Brook + Whittle, lider w dziedzinie zrównoważonych opakowań, dekoracji i druku cyfrowego, świętuje kolejny krok w swojej cyfrowej transformacji dzięki nowej maszynie cyfrowej HP Indigo V12. Po początkowej fazie beta HP Indigo V12 stała się niezbędną maszyną we flocie Brook + Whittle, umożliwiając drukarni etykiet zaspokajanie rosnących wymagań klientów w zakresie krótszych czasów realizacji i sprawniejszych dostaw.
Zdeterminowana, aby zapewnić cyfrową elastyczność każdemu zadaniu, firma Brook + Whittle przekształciła swoje poprzednie, oparte na konwencjonalnych przesłankach, w nastawienie stawiając na cyfrowość, wykorzystując 11 pras HP Indigo V12, 6K, 8K i 25K. Dzięki tej flocie firma może przypisać każde zadanie do najlepiej dopasowanej maszyny HP Indigo, co pozwala na obniżenie TCO (całkowitego kosztu posiadania) i zoptymalizowanie OEE (ogólnej wydajności sprzętu). Prasy cyfrowe V12 i 8K obsługują średnie i długie nakłady, prasa cyfrowa 6K obsługuje krótkie serie o dużej wszechstronności, a prasa cyfrowa HP Indigo 25K produkuje większe etykiety i koszulki termokurczliwe.
Dzięki nowej maszynie V12 uzupełniającej swoją flotę cyfrową firma Brook + Whittle zwiększyła swoją wydajność dzięki krótkim czasom realizacji i rozszerzyła swoją ofertę o unikalne rozwiązania cyfrowe, takie jak drukowanie zmiennych danych dla dowolnej wielkości zadania. Wydajność firmy wzrosła dzięki możliwości przetwarzania 6 kolorów przez V12 z prędkością do 120 m na minutę.
Jeremy Letterman, dyrektor operacyjny w Brook + Whittle, powiedział: „Dzięki HP Indigo V12 w naszym cyfrowym łańcuchu wartości byliśmy w stanie przekształcić całe linie produktów z druku fleksograficznego na cyfrowe. Dzięki temu możemy dostarczać klientom dokładnie to, czego chcą i kiedy tego chcą — na tym polega siła technologii HP Indigo. Możemy być pewni, że prasa będzie w dalszym ciągu pracować na różnorodnych podłożach, eliminując konieczność wstrzymywania operacji, co daje nam znaczącą przewagę konkurencyjną. Szybkość reakcji, jaką możemy teraz zapewnić, jest kluczowa dla pozyskania klientów i zapewnienia wartości w całym łańcuchu dostaw”.