The Bernard Group (TBG) – czołowy północnoamerykański dostawca systemów identyfikacji wizualnej zakupił w ostatnim czasie cztery wysokowydajne plotery hybrydowe Jeti Tauro H3300 UHS LED firmy Agfa. Inwestycja była podyktowana chęcią rozszerzenia portfolio TBG, więc jej kierownictwo – jak podkreśla – poszukiwało rozwiązania zapewniającego wysoką jakość druku a przy tym proekologicznego i elastycznego w kontekście realizowanej produkcji. Maszyny miały cechować niskie koszty związane z eksploatacją, istotne były też stała dostępność farb i materiałów, a także kompleksowa opieka ze strony dostawcy m.in. w zakresie serwisu i bieżącego utrzymania urządzeń.
Tego rodzaju strategicznym partnerem, a zarazem dostawcą kompleksowego, wszechstronnego rozwiązania, stała się Agfa. Produkowane przez nią plotery Jeti auro H3300 UHS LED umożliwiają firmie drukowanie zarówno mediów zwojowych jak i sztywnych, a efekty kolorystyczny i jakościowy – jak podaje użytkownik – są w obu przypadkach identyczne, co wpływa na dużą elastyczność pracy i komfort w kontekście doboru podłoża. Kierownictwo TBG podkreśla, że cztery z pełni zautomatyzowane maszyny Jeti Tauro, sterowane workflow Asanti, pozwoliły firmie osiągnąć wymaganą stabilność barwną i bardziej wydajny przepływ prac. W celu jeszcze większej optymalizacji systemu workflow, zwróciła się ona do PrintFactory, specjalizującej się w oprogramowaniu dedykowanemu produkcji poligraficznej. Dostarczone przez nią rozwiązanie zostało – we współpracy z firmą Agfa – zintegrowane z systemem Asanti. To – jak podkreśla TBG – umożliwiło jeszcze większe wykorzystanie możliwości ploterów Jeti Tauro H3300 UHS LED. Współpraca zaowocowała sprawnym i wydajnym workflow, które ma swój znaczący udział w poprawie całkowitej wydajności działań TBG i zwiększeniu ich elastyczności. Współpraca The Bernard Group i PrintFactory trwa już ponad 10 lat i dotyczy przede wszystkim działań zmierzających do poprawy dokładności kolorystycznej i stabilności oraz wydajności produkcji w kontekście różnych maszyn drukujących i tnących, używanych przez TBG.
„Było nam niezmiernie miło współpracować z PrintFactory w opracowaniu i wdrożeniu najwyższej klasy rozwiązania dla TBG – mówi Alain Cormond, Business Development Manager Asanti w firmie Agfa. – Tego rodzaju partnerstwo pozwoliło dostarczyć TBG wszechstronne rozwiązanie, spełniające potrzeby klienta i umożliwiające mu oferowanie najwyższej klasy produktów i usług”.
„Współpraca z zespołem specjalistów Agfa, zajmujących się oprogramowaniem Asanti, umożliwiła nam pełną integrację naszej technologii. W efekcie mogliśmy zaoferować TBG najlepsze z możliwych rozwiązanie, które pozwala firmie w pełni korzystać z zaawansowanych funkcji maszyn Jeti Tauro H3300. Dzięki szybkiemu przepływowi danych i ich przetwarzaniu, nasz klient znacząco przyspieszył prędkość realizowanej produkcji – dodaje Erik Strik, CEO firmy PrintFactory. – Bardzo sobie chwalimy współpracę z firmą Agfa, której – podobnie jak nam – zależało na osiągnięciu jak najlepszych rezultatów z myślą o naszym wspólnym kliencie. Mamy nadzieję na podobnie owocną współpracę i integrację naszych rozwiązań także w innych zakładach produkcyjnych w przyszłości”.
Za sprawą wdrożenia czterech maszyn Jeti Tauro H3300 UHS LED i integracji oprogramowania Asanti z workflow Print Factory, firma TBG ma obecnie możliwość jeszcze lepszej obsługi swoich klientów z branży handlu detalicznego.
The Bernard Group jest w 100% własnością zatrudnionych w niej osób. Firma opracowuje i produkuje różne rozwiązania w zakresie systemów identyfikacji wizualnej dla najbardziej prestiżowych marek w handlu detalicznym. Jej działalność – jak podkreśla – cechuje wysoka proekologiczność, m.in. w obszarze redukcji emitowanych gazów cieplarnianych w ramach tzw. Scope 1 (emisji bezpośrednich – powstałych podczas procesów produkcyjnych) i Scope 2 (emisji pośrednich – związanych z pozyskiwaniem elektryczności i energii cieplnej). Firma posiada też liczne certyfikaty środowiskowe, m.in. EcoVadis Platinum i ISO 14001.
Należąca do niej drukarnia internetowa Smartpress.com działa – jak podkreśla jej właściciel – w oparciu o trzy naczelne zasady: oferować najwyższej jakości usługi poligraficzne, zapewniać klientom najwyższej klasy obsługę i angażować się aktywnie w kwestie odpowiedzialności społecznej.
Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej