Multibrandowa prezentacja firmy Amagraf wzbudziła duże zainteresowanie gości RemaDays Warsaw 2024Poprzedni artykuł 

Spotkania Amagrafu z klientami, zarówno nowymi jak również z tymi, z którymi współpraca rozwija się od wielu lat, są najważniejszą wartością targowych wydarzeń dla tej firmy
Spotkania Amagrafu z klientami, zarówno nowymi jak również z tymi, z którymi współpraca rozwija się od wielu lat, są najważniejszą wartością targowych wydarzeń dla tej firmy

Propozycja firmy Amagraf, która zaprezentowała podczas tegorocznej edycji targów RemaDays Warsaw mało- i wielkoformatowe maszyny do drukowania i wykańczania, wzbudziła duże zainteresowanie odwiedzających to wydarzenie gości. Takie multibrandowe podejście, jakie oferuje klientom ta działająca od wielu lat na polskim rynku firma – jak podkreślają jej właściciele – okazuje się obecnie bardzo dobrą propozycją dla osób poszukujących innowacyjnych rozwiązań, które mają mieć pozytywny wpływ na jakość, wydajność i automatyzację ich przedsiębiorstw. Jak dodają – klienci nie szukają obecnie rozwiązań określonej marki, ale takich które będą odpowiedzią na ich potrzeby i zapotrzebowanie rynku.

Wydarzenie odbywało się w dniach w dniach od 30 stycznia do 2 lutego br. w centrum Ptak Expo w Nadarzynie k. Warszawy i zakończyło się dużym sukcesem dla firmy Amagraf – sprzedała ona siedem z dziewięciu prezentowanych na stoisku urządzeń, rozpoczęła wiele rozmów handlowych, które obecnie są realizowane i – co szczególnie podkreśla jej kierownictwo - zainspirowała do podjęcia zmian w swoich zakładach poligraficznych wielu z odwiedzających ją gości. Podsumowanie firmy Amagraf, dotyczące tego wydarzenia, można zobaczyć na profilu firmowym firmy Amagraf: https://www.facebook.com/amagraf/ oraz na filmie na kanale YouTube: https://amagraf.pl/filmrema24.

„Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko podczas targów RemaDays Warsaw, zarówno nowym klientom, jak również naszym wiernym od lat partnerom, którzy zrealizowali już z nami niejedną inwestycję, z którymi po raz kolejny było nam niezmiernie miło spotkać się na targach – mówi Piotr Alwingier, współwłaściciel firmy Amagraf. - Cieszymy się, że nasza prezentacja spotkała się z tak dobrym przyjęciem. Zależało nam na tym, aby pokazać jaką firmą jesteśmy, jak działamy łącząc ofertę wielu dostawców i dopasowując ją do potrzeb konkretnych firm. Wśród prezentowanych przez nas maszyn były zarówno urządzenia do drukowania mało – i wielkoformatowe, jak również do wykańczania wydruków, które zainteresowały nie tylko firmy poligraficzne, ale także reklamowe oraz przedstawicieli zupełnie innych branż, które wykonują wydruki lub poszukują sprzętu, który pozwoliłby im wykonywać te procesy we własnym zakresie. Nawiązaliśmy wiele kontaktów, przeprowadziliśmy inspirujące rozmowy, co jest dla nas zawsze najcenniejsze. Co więcej – udało nam się sprzedać niemal wszystkie z prezentowanych przez nas maszyn. Dlatego nasz udział w tym wydarzeniu oceniamy bardzo pozytywnie”

Wśród prezentowanych na stoisku firmy Amagraf rozwiązań były maszyny do drukowania, produkcyjne systemy do druku cyfrowego, plotery mało-i wielkoformatowe, plotery tnące oraz urządzenia do wykańczania wydruków. „Nasza oferta jest bardzo bogata i możemy dopasować ją do potrzeb zainteresowanych firm, poznając ich potrzeby i oczekiwania. Co więcej – współpraca z nami znacząco ułatwia poszukiwania sprzętu, ponieważ oferujemy rozwiązania wielu producentów w jednym miejscu. Wszystkich, którzy nie dotarli na targi RemaDays Warsaw, a których zainteresowała nasza multibrandowa oferta zapraszamy do kontaktu z nami” – kontynuuje Piotr Alwingier.

Dodatkową propozycją firmy Amagraf podczas RemaDays Warsaw była obecność na jej stoisku przez wszystkie dni targowe przedstawiciela firmy Santander. „Dzięki temu nasi klienci – mówi Piotr Alwingier - nie tylko otrzymali od nas ofertę dotycząca maszyn, ale także możliwości ich finansowania, co spotkało się z ich bardzo dobrym przyjęciem”. Jak podkreśla, targi RemaDays Warsaw to impreza, która staje się coraz bardziej profesjonalna. „Mam tu na myśli przede wszystkim odwiedzających ją gości – mówi. – To przedstawiciele firm, którzy mają swoje określone potrzeby i jasno sprecyzowane oczekiwania. Zadawali nam więc konkretne pytania, również dotyczące finansowania, na które – dzięki obecności przedstawiciela firmy Santander - mogliśmy im również odpowiedzieć. Wszystko to sprawiło, że przez wszystkie cztery dni targowe – a pragnę przy tej okazji podkreślić, że korzystnie oceniamy wydłużenie tej imprezy o jeden dzień w stosunku do lat poprzednich – mieliśmy naprawdę bardzo dużo satysfakcjonującej nas pracy. Mogliśmy bowiem dzięki temu poświęcić jeszcze więcej czasu naszym klientom – np. wykonać dla nich testy urządzeń na aplikacjach, które mieli ze sobą. Znalazł się też czas na spotkania i rozmowy z dostawcami oraz partnerami biznesowymi. Tak więc bardzo pozytywnie oceniamy ten nowy pomysł organizatorów”.

Targi RemaDays Warsaw były dla Amagrafu również okazją do prezentacji jej nowego partnera, działającego na rynku mołdawskim i w krajach ościennych - firmy Dorina Gorobivschii z Mołdawii. „To kolejna możliwość na dotarcie z naszą ofertą znacznie szerzej. Jesteśmy przekonani, że zarówno rynek mołdawski, jak i rynki sąsiadujących z nim krajów mają duży potencjał, który wykorzysta nasz nowy partner. Targi były dla niego okazją do poznania naszej oferty w jeszcze większym zakresie, naszego sposobu działania, co mamy nadzieję przełoży się na jego sukcesy. Tymczasem my pozostajemy do dyspozycji Państwa, zapraszając do kontaktu z nami” – podsumowuje Piotr Alwingier.

Na podstawie informacji Poligraficznej Agencji Informacyjnej

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności