Nowa wersja Reflex 4.7Poprzedni artykuł 

Firma Volume Software opublikowała nową wersję systemu Business Intelligence oraz CRM Reflex 4.7, będący uzupełnieniem systemu VoluPack ERP dla branży producentów tektury falistej.
Wersja ta przynosi nowe funkcje geolokalizacji, a także istotne zmiany dotyczące notatek.

Geolokacja

W definicji firmy na mapie geolokalizacji wyświetlane są teraz również inne firmy będące w bazie danych Reflexa:

Wyświetlanie obiekty (na niebiesko) dla firmy Sephora

Wyświetlanie obiekty (na niebiesko) dla firmy Sephora

Dostępny jest nowy ekran umożliwiający uzyskanie listy firm i/lub obiektów znajdujących się w pobliżu firmy (lub obiektu).

Można dostosować odległość, jak również typy wyświetlanych firm (leady, potencjalni, klienci, dostawcy, partnerzy lub konkurenci).

Ten ekran oferuje wyświetlanie jako „Mapa”, jako „Lista” lub w „Trybie mieszanym” (poniżej).

Wyświetlanie potencjalnych klientów i dostawców zlokalizowanych w promieniu 20 km wokół Sephora

Wyświetlanie potencjalnych klientów i dostawców zlokalizowanych w promieniu 20 km wokół Sephora

W ten sam sposób można teraz uzyskać listę firm w ramach tego samego podziału administracyjnego, jak na przykład „Île-de-France (11)” lub „Paryż (75)”.

Nowe przyciski geolokalizacji dostępne dla każdego podziału administracyjnego

Nowe przyciski geolokalizacji dostępne dla każdego podziału administracyjnego

Filtrowanie potencjalnych klientów i dostawców zlokalizowanych w Paryżu

Filtrowanie potencjalnych klientów i dostawców zlokalizowanych w Paryżu

Wielokrotne zmiany dotyczące notatek

możliwe jest wprowadzanie notatek dla spotkań i zadań:

Przycisk dodawania notatki w tworzeniu/modyfikacji zadania dający możliwość dodania notatki konkretnie do zadania lub ogólnie do firmy.

Przycisk dodawania notatki w tworzeniu/modyfikacji zadania dający możliwość dodania notatki konkretnie do zadania lub ogólnie do firmy.

• Nie można już bezpośrednio upuszczać załączników na spotkania i zadania.

Jeśli w CRM istnieją załączniki przypisane do spotkań i zadań, to po aktualizacji do wersji 4.7, na tych załącznikach/zadaniach zostaną automatycznie utworzone notatki o tych załącznikach, z nazwą załącznika wskazaną w tytule notatki:

Notatka tworzona automatycznie po aktualizacji do wersji 4.7

Notatka tworzona automatycznie po aktualizacji do wersji 4.7

Teraz łatwiejszy jest dostęp do wszystkich notatek dotyczących bieżącego rekordu:

  • Z rekordu Szansa sprzedaży: oprócz notatek wprowadzonych w szansie sprzedaży, możemy również zobaczyć te wprowadzone na spotkaniach i zadaniach powiązanych z tą szansą:

W powyższym przykładzie jesteśmy na rekordzie szansy sprzedaży i wyświetlamy listę notatek dotyczących tej szansy. Widzimy, że istnieje notatka dotycząca zadania związanego z szansą. W tym przypadku zadanie polega na zadzwonieniu do kontaktu, a notatka zawiera informacje o dostępności kontaktu.

W powyższym przykładzie jesteśmy na rekordzie szansy sprzedaży i wyświetlamy listę notatek dotyczących tej szansy. Widzimy, że istnieje notatka dotycząca zadania związanego z szansą. W tym przypadku zadanie polega na zadzwonieniu do kontaktu, a notatka zawiera informacje o dostępności kontaktu.

  • Z poziomu rekordu firmy: oprócz notatek wprowadzonych na temat firmy, możemy również przeglądać notatki wprowadzone na temat grupy, transakcji biznesowych, kontaktów, spotkań i zadań związanych z tą firmą.
  • Z poziomu rekordu grupy: oprócz notatek wprowadzonych na grupie, możemy również przeglądać wszystkie notatki wyświetlane dla każdej firmy należącej do grupy.
  • Z poziomu rekordu kontaktu: oprócz notatek wprowadzonych na temat kontaktu, możemy również przeglądać te, które zostały wprowadzone na spotkaniach z tym kontaktem.

W oknie wprowadzania notatki w nagłówku wyświetlany jest teraz rekord, z którym związana jest notatka (rekord firmy, rekord grupy, szansa sprzedaży itp.):

Główna zakładka „Notatki” wyświetla listy wszystkich notatek wprowadzonych do CRM. Można ją teraz wykorzystać do wyświetlania i filtrowania nowych notatek dotyczących spotkań i zadań:

Z tego ekranu można teraz szybko stworzyć notatkę na temat firmy. W tym celu należy wprowadzić załączoną firmę:

  • Na liście, podwójne kliknięcie pozwala otworzyć notatkę, a przycisk „Wyświetl powiązany rekord” może być użyty do otwarcia rekordu, który jest związany z notatką.
  • Słowo wprowadzone w pasku wyszukiwania jest teraz również wyszukiwane w treści notatek, a także w ich tytule.

Przyciski szybkich akcji

W wielu oknach aplikacji dodano przyciski szybkich akcji (działań) dla:

  • Utworzyć notatkę kontekstową
  • Utworzyć spotkanie
  • Utworzyć zadanie

Przykład na rekordzie kontaktu

Przykład na rekordzie kontaktu

Import firm

Ten nowy moduł pozwala na importowanie do programu Reflex listy leadów pochodzących z systemów zewnętrznych. W tym celu program wykorzystuje bardzo specjalny format programu Excel (skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji). Możliwe jest również zaimportowanie głównego kontaktu, pól konfigurowalnych (pola „meta”) oraz notatki.

Okno importu danych zewnętrznych

Okno importu danych zewnętrznych

Inne nowości

  • Rekord grupy zyskuje nowe pole „memo” w rekordzie szczegółów grupy.

W oknie „Selektor kolumn”, używanym na listach przy dodawaniu kolumny lub w filtrach przy dodawaniu pól, po których chcemy filtrować, pojawia się nowe pole „szukaj” pozwala szybko znaleźć kolumnę na podstawie jej nazwy:

Wyszukaj kolumny zawierające „Sales”

Wyszukaj kolumny zawierające ciąg znaków „Sales”

W rekordzie spotkania wprowadzono szereg zmian wizualnych. Między innymi poprawiono widoczność pola szansa sprzedaży w nagłówku spotkania. Dostępna jest nowa zakładka „Notatki”:

Rekord zadania również przeszedł szereg zmian wizualnych. Podobnie jak w przypadku spotkania, dostępna jest nowa zakładka „Notatki”:

Oznaczenia poziomów „potencjalnych” można teraz skonfigurować.

Więcej informacji na stronie: https://www.volume-software.com/pl/nasze-rozwiazania/reflexclient-crm/

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności