca­go we wrze­śniu br.

„Dru­gi kwar­tał te­go ro­ku ob­fi­to­wał w wy­da­rze­nia or­ga­ni­zo­wa­ne przez nas z my­ślą o obec­nych i po­ten­cjal­nych klien­tach Mark An­dy, ale też na­szych part­ne­rach bi­zne­so­wych czy stu­den­tach kie­run­ków po­li­gra­ficz­nych – mówi Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tron, Eu­ro­pe­an Mar­ke­ting Ma­na­ger Mark An­dy. – Po trzech z rzędu spo­tka­niach Open Ho­use w War­sza­wie, tym ra­zem za­pro­si­li­śmy na­szych go­ści do sie­dzi­by głów­nej Mark An­dy w USA na Dni Dru­ku Cy­fro­we­go. W znaj­du­jącym się tu cen­trum de­mon­stra­cyj­nym za­pre­zen­to­wa­ne zo­sta­ły trzy ma­szy­ny hy­bry­do­we: dwie ba­zu­jące na tech­ni­ce in­kje­to­wej i jed­na wy­ko­rzy­stu­jąca su­chy to­ner. Po­za pre­zen­ta­cja­mi sprzętu, de­mon­stro­wa­ne by­ło też na­sze opro­gra­mo­wa­nie ste­ru­jące pro­duk­cją ety­kie­to­wą i opty­ma­li­zu­jące ca­ły pro­ces. Go­ście za­po­zna­li się też z tech­ni­ka­mi przy­go­to­wa­nia płyt flek­so­gra­ficz­nych oraz ich mon­ta­żu na ma­szy­nie dru­ku­jącej. W pierw­szym dniu Di­gi­tal Days zwie­dzi­li też no­wą sie­dzi­bę Mark An­dy Print Pro­ducts, wraz z no­wym, zbu­do­wa­nym zgod­nie z za­ło­że­nia­mi le­an wa­re­ho­using ma­ga­zy­nem części za­mien­nych i ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­ny­ch”.

Pre­zen­ta­cje sprzętu roz­po­czął Stu Gal­lup, który przed­sta­wił uczest­ni­kom wy­da­rze­nia ma­szy­nę Di­gi­tal Pro 3, ba­zu­jącą na tech­ni­ce to­ne­ro­wej. Jak pod­kre­ślał, jest to roz­wi­ąza­nie kla­sy en­try le­vel, skie­ro­wa­ne w du­żej mie­rze do firm, które wcho­dzą na ry­nek pro­duk­cji ety­kie­to­wej, re­ali­zo­wa­nej w tech­no­lo­gii cy­fro­wej.
Ko­lej­ne dwa roz­wi­ąza­nia, pro­mo­wa­ne przez Mark An­dy mia­nem „True Hy­bri­d” za­pre­zen­to­wał Da­vid Me­dlar. Pierw­szym z nich był fla­go­wy mo­del w port­fo­lio fir­my – Di­gi­tal Se­ries HD, anon­so­wa­ny przez pro­du­cen­ta ja­ko naj­bar­dziej wy­daj­na cy­fro­wa ma­szy­na hy­bry­do­wa na ryn­ku. Spot­ka­nie w Che­ster­field by­ło też ko­lej­ną oka­zją do za­pre­zen­to­wa­nia naj­now­szej hy­bry­do­wej pro­po­zy­cji Mark An­dy – zbu­do­wa­nej wspól­nie z Do­mi­no ma­szy­ny Di­gi­tal Se­ries iQ.
W ma­szy­nach zo­sta­ły wy­dru­ko­wa­ne przy­go­to­wa­ne wcze­śniej przez or­ga­ni­za­to­ra różne­go ro­dza­ju pra­ce. Umo­żli­wi­ły one za­pre­zen­to­wa­nie mo­żli­wo­ści ka­żde­go z urządzeń, za­rów­no pod względem ja­ko­ści dru­ko­wa­nia, jak też licz­nych opcji uszla­chet­nia­nia i wy­ka­ńcza­nia ety­kiet.
W części warsz­ta­to­wej Di­gi­tal Days ich uczest­ni­cy po­zna­li taj­ni­ki opro­gra­mo­wa­nia, de­dy­ko­wa­ne­go ma­szy­nom Mark An­dy, m.in. je­go mo­du­łów ste­ru­jących (DFE) oraz sys­te­mu sMArt Link, umo­żli­wia­jące­go au­to­ma­ty­za­cję pro­duk­cji ety­kie­to­wej. Z du­żym za­in­te­re­so­wa­niem spo­tka­ły się też po­ka­zy zwi­ąza­ne z eta­pem pre­press – przy­go­to­wa­niem form flek­so­gra­ficz­nych (sto­so­wa­nych w ze­spo­łach do apli­ko­wa­nia ko­lo­rów spe­cjal­nych oraz uszla­chet­nia­nia) i ich mon­ta­żem w ma­szy­nach. Ope­ra­to­rzy i pro­wa­dzący od­po­wie­dzie­li na licz­ne py­ta­nia, przede wszyst­kim na­tu­ry tech­nicz­nej.

„Za­in­te­re­so­wa­nie osób, które od­wie­dzi­ły Di­gi­tal Days, to ko­lej­ne po­twier­dze­nie sta­le ro­snącej po­pu­lar­no­ści ma­szyn cy­fro­wych i hy­bry­do­wych w kon­te­kście dru­ko­wa­nia ety­kiet. Kil­ka ty­go­dni wcze­śniej du­żym suk­ce­sem za­ko­ńczył się nasz eu­ro­pej­ski Open Ho­use, gdzie rów­nież po­ka­za­li­śmy na­sze naj­wa­żniej­sze roz­wi­ąza­nia z te­go seg­men­tu. Już dziś też chce­my za­anon­so­wać udział Mark An­dy w naj­wa­żniej­szych w tym ro­ku tar­gach po­świ­ęco­nych pro­duk­cji ety­kietowej – La­be­le­xpo Ame­ri­cas. Za­pre­zen­tu­je­my na nich z jed­nej stro­ny zna­ne już z na­szej ofer­ty ma­szyny, z dru­giej – będą one miej­scem pre­mie­ro­wych pre­zen­ta­cji no­we­go mo­de­lu Mark An­dy ba­zu­jące­go na tech­ni­ce to­ne­ro­we­j” – pod­su­mo­wu­je Shan­non Stam­ber­ger, Di­rec­tor Tech­no­lo­gy Cen­ter Ope­ra­tions Mark An­dy USA.
Tar­gi La­be­le­xpo Ame­ri­cas 2022 od­będą się w dniach 13–15 wrze­śnia br. w Do­nald E. Ste­phens Co­nven­tion Cen­ter w Chi­ca­go. Fir­ma będzie na nich obec­na na sto­isku nr 319.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej pai.in­fo.pl
Fot.: Mark An­dy

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści