CARDSTON podno­si ja­ko­ść dru­ku kart han­dlo­wych i gier za po­mo­cą ma­szy­ny Sco­dix Ul­tra PressPoprzedni artykuł 

Sco­dix, wio­dący do­staw­ca roz­wi­ązań w za­kre­sie cy­fro­we­go upi­ęk­sza­nia, ogła­sza, że CARDSTON, li­der na ryn­ku kart ko­lek­cjo­ner­skich pre­mium, za­in­we­sto­wał w naj­no­wo­cze­śniej­szą ma­szy­nę Sco­dix Ul­tra 6000 Di­gi­tal En­han­ce­ment Press, ob­słu­gi­wa­ną przez SHD. To stra­te­gicz­ne po­su­ni­ęcie sta­no­wi przy­kład za­an­ga­żo­wa­nia CARDSTON w zmia­nę kra­jo­bra­zu przedmio­tów ko­lek­cjo­ner­skich po­przez in­te­gra­cję spraw­dzo­nej, naj­no­wo­cze­śniej­szej tech­no­lo­gii – do­łącza­jąc do sta­le ro­snącej glo­bal­nej ba­zy klien­tów Sco­dix.

CARDSTON spe­cja­li­zu­je się w do­star­cza­niu wy­so­kiej ja­ko­ści kart spor­to­wych, roz­ryw­ko­wych i gier (CCG). Wpro­wa­dze­nie Sco­di­xa sta­no­wi zna­czący krok na­przód, umo­żli­wia­jąc fir­mie Card­ston podnie­sie­nie es­te­ty­ki wi­zu­al­nej swo­ich przedmio­tów ko­lek­cjo­ner­skich dzi­ęki szcze­góło­wej pre­cy­zji i ży­wot­no­ści.

Jeff Ho­uston, wła­ści­ciel fir­my CARDSTON , wy­ra­ził en­tu­zjazm, stwier­dza­jąc: „Na­szą mi­sją w CARDSTON za­wsze by­ło znie­wa­la­nie ko­lek­cjo­ne­rów na ca­łym świe­cie wy­jąt­ko­wy­mi przedmio­ta­mi. Sco­dix Ul­tra 6000, ob­słu­gi­wa­na przez SHD Di­gi­tal En­han­ce­ment Press, to nie tyl­ko dru­kar­ka; to na­rzędzie To po­zwa­la nam prze­su­wać gra­ni­ce te­go, co jest mo­żli­we w świe­cie przedmio­tów ko­lek­cjo­ner­skich.

„To klu­czo­wy mo­ment dla CARDSTON. Dru­kar­ka Sco­dix umo­żli­wia nam wcie­la­nie po­my­sło­wych kon­cep­cji w rze­czy­wi­sto­ść, do­star­cza­jąc na­praw­dę nie­zwy­kłe przedmio­ty ko­lek­cjo­ner­skie, które prze­ma­wia­ją do en­tu­zja­stów”.

Sco­dix Ul­tra 6000 SHD zwi­ęk­sza mo­żli­wo­ści CARDSTON , ofe­ru­jąc pre­cy­zyj­ne i ży­we ozdo­by, które obie­cu­ją na no­wo zde­fi­nio­wać kunszt kart ko­lek­cjo­ner­skich. Ta in­we­sty­cja po­twier­dza za­an­ga­żo­wa­nie CARDSTON w do­star­cza­nie spraw­dzo­nej ja­ko­ści i two­rze­nie wci­ąga­jących wra­żeń dla ko­lek­cjo­ne­rów.

Mark Ni­xon, wi­ce­pre­zes ds. glo­bal­nej sprze­da­ży i mar­ke­tin­gu, mówi: „ CARDSTON do­łącza do na­szej uzna­nej ba­zy klien­tów na ca­łym świe­cie – do­da­jąc znacz­ną war­to­ść do pro­duk­tów dru­ko­wa­nych, jed­no­cze­śnie czer­pi­ąc ko­rzy­ści z wy­daj­ne­go i zrów­no­wa­żo­ne­go pro­ce­su zdo­bie­nia Sco­di­x”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści