Mul­ti­bran­do­wa pre­zen­ta­cja fir­my Ama­graf wzbu­dzi­ła du­że za­in­te­re­so­wa­nie go­ści Re­ma­Days War­saw 2024Poprzedni artykuł 

Spotkania Amagrafu z klientami, zarówno nowymi jak również z tymi, z którymi współpraca rozwija się od wielu lat, są najważniejszą wartością targowych wydarzeń dla tej firmy
Spot­ka­nia Ama­gra­fu z klien­ta­mi, za­rów­no no­wy­mi jak rów­nież z ty­mi, z który­mi współpra­ca roz­wi­ja się od wie­lu lat, są naj­wa­żniej­szą war­to­ścią tar­go­wych wy­da­rzeń dla tej fir­my

Pro­po­zy­cja fir­my Ama­graf, która za­pre­zen­to­wa­ła pod­czas te­go­rocz­nej edy­cji tar­gów Re­ma­Days War­saw ma­ło- i wiel­ko­for­ma­to­we ma­szy­ny do dru­ko­wa­nia i wy­ka­ńcza­nia, wzbu­dzi­ła du­że za­in­te­re­so­wa­nie od­wie­dza­jących to wy­da­rze­nie go­ści. Ta­kie mul­ti­bran­do­we po­de­jście, ja­kie ofe­ru­je klien­tom ta dzia­ła­jąca od wie­lu lat na pol­skim ryn­ku fir­ma – jak pod­kre­śla­ją jej wła­ści­cie­le – oka­zu­je się obec­nie bar­dzo do­brą pro­po­zy­cją dla osób po­szu­ku­jących in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań, które ma­ją mieć po­zy­tyw­ny wpływ na ja­ko­ść, wy­daj­no­ść i au­to­ma­ty­za­cję ich przed­si­ębiorstw. Jak do­da­ją – klien­ci nie szu­ka­ją obec­nie roz­wi­ązań okre­ślo­nej mar­ki, ale ta­kich które będą od­po­wie­dzią na ich po­trze­by i za­po­trze­bo­wa­nie ryn­ku.

Wy­da­rze­nie od­by­wa­ło się w dniach w dniach od 30 stycz­nia do 2 lu­te­go br. w cen­trum Ptak Expo w Na­da­rzy­nie k. War­sza­wy i za­ko­ńczy­ło się du­żym suk­ce­sem dla fir­my Ama­graf – sprze­da­ła ona sie­dem z dzie­wi­ęciu pre­zen­to­wa­nych na sto­isku urządzeń, roz­po­częła wie­le roz­mów han­dlo­wych, które obec­nie są re­ali­zo­wa­ne i – co szcze­gól­nie pod­kre­śla jej kie­row­nic­two – za­in­spi­ro­wa­ła do pod­jęcia zmian w swo­ich za­kła­dach po­li­gra­ficz­nych wie­lu z od­wie­dza­jących ją go­ści. Pod­su­mo­wa­nie fir­my Ama­graf, do­ty­czące te­go wy­da­rze­nia, mo­żna zo­ba­czyć na pro­fi­lu fir­mo­wym fir­my Ama­graf: https://www.fa­ce­bo­ok.co­m/a­ma­gra­f/ oraz na fil­mie na ka­na­le Yo­uTu­be: https://a­ma­graf.pl/film­re­ma­24.

„Dzi­ęku­je­my wszyst­kim, którzy od­wie­dzi­li na­sze sto­isko pod­czas tar­gów Re­ma­Days War­saw, za­rów­no no­wym klien­tom, jak rów­nież na­szym wier­nym od lat part­ne­rom, którzy zre­ali­zo­wa­li już z na­mi nie­jed­ną in­we­sty­cję, z który­mi po raz ko­lej­ny by­ło nam nie­zmier­nie mi­ło spo­tkać się na tar­gach – mówi Piotr Al­win­gier, współwła­ści­ciel fir­my Ama­graf. – Cie­szy­my się, że na­sza pre­zen­ta­cja spo­tka­ła się z tak do­brym przy­jęciem. Za­le­ża­ło nam na tym, aby po­ka­zać ja­ką fir­mą je­ste­śmy, jak dzia­ła­my łącząc ofer­tę wie­lu do­staw­ców i do­pa­so­wu­jąc ją do po­trzeb kon­kret­nych firm. Wśród pre­zen­to­wa­nych przez nas ma­szyn by­ły za­rów­no urządze­nia do dru­ko­wa­nia ma­ło – i wiel­ko­for­ma­to­we, jak rów­nież do wy­ka­ńcza­nia wy­dru­ków, które za­in­te­re­so­wa­ły nie tyl­ko fir­my po­li­gra­ficz­ne, ale ta­kże re­kla­mo­we oraz przed­sta­wi­cie­li zu­pe­łnie in­nych bra­nż, które wy­ko­nu­ją wy­dru­ki lub po­szu­ku­ją sprzętu, który po­zwo­li­łby im wy­ko­ny­wać te pro­ce­sy we wła­snym za­kre­sie. Na­wi­ąza­li­śmy wie­le kon­tak­tów, prze­pro­wa­dzi­li­śmy in­spi­ru­jące roz­mo­wy, co jest dla nas za­wsze naj­cen­niej­sze. Co wi­ęcej – uda­ło nam się sprze­dać nie­mal wszyst­kie z pre­zen­to­wa­nych przez nas ma­szyn. Dla­te­go nasz udział w tym wy­da­rze­niu oce­nia­my bar­dzo po­zy­tyw­nie”

Wśród pre­zen­to­wa­nych na sto­isku fir­my Ama­graf roz­wi­ązań by­ły ma­szy­ny do dru­ko­wa­nia, pro­duk­cyj­ne sys­te­my do dru­ku cy­fro­we­go, plo­te­ry ma­ło­-i wiel­ko­for­ma­to­we, plo­te­ry tnące oraz urządze­nia do wy­ka­ńcza­nia wy­dru­ków. „Na­sza ofer­ta jest bar­dzo bo­ga­ta i mo­że­my do­pa­so­wać ją do po­trzeb za­in­te­re­so­wa­nych firm, po­zna­jąc ich po­trzeby i ocze­ki­wa­nia. Co wi­ęcej – współpra­ca z na­mi zna­cząco uła­twia po­szu­ki­wa­nia sprzętu, po­nie­waż ofe­ru­je­my roz­wi­ąza­nia wie­lu pro­du­cen­tów w jed­nym miej­scu. Wszyst­kich, którzy nie do­tar­li na tar­gi Re­ma­Days War­saw, a których za­in­te­re­so­wa­ła na­sza mul­ti­bran­do­wa ofer­ta za­pra­sza­my do kon­tak­tu z na­mi” – kon­ty­nu­uje Piotr Al­win­gier.

Do­dat­ko­wą pro­po­zy­cją fir­my Ama­graf pod­czas Re­ma­Days War­saw by­ła obec­no­ść na jej sto­isku przez wszyst­kie dni tar­go­we przed­sta­wi­cie­la fir­my San­tan­der. „Dzi­ęki te­mu na­si klien­ci – mówi Piotr Al­win­gier – nie tyl­ko otrzy­ma­li od nas ofer­tę do­ty­cząca ma­szyn, ale ta­kże mo­żli­wo­ści ich fi­nan­so­wa­nia, co spo­tka­ło się z ich bar­dzo do­brym przy­jęcie­m”. Jak pod­kre­śla, tar­gi Re­ma­Days War­saw to im­pre­za, która sta­je się co­raz bar­dziej pro­fe­sjo­nal­na. „Mam tu na my­śli przede wszyst­kim od­wie­dza­jących ją go­ści – mówi. – To przed­sta­wi­cie­le firm, którzy ma­ją swo­je okre­ślo­ne po­trze­by i ja­sno spre­cy­zo­wa­ne ocze­ki­wa­nia. Za­da­wa­li nam wi­ęc kon­kret­ne py­ta­nia, rów­nież do­ty­czące fi­nan­so­wa­nia, na które – dzi­ęki obec­no­ści przed­sta­wi­cie­la fir­my San­tan­der – mo­gli­śmy im rów­nież od­po­wie­dzieć. Wszyst­ko to spra­wi­ło, że przez wszyst­kie czte­ry dni tar­go­we – a pra­gnę przy tej oka­zji pod­kre­ślić, że ko­rzyst­nie oce­nia­my wy­dłu­że­nie tej im­pre­zy o je­den dzień w sto­sun­ku do lat po­przed­nich – mie­li­śmy na­praw­dę bar­dzo du­żo sa­tys­fak­cjo­nu­jącej nas pra­cy. Mo­gli­śmy bo­wiem dzi­ęki te­mu poświ­ęcić jesz­cze wi­ęcej cza­su na­szym klien­tom – np. wy­ko­nać dla nich te­sty urządzeń na apli­ka­cjach, które mie­li ze so­bą. Zna­la­zł się też czas na spo­tka­nia i roz­mo­wy z do­staw­ca­mi oraz part­ne­ra­mi bi­zne­so­wy­mi. Tak wi­ęc bar­dzo po­zy­tyw­nie oce­nia­my ten no­wy po­my­sł or­ga­ni­za­to­rów”.

Tar­gi Re­ma­Days War­saw by­ły dla Ama­gra­fu rów­nież oka­zją do pre­zen­ta­cji jej no­we­go part­ne­ra, dzia­ła­jące­go na ryn­ku mo­łdaw­skim i w kra­jach ościen­nych – fir­my Do­ri­na Go­ro­bi­vschii z Mo­łda­wii. „To ko­lej­na mo­żli­wo­ść na do­tar­cie z na­szą ofer­tą znacz­nie sze­rzej. Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że za­rów­no ry­nek mo­łdaw­ski, jak i ryn­ki sąsia­du­jących z nim kra­jów ma­ją du­ży po­ten­cjał, który wy­ko­rzy­sta nasz no­wy part­ner. Tar­gi by­ły dla nie­go oka­zją do po­zna­nia na­szej ofer­ty w jesz­cze wi­ęk­szym za­kre­sie, na­sze­go spo­so­bu dzia­ła­nia, co ma­my na­dzie­ję prze­ło­ży się na je­go suk­ce­sy. Tym­cza­sem my po­zo­sta­je­my do dys­po­zy­cji Pa­ństwa, za­pra­sza­jąc do kon­tak­tu z na­mi” – pod­su­mo­wu­je Piotr Al­win­gier.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści