Di­gi­print na La­be­le­xpo 2023Poprzedni artykuł 

We wrze­śniu cze­ka nas ostat­nia bruk­sel­ska edy­cja tar­gów La­be­le­xpo – ko­lej­ne od­będą się już w Bar­ce­lo­nie. Jed­nak kie­dy dla jed­nych coś ko­ńczy dla in­nych za­czy­na – i tak będą to pierw­sze wspól­ne tar­gi La­be­le­xpo Eu­ro­pe firm GM oraz Di­gi­print. W mi­nio­nym ro­ku obie fir­my zde­cy­do­wa­ły się na part­ner­stwo bi­zne­so­we i Di­gi­print od 2022r. stał się wy­łącz­nym dys­try­bu­to­rem w Pol­sce roz­wi­ązań du­ńskie­go pro­du­cen­ta.

Ro­zwi­ąza­nia fir­my GM są ide­al­nym uzu­pe­łnie­niem port­fo­lio na­szej fir­my – mówi Krzysz­tof Ksi­ążek, czło­nek za­rządu oraz dy­rek­tor sprze­da­ży w Di­gi­print. Ma­my w swo­jej ofer­cie roz­wi­ąza­nia to­po­wych ma­rek ta­kich jak cho­cia­żby HP In­di­go i GM w tym to­wa­rzy­stwie od­naj­du­je się ide­al­nie. Port­fo­lio pro­duk­tów to nie tyl­ko ma­szy­ny do fi­ni­shin­gu, ale też prze­wi­jar­ki, cut­te­ry, a ta­kże ma­szy­ny do­sto­so­wa­ne do po­trzeb mniej­szych i spe­cja­li­stycz­nych przed­si­ębiorstw. Dzi­ęki te­mu, ka­żda fir­ma pro­du­ku­jąca ety­kie­ty znaj­dzie u nas od­po­wie­dź na swo­je zapo­trzebowanie.

GM Gra­fisk Ma­skin­fa­brik za­pre­zen­tu­je na wrze­śnio­wych tar­gach La­be­le­xpo Eu­ro­pe 2023 wszyst­kie swo­je za­awan­so­wa­ne roz­wi­ąza­nia. Du­ński pro­du­cent za­de­mon­stru­je na tar­gach dzie­wi­ęć ma­szyn, z których ka­żda zo­sta­ła za­pro­jek­to­wa­na w ce­lu uspraw­nie­nia pro­ce­su prze­twa­rza­nia i umo­żli­wie­nia prze­twór­com wy­ko­ńcze­nia w pierw­szej ko­lej­no­ści.

„Na­praw­dę nie mo­że­my się do­cze­kać, aby po­ka­zać od­wie­dza­jącym wie­le in­no­wa­cyj­nych spo­so­bów, w ja­kie na­sze ma­szy­ny mo­gą zop­ty­ma­li­zo­wać pro­ces fi­ni­shin­gu” – mówi Uf­fe Niel­sen, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny GM. „Au­to­ma­ty­za­cja na­pędza zy­ski i jest klu­czem do wzro­stu. Na­szą mi­sją jest bu­do­wa­nie au­to­ma­ty­za­cji w jak naj­wi­ęk­szej licz­bie aspek­tów, czy to po­przez in­no­wa­cje tech­no­lo­gicz­ne, ta­kie jak mo­duł wy­ci­na­nia la­se­ro­we­go GM, czy part­ner­stwa z in­ny­mi li­de­ra­mi bra­nży, ta­ki­mi jak CERM.”

Na sto­isku 9A40 w cen­trum uwa­gi znaj­dzie się wy­so­ce zauto­ma­ty­zo­wa­na li­nia DC350Fle­x+ Wi­ne do zdo­bie­nia ety­kiet pre­mium. Za­pro­jek­to­wa­na zo­sta­ła z my­ślą o do­da­wa­niu mak­sy­mal­nej war­to­ści do ety­kiet dru­ko­wa­nych cy­fro­wo dla ryn­ków luk­su­so­wych – w szcze­gól­no­ści na wi­na, al­ko­ho­le i ko­sme­ty­ki. Jest ona szcze­gól­nie war­ta uwa­gi ze względu na wy­jąt­ko­we mo­żli­wo­ści fo­lio­wa­nia i wy­tła­cza­nia oraz osza­ła­mia­jące efek­ty cy­fro­we­go la­kie­ro­wa­nia. DC350+ Flex Wi­ne po­sia­da 50-to­no­wy mo­duł tło­cze­nia na go­rąco, który wy­ko­rzy­stu­je wie­le stru­mie­ni fo­lii. Jest rów­nież wy­po­sa­żo­ny w zin­te­gro­wa­ny sys­tem Fo­il Sa­ver, który sku­tecz­nie zmniej­sza stra­ty kosz­tow­nych fo­lii, a tech­no­lo­gia GM Qu­ic­kMo­unt uła­twia szyb­szy mon­taż płyt tło­czących.

DC350Fle­x+ Wi­ne będzie wy­po­sa­żo­ny w DVM350 Di­gi­tal Var­nish Mo­du­le, który wy­ko­rzy­stu­je naj­now­szą tech­no­lo­gię atra­men­to­wą do cy­fro­we­go zdo­bie­nia. Jest to szyb­sza, bar­dziej ela­stycz­na i efek­tyw­niej­sza kosz­to­wo dla si­to­dru­ku ma­szy­na, umo­żli­wia­jąca do­da­wa­nia la­kie­ru punk­to­we­go, efek­tów do­ty­ko­wych o wy­so­kiej ja­ko­ści, w tym trój­kątów ostrze­gaw­czych i al­fa­be­tu Bra­il­le­'a, a ta­kże me­ta­li­ków i ho­lo­gra­mów, a wszyst­ko to w jed­nym pro­ce­sie.

„Cy­fro­wy la­kier i cy­fro­we na­kła­da­nie fo­lii będą kszta­łto­wać przy­szło­ść wy­so­ce kon­ku­ren­cyj­ne­go ryn­ku krót­ko i śred­nio na­kła­do­we­go dru­ku cy­fro­wych ety­kiet” – stwier­dza Uf­fe. „W DC350Fle­x+ ist­nie­je mo­żli­wo­ść do­da­nia tych mo­żli­wo­ści dzi­ęki fan­ta­stycz­ne­mu mo­du­ło­wi DVM350 Di­gi­tal Var­nish, który za­pew­nia bez na­rzędzio­wą ob­słu­gę, pe­łną ela­stycz­no­ść w pro­jek­to­wa­niu, szyb­sze zmia­ny za­dań i ni­ższe kosz­ty. To jest na­praw­dę prze­ło­mo­we!”

Na tar­gach zo­sta­nie przed­sta­wio­ny rów­nież bar­dzo ocze­ki­wa­ny do­da­tek do li­nii GM: DC350Fle­x+! Ma­szy­na ta za­pre­zen­tu­je swo­je nie­sa­mo­wi­te mo­żli­wo­ści. Sz­czy­cąca się nie­zwy­kłą pręd­ko­ścią wy­kra­wa­nia obro­to­we­go 130 m/min (lub 80 m/min w try­bie póło­bro­to­wym), se­ria DC350Fle­x+ ofe­ru­je pe­łne opcje do­sto­so­wy­wa­nia, co czy­ni ją wszech­stron­ną ma­szy­ną.

GM ofe­ru­je rów­nież ga­mę kom­pak­to­wych i ul­tra kom­pak­to­wych, wy­so­ce wy­daj­nych ma­szyn wy­ka­ńcza­jących. Pod­czas La­be­le­xpo za­de­mon­stro­wa­na zo­sta­nie rów­nież naj­mniej­sza ma­szyna w ofer­cie, DC350Na­no. Za­ch­wy­ca ona swo­ją mo­cą, szyb­ko­ścią i ela­stycz­no­ścią, a wszyst­ko to wbu­do­wa­ne w ma­szynę o ma­lut­kiej po­wierzch­ni. Szer­sza wer­sja kom­pak­to­we­go urządze­nia GM do fo­lio­wa­nia na go­rąco, no­wy mo­del HF350, za­de­mon­stru­je nie­dro­gi i pro­sty spo­sób do­da­wa­nia efek­tów wy­tła­cza­nia i fo­lio­wa­nia. Mo­żna ją skon­fi­gu­ro­wać ja­ko nie­za­le­żną jed­nost­kę uszla­chet­nia­jącą lub podłączyć do ma­szyny cy­fro­wej lub kom­pak­to­we­go fi­ni­sze­ra ety­kiet DCMi­ni, który rów­nież zo­sta­nie za­pre­zen­to­wa­ny na tar­gach.

Odwie­dza­jący tar­gi mo­gą rów­nież za­po­znać się z prze­wi­jar­ką in­spek­cyj­ną SR550, która ofe­ru­je szyb­kie ci­ęcie wzdłuż do 300 m/min i 100% kon­tro­lę ja­ko­ści, prze­wi­jar­ką in­spek­cyj­ną z ka­me­rą LR250+, którą mo­żna skon­fi­gu­ro­wać do po­trzeb ety­kiet far­ma­ceu­tycz­nych, a na­wet prze­kszta­łcić w cy­fro­wą ma­szy­nę mi­ni­-in­kjet, eko­no­micz­ną prze­wi­jar­ką in­spek­cyj­ną LR250, która jest do­stęp­na ja­ko pio­no­wy mo­del sto­ło­wy, półau­to­ma­tycz­ną kra­jar­kę gilz CC160S; oraz szyb­ko­bie­żną kra­jar­ką CS350. Po­nad­to ze­spół GM będzie roz­da­wał prób­ki ety­kiet wy­po­sa­żo­nych w tech­no­lo­gię RFID, umo­żli­wia­jąc od­wie­dza­jącym za­po­zna­nie się z mo­żli­wo­ścia­mi no­wych li­nii GM RFID z pierw­szej ręki.

„Nie ule­ga wąt­pli­wo­ści, że tar­gi La­be­le­xpo są klu­czo­wym wy­da­rze­niem dla tej bra­nży i za­wsze po­świ­ęca­my im du­żo cza­su, pie­ni­ędzy i wy­si­łku” – pod­su­mo­wu­je Uf­fe. „Dla GM cho­dzi przede wszyst­kim o mo­żli­wo­ść po­roz­ma­wia­nia z lu­dźmi i po­ka­za­nia im oso­bi­ście, w ja­ki spo­sób na­sze li­nie wy­ka­ńcza­jące o wy­so­kim po­zio­mie au­to­ma­ty­za­cji i łącz­no­ści mo­gą re­al­nie wpły­nąć na ich dzia­łal­no­ść. Cho­ciaż na­sze tech­nicz­ne wi­de­o-ro­zmo­wy są świet­nym spo­so­bem na za­de­mon­stro­wa­nie na­szych fan­ta­stycz­nych ma­szyn, ni­gdy nie za­stąpią one bez­po­śred­nie­go i oso­bi­ste­go do­świad­cze­nia, ja­kim jest od­wie­dze­nie na­szego sto­iska La­be­le­xpo i zo­ba­cze­nie ich na ży­wo”.

Z na­szej stro­ny, pod­czas ca­łych tar­gów na sto­isku GM obec­na jest re­pre­zen­ta­cja Di­gi­print – Fi­lip For­tu­niak, który pro­wa­dzi sprze­daż tych roz­wi­ązań, będzie do dys­po­zy­cji od­wie­dza­jących tar­gi i będzie mieć mo­żli­wo­ść za­de­mon­stro­wa­nia ofer­ty GM na ży­wo. – do­da­je Krzysz­tof Ksi­ążek.

GM Gra­fisk Ma­skin­fa­brik sto­isko 9A40

Po­łączo­ny eko­sys­tem zwi­ęk­sza wy­daj­no­ść, po­pra­wia zrów­no­wa­żo­ny roz­wój i mak­sy­ma­li­zu­je za­so­by

La­be­le­xpo Eu­ro­pe, wy­da­rze­nie po­wra­ca­jące po kil­ku­let­niej pan­de­micz­nej prze­rwie za­po­wia­da się nie­zyw­kle in­te­re­su­jąco. Nie ma li­czące­go się pro­du­cen­ta roz­wi­ązań po­li­gra­ficz­nych na ryn­ku ety­kiet, który nie we­źmie udzia­łu w tym wy­da­rze­niu. Pod­czas te­go­rocz­nej edy­cji tar­gów fir­my Esko i X-Ri­te Pan­to­ne łączą si­ły, aby za­pre­zen­to­wać jed­no wspól­ne work­flow w ca­łym ła­ńcu­chu do­staw ety­kiet i opa­ko­wań.

Obie fir­my przy­go­to­wa­ły ana­li­zę wszyst­kich aspek­tów pro­duk­cji – „Odwie­dza­jący na­sze wspól­ne sto­isko do­wie­dzą się, w ja­ki spo­sób Esko i X-Ri­te Pan­to­ne po­ma­ga­ją bra­nży opa­ko­wa­nio­wej osi­ągnąć spój­ną wy­daj­no­ść – od po­my­słu do we­jścia pro­duk­tu na ry­nek” po­wie­dział Jan De Ro­eck, dy­rek­tor ds. mar­ke­tin­gu, re­la­cji bra­nżo­wych i stra­te­gii w Esko. „Ko­rzy­sta­jąc z przed­sta­wie­nia naj­now­szych tech­no­lo­gii wraz z eks­per­ta­mi bra­nży, pod­kre­śli­my w ja­ki spo­sób kom­plek­so­wy eko­sys­tem no­we­go opro­gra­mo­wa­nia do za­rządza­nia bar­wą i roz­wi­ązań po­mia­ro­wych, wspie­ra cy­fro­wy prze­pły­wy prac w ce­lu zwi­ęk­sze­nia wy­daj­no­ści, po­pra­wy zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju i zwi­ęk­sze­nia mo­żli­wo­ści roz­wo­ju”.

Na sto­isku C60 w ha­li 3, Esko i X-Ri­te Pan­to­ne za­pre­zen­tu­ją ca­łą ga­mę roz­wi­ązań do cy­fro­we­go obie­gu prac, od pro­jek­to­wa­nia po pro­duk­cję ety­kiet. Au­to­ma­ty­za­cja pra­cy w dru­kar­ni i prze­pływ prac, który opie­ra się na opro­gra­mo­wa­niu to już jest co­dzien­no­ść w dru­kar­niach. Nie po­win­ni­śmy bać się bądź wy­pie­rać, roz­wi­ązań opie­ranych na sztucz­nej in­te­li­gen­cji, po­nie­waż po­ma­ga­ją one oszczędzać czas, a co za tym idzie kosz­ty. Tak na­praw­dę jesz­cze nie­daw­no mówi­ło się, że cy­fry­za­cja po­li­gra­fii to przy­szło­ść – śmia­ło mo­że­my po­wie­dzieć, że to te­ra­źniej­szo­ść, bar­dzo za­awan­so­wa­na – a roz­wi­ąza­nia Esko są te­go naj­lep­szym przy­kła­dem. Oczy­wi­ście nie­zbęd­nym ele­men­tem ca­łej ukła­dan­ki jest ja­ko­ścio­we wdro­że­nie – to za­pew­nia Di­gi­print – je­ste­śmy eks­per­ta­mi w tej dzie­dzi­nie. Do­da­je Szy­mon Sy­mo­no­wicz, czło­nek za­rządu oraz szef sprze­da­ży roz­wi­ązań cy­fro­wych w Di­gi­print.

Naj­wa­żniej­sze roz­wi­ąza­nia pre­zen­to­wa­ne przez Esko oraz X-Ri­te Pan­to­ne to mi­ędzy in­ny­mi:

  • Pho­enix, na­rzędzie Esko opar­te na sztucz­nej in­te­li­gen­cji, które opty­ma­li­zu­je i zwi­ęk­sza wy­daj­no­ść pla­no­wa­nia i im­po­zy­cji, z płyn­nym in­ter­fej­sem mi­ędzy da­ny­mi pre­press a da­ny­mi pro­duk­cyj­ny­mi w apli­ka­cjach Esko.
  • Wie­lo­krot­nie na­gra­dza­na ma­szy­na CDI Cry­stal XPS 4835, wy­ko­rzy­stu­jąca na­świe­tla­nie UV wstęp­ne i głów­ne, do pro­duk­cji cy­fro­wych płyt flek­so­gra­ficz­nych, przy jed­no­cze­snej mi­ni­ma­li­za­cji od­pa­dów.
  • Sy­stem AVT He­lios, który au­to­ma­tycz­nie spraw­dza wy­dru­ko­wa­ne ety­kie­ty lub opa­ko­wa­nia pod kątem wad i nie­do­sko­na­ło­ści, za­pew­nia­jąc wy­jąt­ko­wą ja­ko­ść i eli­mi­nu­jąc re­kla­ma­cje klien­tów.
  • Naj­now­sza wer­sja opro­gra­mo­wa­nia Esko, która za­pew­nia po­łącze­nie edy­cji pre­press i opar­tych na chmu­rze roz­wi­ązań do au­to­ma­ty­za­cji prze­pły­wu prac, te­raz bar­dziej zin­te­gro­wa­nych i po­łączo­nych w ca­łym prze­pły­wie pra­cy.
  • X-Ri­te eXac­t™ 2, naj­bar­dziej po­łączo­ny i ła­twy w uży­ciu ręcz­ny spek­tro­fo­to­metr, który mo­że mie­rzyć ko­lor na różnych podło­żach – w tym ela­stycz­nej fo­lii i pa­pie­rze, jed­no­cze­śnie we­ry­fi­ku­jąc stan­dar­dy klien­ta.
  • X-Ri­te Co­lo­rCer­t® Su­ite, który współpra­cu­je z Esko We­bCen­ter, AVT Spec­tra­lab i eXact 2, aby za­pew­nić dru­kar­niom ogól­ny obraz ja­ko­ści dru­ku i wy­daj­no­ści ko­lo­rów w jed­nej spój­nej oce­nie licz­bo­wej, w ce­lu po­twier­dze­nia zgod­no­ści ze spe­cy­fi­ka­cja­mi mar­ki.
  • Bi­blio­te­ki ko­lo­rów Pan­to­ne­LIVE™ do two­rze­nia i udo­stęp­nia­nia do­kład­nych stan­dar­dów ko­lo­rów mar­ki, które są osi­ągal­ne w różnych tech­no­lo­giach dru­ku i na różnych podło­żach.

Jo­n-Mi­cha­el McCart­ney, dy­rek­tor ds. dru­ku i opa­ko­wań w X-Ri­te Pan­to­ne, do­dał: „Po­łączo­ny eko­sys­tem X-Ri­te Pan­to­ne i Esko po­ma­ga uspraw­nić pro­ces pro­jek­to­wa­nia, przy­go­to­wa­nia do dru­ku, two­rze­nia i pro­duk­cji, dzi­ęki udo­stęp­nia­niu da­nych do­ty­czących opa­ko­wań i ko­lo­rów w ce­lu zmniej­sze­nia licz­by błędów i uspraw­nie­nia ra­por­to­wa­nia”

„Dzi­ęki cy­fro­we­mu prze­pły­wo­wi pra­cy mo­żna wy­eli­mi­no­wać za­twier­dza­nie dru­ku na miej­scu, ja­sno zde­fi­nio­wać i udo­stęp­niać wy­ma­ga­nia do­ty­czące dru­ku w glo­bal­nym ła­ńcu­chu do­staw, zmniej­szyć ilo­ść od­pa­dów i do­dru­ków, oszczędzać za­so­by i wspie­rać ce­le zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju” – po­wie­dział.

Przez ca­ły okres tar­gów na sto­isku Esko do dys­po­zy­cji go­ści z Pol­ski będą Łu­kasz Szy­ma­ński oraz Zbi­gniew Je­mio­ło – obaj od­po­wia­da­ją za roz­wi­ąza­nia dla ryn­ku flek­so­gra­ficz­ne­go w Pol­sce. To jed­ni z naj­lep­szych spe­cja­li­stów w swo­im fa­chu, ta­kże będzie to do­sko­na­ła oka­zja, aby po­roz­ma­wiać z ni­mi na ży­wo pod­czas tar­gów i przy oka­zji zo­ba­czyć roz­wi­ąza­nia Esko – do­da­je Szy­mon Sy­mo­no­wicz.

Tar­gi La­be­le­xpo po­wra­ca­ją do Bruk­se­li w dniach 11–14 wrze­śnia 2023 r. – od­wie­dza­jący mo­gą do­łączyć do Esko i X-Ri­te Pan­to­ne na sto­isku C60 w ha­li 3 Brus­sels Expo.

Eu­ro­pej­ska pre­mie­ra In­di­go V12!

Po dłu­giej prze­rwie do Bruk­se­li po­wa­ra­ca świ­ęto bra­nży ety­kiet tar­gi La­be­le­xpo Eu­ro­pe, które już we wrze­śniu będą go­ścić pro­du­cen­tów roz­wi­ązań dla bra­nży z ca­łe­go świa­ta. Nie jest ta­jem­ni­cą, że w trak­cie ko­lej­nej edy­cji HP In­di­go będzie mia­ło jed­no z naj­wi­ęk­szych sto­isk, na którym za­pre­zen­tu­je no­wo­ści jak i spraw­dzo­ne roz­wi­ąza­nia. Na sto­isku pro­du­cen­ta nie mo­że za­bra­kąć pol­skie­go przed­sta­wi­ciel­stwa, fir­my Di­gi­print, która jest wy­łącz­nym dys­try­bu­to­rem roz­wi­ązań In­di­go na pol­skim ryn­ku.

HP In­di­go ja­ko li­der ryn­ku dru­ku cy­fro­we­go pod­czas tar­gów La­be­le­xpo za­pre­zen­tu­je kom­plek­so­wą cy­fro­wą pro­duk­cję ety­kiet. Na sto­isku swo­je miej­sce będą mia­ły aż 3 mo­de­le ma­szyn oraz ma­szyny do fi­ni­shin­gu firm part­ne­ru­jących. Będzie to rów­nież eu­ro­pej­ska pre­mie­ra ma­szyny HP In­di­go V12, która po raz pierw­szy zo­sta­ła za­pre­zen­to­wa­na na bli­źnia­czym wy­da­rze­niu w 2022 r. pod­czas La­be­le­xpo Ame­ri­ca. Mo­del V12 to prze­łom na ryn­ku dru­ku cy­fro­we­go oraz flek­so­gra­ficz­ne­go – ma­szyna ma mo­żli­wo­ść dru­ku z pręd­ko­ścią na­wet 120 m/min! Swo­ją wy­daj­no­ścią mo­że spo­koj­nie uzu­pe­łnić park ma­szyn flek­so­gra­ficznch, dzi­ęki cze­mu uspraw­nia pro­duk­cję ety­kiet za­cho­wu­jąc przy tym na­wy­ższą ja­kość dru­ku pre­zen­to­wa­ną przez spraw­dzo­ną tech­no­lo­gię HP In­di­go.

“Ma­szy­na V12 to prze­łom na ryn­ku nie tyl­ko ze wględu na swo­je roz­mia­ry ja­ko ma­szy­ny cy­fro­wej – ma aż 14 me­trów dłu­go­ści! Co naj­wa­żniej­sze po­sia­da 12 sta­cji far­bo­wych i w trak­cie jed­nej zmia­ny mo­że wy­dru­ko­wać na­wet po­nad 850 ty­si­ęcy ety­kiet! To praw­dzi­wa grat­ka dla pro­du­cen­tów ety­kiet i re­al­na od­mia­na ryn­ku flek­so, na którym ta ma­szy­na z po­wo­dze­niem znaj­dzie swo­je miej­sce.” Mówi Ali­cja Be­da­nek, Mar­ke­ting Ma­na­ger w Di­gi­print.

Do­da­ko­wo, od­wie­dza­jący tar­gi w Bruk­se­li będą mie­li mo­żli­wo­ść zo­ba­cze­nia no­wej ma­szy­ny HP In­di­go 200K, która jest szyb­szą wer­sją zna­nej już i spraw­dzo­nej ma­szy­ny 25K. Ma­szy­na dru­ku­je z pręd­ko­ścią do 56 m /min na wstędze o sze­ro­ko­ść do 760 mm. Po­za no­wo­ścia­mi, które zo­sta­ną po raz pierw­szy za­pre­zen­to­wa­ne w Eu­ro­pie, na sto­isku będzie swo­je miej­scie mieć rów­nież naj­bar­dziej po­pu­lar­ny mo­del wąskow­stęgo­wej ma­szy­ny do dru­ku cy­fro­we­go HP In­di­go 6K.

Pod­czas tar­gów La­be­le­xpo, na sto­isku HP In­di­go w PATIO, zo­sta­nie rów­nież za­de­mon­stro­wa­na li­nia pro­du­ku­jąca opa­ko­wa­nia ela­stycz­ne, skła­da­jąca się ze wspo­mnia­nej wcze­śniej ma­szy­ny HP In­di­go 200K, oraz z urządzeń do przy­go­to­wa­nia dru­ku i je­go wy­ka­ńcza­nia.

Na sto­isku nie mo­że za­brak­nąć bo­ga­te­go port­fo­lio apli­ka­cji oraz pre­zen­ta­cji opro­gra­mo­wa­nia do per­so­na­li­za­cji i se­ria­li­za­cji. Na pew­no od­wie­dza­jąc sto­isko HP In­di­go trze­ba za­re­zer­wo­wać so­bie wi­ęcej cza­su – jak do­da­je Ali­cja Bed­na­rek z Di­gi­print “Na sto­isku przez ca­ły czas będą przed­sta­wi­cie­le na­szej fir­my, którzy będą opro­wa­dzać od­wie­dza­jących Po­la­ków po sto­isku i pre­zen­to­wać wszyst­kie obec­ne tam roz­wi­ąza­nia. To na pew­no ide­al­na oka­zja dla wszyst­kich prze­twór­ców ety­kiet do prze­ko­na­nia się oso­bi­ście ile mo­żli­wo­ści i to jak różno­rod­nych mo­żli­wo­ści da­je ryn­ko­wi opa­ko­wań HP In­di­go. “

Sto­isko HP będzie po raz ko­lej­ny w PATIO tar­gów La­be­le­xpo.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Di­gi­print

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści