„Ry­nek be­au­ty a tech­no­lo­gia hy­bry­do­wa” – Mark An­dy na Kon­gre­sie Ety­kie­ty Sa­mo­przy­lep­ne 2022Poprzedni artykuł 

Od lewej Łukasz Chruśliński, Piotr Skałecki
Od le­wej Łu­kasz Ch­ru­śli­ński, Piotr Ska­łec­ki

Fir­ma Mark An­dy wspa­rła me­ry­to­rycz­nie ko­lej­ną w tym ro­ku im­pre­zę bra­nżo­wą. Tym ra­zem był to, od­by­wa­jący się w dniach 9–10 czerw­ca br., Kon­gres Ety­kie­ty Sa­mo­przy­lep­ne 2022, or­ga­ni­zo­wa­ny w ra­mach Aka­de­mii Wie­dzy przez wy­daw­nic­two Pol­ski Dru­karz. Pre­zen­ta­cja przy­go­to­wa­na przez fir­mę, za­ty­tu­ło­wa­na „Ry­nek be­au­ty a tech­no­lo­gia hy­bry­do­wa”, do­ty­czy­ła mo­żli­wo­ści, ja­kie ofe­ru­je Mark An­dy w za­kre­sie po­trzeb i ocze­ki­wań te­go wła­śnie sek­to­ra go­spo­dar­ki. Do udzia­łu w swo­jej pre­zen­ta­cji fir­ma za­pro­si­ła jed­ne­go ze swo­ich klien­tów – Es­sen­tra Pac­ka­ging z Lu­bli­na. Jest ona od nie­daw­na użyt­kow­ni­kiem ma­szy­ny Di­gi­tal Se­ries HD. Dzi­ęki te­mu uczest­ni­cy kon­gre­su mo­gli usły­szeć o jej do­świad­cze­niach z tym hy­bry­do­wym roz­wi­ąza­niem Mark An­dy, ta­kże w kon­te­kście ob­słu­gi klien­tów z ryn­ku be­au­ty.

„Kon­gres Ety­kie­ty Sa­mo­przy­lep­ne to or­ga­ni­zo­wa­ne od po­nad 15 lat wy­da­rze­nie, które przy­ci­ągnęło w tym ro­ku po­nad 260 osób – mówi Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tron, Eu­ro­pe­an Mar­ke­ting Ma­na­ger w fir­mie Mark An­dy. – Od kil­ku lat je­ste­śmy na nim sta­le obec­ni, wspie­ra­jąc go ta­kże od stro­ny me­ry­to­rycz­nej. Tak by­ło rów­nież pod­czas je­go te­go­rocz­nej edy­cji. Ma­my na­dzie­ję, że za­in­te­re­so­wa­li­śmy uczest­ni­ków te­go spo­tka­nia na­szy­mi roz­wi­ąza­nia­mi hy­bry­do­wy­mi, które sta­ją się co­raz częściej wy­bie­ra­ną al­ter­na­ty­wą dla ma­szyn kon­wen­cjo­nal­nych. Dzie­je się tak za spra­wą zmie­nia­jących się po­trzeb ryn­ku. Tym ra­zem sku­pi­li­śmy się na ryn­ku be­au­ty, w którym spe­cja­li­zu­je się je­den z na­szych no­wych klien­tów – fir­ma Es­sen­tra Pac­ka­ging. Za­le­ża­ło nam bo­wiem na tym, aby to użyt­kow­nik ma­szy­ny hy­bry­do­wej z na­szej ofer­ty opo­wie­dział o jej za­le­tach i wy­ko­rzy­sta­niu Di­gi­tal Se­ries HD w co­dzien­nej pro­duk­cji”.

Pre­le­gen­tem ze stro­ny Mark An­dy był Łu­kasz Ch­ru­śli­ński, Sa­les Ma­na­ger Mark An­dy Eu­ro­pe, a pre­zen­ta­cja mia­ła cha­rak­ter roz­mo­wy z Pio­trem Ska­łec­kim, dy­rek­to­rem za­kła­du Es­sen­tra Pac­ka­ging w Lu­bli­nie. Dy­sku­sja do­ty­czy­ła ryn­ku be­au­ty, je­go po­trzeb i od­po­wie­dzi na nie fir­my Es­sen­tra Pac­ka­ging w kon­te­kście za­sto­so­wa­nia ma­szy­ny Di­gi­tal Se­ries HD. Ro­zmów­cy pod­kre­śla­li kwe­stię spa­da­jących na­kła­dów, a ta­kże fakt, że klien­ci po­szu­ku­ją obec­nie co­raz bar­dziej zło­żo­nych, często też trud­nych w wy­ko­na­niu ety­kiet, w różnych wer­sjach. Do­ty­czy to nie tyl­ko bra­nży ko­sme­tycz­nej, ale ta­kże far­ma­ceu­tycz­nej, środ­ków hi­gie­ny oso­bi­stej i wie­lu in­nych. Klien­ci ocze­ku­ją rów­nież znacz­nie krót­szych cza­sów re­ali­za­cji za­mówień, no­wych wzo­rów opa­ko­wań i ety­kiet dla ich pro­duk­tów oraz re­no­wa­cji lub dy­wer­sy­fi­ka­cji po­przed­nich edy­cji.
„Ro­snąca licz­ba różne­go ro­dza­ju wer­sji da­ne­go pro­duk­tu – np. kre­mu czy szam­po­nu – spra­wia, że zdol­no­ści do szyb­kie­go wdra­ża­nia no­wych czy ad­ap­ta­cji wcze­śniej ist­nie­jących wzo­rów opa­ko­wań i ety­kiet, sta­ją się klu­czo­we dla klien­tów z bra­nży be­au­ty – mówił Piotr Ska­łec­ki. – Ro­sną jed­no­cze­śnie ich wy­ma­ga­nia w za­kre­sie tech­nicz­nej zło­żo­no­ści i wi­ęk­szej szcze­góło­wo­ści. Ist­nie­je też sil­na pre­sja na po­pra­wę pa­ra­me­trów ja­ko­ścio­wych – do­ty­czy to głów­nie po­wta­rzal­nej ja­ko­ści dla różnych par­tii zle­ceń. To wszyst­ko wpły­wa na wy­bór tech­no­lo­gii, w której da­ne zle­ce­nie mo­żna re­ali­zo­wać. Wo­bec tych wy­zwań ryn­ko­wych, wdro­że­nie za­pew­nia­jącej wy­so­ką ja­ko­ść ma­szy­ny hy­bry­do­wej Mark An­dy Di­gi­tal Se­ries HD sta­ło się dla nas ko­niecz­no­ścią. To dla nas wiel­ka zmia­na, która jed­no­cze­śnie otwie­ra przed na­mi no­we mo­żli­wo­ści”.

Łu­kasz Ch­ru­śli­ński po­sze­rzył ten te­mat w kon­te­kście ofer­ty Mark An­dy, a na­stęp­nie za­pro­sił do obej­rze­nia fil­mu z fir­my Es­sen­tra Pac­ka­ging z Lu­bli­na. „To je­den z wie­lu klien­tów Mark An­dy – mówił pod­czas pre­zen­ta­cji – który do­strze­gł w od­po­wied­nim mo­men­cie, że dy­wer­sy­fi­ka­cja pro­duk­cji mi­ędzy tra­dy­cyj­ny­mi ma­szy­na­mi flek­so­gra­ficz­ny­mi, dzi­ęki którym mo­gą być re­ali­zo­wa­ne du­że zle­ce­nia, a ma­szy­na­mi hy­bry­do­wy­mi, które po­zwa­la­ją re­ali­zo­wać z zy­skiem mniej­sze na­kła­dy, jest obec­nie ko­niecz­na. Co­raz częściej mniej­si zle­ce­nio­daw­cy czy wła­ści­cie­le ma­rek po­trze­bu­ją ety­kiet, wi­ęk­si z ko­lei po­trze­bu­ją ich różnych wer­sji. Tech­no­lo­gia hy­bry­do­wa jest tu do­sko­na­łym roz­wi­ąza­niem:
Le­na Ch­mie­lew­ska­-Bon­tronb pod­su­mo­wu­je: „Fakt, że pre­zen­ta­cja wzbu­dzi­ła du­że za­in­te­re­so­wa­nie uczest­ni­ków kon­gre­su świad­czy o tym, że pro­du­cen­ci po­szu­ku­ją te­go ty­pu, in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań. Tym bar­dziej mi­ło nam by­ło móc za­pre­zen­to­wać je w kon­te­kście co­dzien­ne­go użyt­ko­wa­nia na­szej ma­szy­ny i ko­rzy­ści z jej wdro­że­nia w za­kła­dzie Es­sen­tra Pac­ka­gin­g”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej pai.in­fo.pl
Fot.: Świat Dru­ku

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści