XSYS ma przyjemność poinformować, że jej udział w targach Labelexpo Europe 2023 w Brukseli zakończył się ogromnym sukcesem. Uczestnicząc w tym ważnym wydarzeniu branżowym jako złoty sponsor i wystawca, firma wykorzystała okazję, aby zademonstrować swój szeroki zasięg w zakresie przygotowalni fleksograficznej i nawiązać bezpośredni kontakt z odwiedzającymi.
Po wejściu do hali 3 gości powitało charakterystyczne stoisko XSYS, na którym duże zainteresowanie wzbudziły urządzenia do naświetlania płyt modelowych ThermoFlexX TFxX 30 i większe 48. Można było zobaczyć urządzenie ThermoFlexX 48 połączone z nową naświetlarką LED Catena-E 48, co zademonstrowało, jak automatyzacja zmienia proces wytwarzania płyt. XSYS zaprezentował także szeroką gamę płyt fleksograficznych i typograficznych do produkcji etykiet i opakowań, wraz z portfolio adapterów i tulei rotec®, w tym Smart Premium i Smart Sleeves, Eco Xtra Ring do adapterów i powiązanym programem modernizacji.
„Było jasne, że odwiedzający byli podekscytowani powrotem na Labelexpo Europe po tak długiej przerwie, a ruch był wyczuwalny nie tylko na stoisku XSYS, ale w całych halach. Bardzo miło mi poinformować, że gościliśmy ludzi z całego świata, którzy chcieli dowiedzieć się więcej o wiodących w branży produktach XSYS do produkcji etykiet i opakowań” – powiedział Thomas Strohe, dyrektor ds. doskonałości handlowej.
Etykieta koncepcyjna „XSYS Hot Sizzle Sauce” wyprodukowana specjalnie na potrzeby pokazu ilustrowała, jak „podkręcić swój blask” dzięki możliwościom płyty fleksograficznej nyloflex® FTV, naświetlonej i przetworzonej na urządzeniach ThermoFlexX i Catena-E. Wyprodukowany przez polskiego specjalistę ds. etykiet, firmę Grafpol, zawierał kody QR umożliwiające łatwy dostęp do większej ilości informacji na stronie internetowej firmy.
„XSYS zawsze można znaleźć w środku akcji, a edycja Labelexpo Europe 2023 nie była wyjątkiem. W dalszym ciągu współpracujemy z innymi wiodącymi dostawcami w ramach współpracy mającej pomóc drukarniom poruszać się po zmieniającym się rynku i znajdować sposoby na bycie bardziej genialnymi niż konkurencja” – podsumował Thomas Strohe.
Na podstawie informacji firmy XSYS