Kom­plek­so­wa ob­słu­ga po­sprze­da­żo­wa w fir­mie API Fo­lie Pol­ska: ser­wis, szko­le­nia, do­radz­two tech­nicz­nePoprzedni artykuł 

API Foilmakers
API Fo­il­ma­kers

Bli­sko trzy la­ta te­mu fir­ma API Fo­il­ma­kers, w tym jej pol­ski od­dział zo­sta­ła prze­jęta przez Al­dus Gro­up. Od tej po­ry od­no­to­wu­je ona sta­le ro­snące wy­ni­ki sprze­da­żo­we i sys­te­ma­tycz­nie zwi­ęk­sza swo­je udzia­ły ryn­ko­we w klu­czo­wych dla sie­bie ob­sza­rach.

Ko­ńczący się rok, jak pod­kre­śla Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska – dy­rek­tor za­rządza­jąca API Fo­lie Pol­ska, jest dla niej rów­nież bar­dzo do­bry. Do­da­jąc jed­no­cze­śnie, że jest to efekt – po­za wy­so­ką ja­ko­ścią sa­mych pro­duk­tów wy­twa­rza­nych przez fir­mę – od­po­wied­nie­go zin­te­gro­wa­nia mar­ki API Fo­il­ma­kers w struk­tu­rach gru­py, dzia­łań in­we­sty­cyj­nych (m.in. w no­wy sprzęt do kon­fek­cjo­no­wa­nia fo­lii), a ta­kże kom­plek­so­wo­ści ofer­ty. Uw­zględ­nia ona – po­za sprze­da­żą i do­sta­wą fo­lii – ta­kże pe­łen za­kres dzia­łań zwi­ąza­nych z od­po­wied­nim do­bo­rem ma­te­ria­łu, po­mo­cą przy je­go wdro­że­niu, ale też ze wspar­ciem w re­ali­zo­wa­nych przez dru­kar­nie pro­ce­sach tech­no­lo­gicz­nych, zwłasz­cza w ob­sza­rze uszla­chet­nia­nia z udzia­łem fo­lii do col­d- i hot stam­pin­gu.

„Bli­żej klien­ta”

„To ha­sło przy­świe­ca na­szej dzia­łal­no­ści od za­wsze, ale w ostat­nim cza­sie na­bie­ra szcze­gól­ne­go zna­cze­nia – mówi Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – Ob­ser­wu­je­my bo­wiem wzmo­żo­ne za­po­trze­bo­wa­nie ze stro­ny dru­ka­rń opa­ko­wa­nio­wych i ety­kie­to­wych na sze­ro­ko ro­zu­mia­ne usłu­gi do­rad­cze. To efekt z jed­nej stro­ny co­raz wi­ęk­sze­go za­awan­so­wa­na tech­no­lo­gicz­ne­go ma­szyn dru­ku­jących i uszla­chet­nia­jących, z dru­giej – ro­snących ocze­ki­wań i po­trzeb ze stro­ny wła­ści­cie­li ma­rek, którzy po­szu­ku­ją roz­wi­ązań jak naj­bar­dziej wy­daj­nych i atrak­cyj­nych w oczach kon­su­men­tów. Ostat­nie mie­si­ące przy­nio­sły nam wie­le wi­zyt o cha­rak­te­rze do­rad­czym w dru­kar­niach i co istot­ne – gros z nich zwi­ąza­nych by­ło wła­śnie z roz­bu­do­wą par­ku sprzęto­we­go, a co za tym idzie – wy­bo­rem wła­ści­we­go ma­te­ria­łu do uszla­chet­nia­nia, je­go do­pa­so­wa­nia do spe­cy­fi­ki re­ali­zo­wa­nej pro­duk­cji. Wie­le cza­su pod­czas te­go ty­pu spo­tkań po­świ­ęca­my też edu­ka­cji w za­kre­sie col­d- i hot stam­pin­gu, czy też roz­wi­ązy­wa­niu pro­ble­mów po­ja­wia­jących się w pro­ce­sie pro­duk­cyj­nym. O tych aspek­tach współpra­cy z API Fo­lie Pol­ska mówi­my też bar­dzo często pod­czas kon­fe­ren­cji bra­nżo­wych, w których bie­rze­my udział, m.in. po­świ­ęco­nych ety­kie­tom sa­mo­przy­lep­nym czy opa­ko­wa­nio­m”.

„Sprze­daż to tyl­ko ele­ment współpra­cy”

„Z apli­ko­wa­niem fo­lii w tech­no­lo­giach na zim­no, ale przede wszyst­kim na go­rąco wi­ąże się bar­dzo du­żo czyn­ni­ków – kon­ty­nu­uje Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska. – Ja­ko wio­dący pro­du­cent ma­te­ria­łów do col­d- i hot stam­pin­gu po­sia­da­my wie­lo­let­nie do­świad­cze­nia i wie­dzę na te­mat za­cho­wa­nia się da­ne­go pro­duk­tu w okre­ślo­nych wa­run­kach pro­duk­cyj­nych, z uwzględ­nie­niem sto­so­wa­ne­go par­ku sprzęto­we­go, ele­men­tów ma­szyn, spe­cy­fi­ki fi­nal­ne­go pro­duk­tu oraz ma­te­ria­łów sto­so­wa­nych przy uszla­chet­nia­niu – za­rów­no w try­bie in­-li­ne jak i of­f-li­ne. Tę wie­dzę ryn­ko­wą sta­ra­my się prze­no­sić na co­dzien­ne kon­tak­ty z dru­kar­nia­mi. Je­że­li klient so­bie te­go ży­czy, bie­rze­my ak­tyw­ny udział w da­nym pro­jek­cie już na wstęp­nym je­go eta­pie. Do­ra­dza­my w do­bo­rze fo­lii, bio­rąc pod uwa­gę ww. czyn­ni­ki. Je­ste­śmy obec­ni przy wdro­że­niu, mo­ni­to­ru­jąc ca­ły pro­ces im­ple­men­ta­cji. Po­ma­ga­my też gdy po­ja­wia­ją się pro­ble­my, ta­kże te nie zwi­ąza­ne bez­po­śred­nio z ma­te­ria­ła­mi. Je­ste­śmy za­tem part­ne­rem tech­no­lo­gicz­nym dru­kar­ni, nie tyl­ko pro­du­centem i do­staw­cą wy­so­kiej kla­sy fo­lii. Ten aspekt współpra­cy z na­mi do­strze­ga i do­ce­nia co­raz wi­ęcej firm po­li­gra­ficz­nych, wśród których są rów­nież mi­ędzy­na­ro­do­we kon­cer­ny”.

Te­oria i prak­ty­ka

Jak do­da­je Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska, w ra­mach kom­plek­so­wej ofer­ty API Fo­lie Pol­ska klient fir­my zy­sku­je, po­za prak­tycz­ny­mi ko­rzy­ścia­mi wy­ni­ka­jący­mi z po­mo­cy przy wdro­że­niu i eks­plo­ata­cji, ta­kże bo­ga­tą wie­dzę teo­re­tycz­ną: „Od lat je­ste­śmy orędow­ni­ka­mi dzia­łań zwi­ąza­nych z edu­ko­wa­niem ryn­ku, w tym wszyst­kich podmio­tów two­rzących ła­ńcuch do­staw. Na­sze szko­le­nia, ta­kże zwi­ąza­ne z teo­rią, gdzie pre­zen­tu­je­my ro­dza­je fo­lii, ich struk­tu­rę, za­sto­so­wa­nia itd., pro­wa­dzi­my za­rów­no wśród dru­ka­rń, jak też ich klien­tów – wła­ści­cie­li ma­rek. To po­de­jście, jak też co­raz wi­ęk­sze za­an­ga­żo­wa­nie API Fo­lie Pol­ska w ska­li mi­ędzy­na­ro­do­wej (od­po­wia­da­my od dłu­ższe­go cza­su m.in. za ry­nek nie­miec­ki) owo­cu­je wie­lo­ma cie­ka­wy­mi spo­tka­nia­mi i kon­tak­ta­mi. Ma­my np. za so­bą wi­zy­ty przed­sta­wi­cie­li du­żych mi­ędzy­na­ro­do­wych kon­cer­nów po­li­gra­ficz­nych, za­in­te­re­so­wa­nych współpra­cą, ale też uza­le­żnia­jących ją od okre­ślo­nych pa­ra­me­trów, ja­kie mu­si spe­łnić nasz lo­kal­ny, podwar­szaw­ski za­kład pro­duk­cyj­ny. W tym kon­te­kście rów­nież po­ja­wia­ły się ele­men­ty zwi­ąza­ne z pro­fe­sjo­nal­ną, kom­plek­so­wą ob­słu­gą po­sprze­da­żo­wo­-do­rad­czą. Cie­szy­my się, że mo­gli­śmy nie tyl­ko ta­ką za­gwa­ran­to­wać, ale też przy­to­czyć licz­ne przy­kła­dy jej wdro­że­nia w kon­trak­tach z na­szy­mi obec­ny­mi klien­ta­mi”.

Sze­ro­ka ofer­ta API Fo­il­ma­kers

Po­za wspo­mnia­ny­mi wcze­śniej fo­lia­mi do hot stam­pin­gu oraz do cold stam­pin­gu (sto­so­wa­ny­mi w dru­ku of­f­se­to­wym i flek­so­gra­ficz­nym), fir­ma API Fo­li­ma­kers po­sia­da w swo­jej ofer­cie ta­kże fo­lie pig­men­to­we i ho­lo­gra­ficz­ne. Wszyst­kie one są wy­twa­rza­ne w Wiel­kiej Bry­ta­nii i dys­try­bu­owa­ne przez na­le­żące do fir­my cen­tra lo­gi­stycz­ne zlo­ka­li­zo­wa­ne w różnych kra­jach Eu­ro­py. To – jak do­da­je Ka­ta­rzy­na Ko­zi­ńska – rów­nież wpi­su­je się w stra­te­gię by­cia bli­żej klien­ta: „Mam tu na my­śli z jed­nej stro­ny aspekt geo­gra­ficz­ny, z dru­giej – tech­no­lo­gicz­ny. Ma­jąc sieć wła­snych od­dzia­łów, mo­że­my za­pew­nić klien­tom spraw­ną do­sta­wę fo­lii, a ta­kże za­gwa­ran­to­wać od­po­wied­nie sta­ny ma­ga­zy­no­we. W kon­te­kście nie­sta­bil­nej sy­tu­acji geo­po­li­tycz­nej prak­tycz­nie w ska­li ca­łe­go świa­ta, jest to nie­zwy­kle istot­ny ele­ment współpra­cy. W na­szych od­dzia­łach, rów­nież w API Fo­lie Pol­ska, po­sia­damy wy­star­cza­jące mo­ce pro­duk­cyj­ne i ma­ga­zy­no­we, by za­pew­nić sta­bil­no­ść do­staw, jak też lo­kal­ne kon­fek­cjo­no­wa­nie fo­lii w za­le­żno­ści od po­trzeb klien­ta. Te aspek­ty do­strze­ga sta­le ro­snące ich gro­no, co bar­dzo nas cie­szy. Za­pra­sza­my za­tem do współpra­cy i do kon­tak­tu z na­szym pol­skim od­dzia­łem. Po­zo­sta­je­my do Pa­ństwa dys­po­zy­cji”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści