Firma Volume Software opublikowała nową wersję systemu Business Intelligence oraz CRM Reflex 4.7, będący uzupełnieniem systemu VoluPack ERP dla branży producentów tektury falistej.
Wersja ta przynosi nowe funkcje geolokalizacji, a także istotne zmiany dotyczące notatek.
Geolokacja
W definicji firmy na mapie geolokalizacji wyświetlane są teraz również inne firmy będące w bazie danych Reflexa:
Wyświetlanie obiekty (na niebiesko) dla firmy Sephora
Dostępny jest nowy ekran umożliwiający uzyskanie listy firm i/lub obiektów znajdujących się w pobliżu firmy (lub obiektu).
Można dostosować odległość, jak również typy wyświetlanych firm (leady, potencjalni, klienci, dostawcy, partnerzy lub konkurenci).
Ten ekran oferuje wyświetlanie jako „Mapa”, jako „Lista” lub w „Trybie mieszanym” (poniżej).
Wyświetlanie potencjalnych klientów i dostawców zlokalizowanych w promieniu 20 km wokół Sephora
W ten sam sposób można teraz uzyskać listę firm w ramach tego samego podziału administracyjnego, jak na przykład „Île-de-France (11)” lub „Paryż (75)”.
Nowe przyciski geolokalizacji dostępne dla każdego podziału administracyjnego
Filtrowanie potencjalnych klientów i dostawców zlokalizowanych w Paryżu
Wielokrotne zmiany dotyczące notatek
możliwe jest wprowadzanie notatek dla spotkań i zadań:
Przycisk dodawania notatki w tworzeniu/modyfikacji zadania dający możliwość dodania notatki konkretnie do zadania lub ogólnie do firmy.
• Nie można już bezpośrednio upuszczać załączników na spotkania i zadania.
Jeśli w CRM istnieją załączniki przypisane do spotkań i zadań, to po aktualizacji do wersji 4.7, na tych załącznikach/zadaniach zostaną automatycznie utworzone notatki o tych załącznikach, z nazwą załącznika wskazaną w tytule notatki:
Notatka tworzona automatycznie po aktualizacji do wersji 4.7
Teraz łatwiejszy jest dostęp do wszystkich notatek dotyczących bieżącego rekordu:
W powyższym przykładzie jesteśmy na rekordzie szansy sprzedaży i wyświetlamy listę notatek dotyczących tej szansy. Widzimy, że istnieje notatka dotycząca zadania związanego z szansą. W tym przypadku zadanie polega na zadzwonieniu do kontaktu, a notatka zawiera informacje o dostępności kontaktu.
W oknie wprowadzania notatki w nagłówku wyświetlany jest teraz rekord, z którym związana jest notatka (rekord firmy, rekord grupy, szansa sprzedaży itp.):
Główna zakładka „Notatki” wyświetla listy wszystkich notatek wprowadzonych do CRM. Można ją teraz wykorzystać do wyświetlania i filtrowania nowych notatek dotyczących spotkań i zadań:
Z tego ekranu można teraz szybko stworzyć notatkę na temat firmy. W tym celu należy wprowadzić załączoną firmę:
Przyciski szybkich akcji
W wielu oknach aplikacji dodano przyciski szybkich akcji (działań) dla:
Przykład na rekordzie kontaktu
Import firm
Ten nowy moduł pozwala na importowanie do programu Reflex listy leadów pochodzących z systemów zewnętrznych. W tym celu program wykorzystuje bardzo specjalny format programu Excel (skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji). Możliwe jest również zaimportowanie głównego kontaktu, pól konfigurowalnych (pola „meta”) oraz notatki.
Okno importu danych zewnętrznych
Inne nowości
W oknie „Selektor kolumn”, używanym na listach przy dodawaniu kolumny lub w filtrach przy dodawaniu pól, po których chcemy filtrować, pojawia się nowe pole „szukaj” pozwala szybko znaleźć kolumnę na podstawie jej nazwy:
Wyszukaj kolumny zawierające ciąg znaków „Sales”
W rekordzie spotkania wprowadzono szereg zmian wizualnych. Między innymi poprawiono widoczność pola szansa sprzedaży w nagłówku spotkania. Dostępna jest nowa zakładka „Notatki”:
Rekord zadania również przeszedł szereg zmian wizualnych. Podobnie jak w przypadku spotkania, dostępna jest nowa zakładka „Notatki”:
Oznaczenia poziomów „potencjalnych” można teraz skonfigurować.
Więcej informacji na stronie: https://www.volume-software.com/pl/nasze-rozwiazania/reflexclient-crm/