Fu­ji­film na tar­gach Re­ma­Days War­saw 2024Poprzedni artykuł 

Agnieszka Głowacka
Agniesz­ka Gło­wac­ka

In­no­wa­cyj­ne ma­szy­ny i cie­ka­we apli­ka­cje oraz mo­żli­wo­ści na lep­szy bi­znes w cza­sach ogrom­nej kon­ku­ren­cji – to naj­wa­żniej­sze ele­men­ty, ja­kie za­pre­zen­to­wa­ła na sto­isku fir­ma Fu­ji­film wraz ze swo­im part­ne­rem – fir­mą MK Press set­kom go­ści z różnych stron świa­ta pod­czas tar­gów Re­ma­Days War­saw 2024.

Wy­da­rze­nie od­by­wa­ło się od 30 stycz­nia do 2 lu­te­go w cen­trum Ptak Expo w Na­da­rzy­nie k. War­sza­wy i za­ko­ńczy­ło się dla fir­my ogrom­nym suk­ce­sem – sprze­da­na ma­szy­na Re­vo­ria, wie­le roz­po­czętych roz­mów han­dlo­wych i bar­dzo du­że za­in­te­re­so­wa­nie pre­zen­to­wa­ną ofer­tą, przede wszyst­kim wy­dru­ka­mi po­cho­dzący­mi z ma­szyn Fu­ji­film. Na ży­wo na sto­isku fir­my pra­co­wa­ły urządze­nia: Re­vo­ria Press PC1120, Apros Pro oraz Acu­ity Pri­me Hy­brid LED UV. Odwie­dza­jący je go­ście mo­gli za­po­znać się rów­nież z mo­żli­wo­ścia­mi ma­szyny Jet Press 750 HS – in­kje­to­wej ma­szyny dru­ku­jącej w for­ma­cie B2 na ba­zie tu­szy wod­nych. Fir­ma już dziś za­po­wia­da ko­lej­ne cie­ka­we wy­da­rze­nie, ja­kie będzie or­ga­ni­zo­wa­ne dla klien­tów w dniach 19–20 mar­ca, gdzie będzie mo­żna zo­ba­czyć w pra­cy „na ży­wo” pierw­szą na świe­cie ar­ku­szo­wą ma­szynę to­ne­ro­wą dru­ku­jącą w for­ma­cie B2 – Re­vo­ria Press GC 12500, której wy­dru­ki rów­nież by­ły pre­zen­to­wa­ne pod­czas tar­gów Re­ma­Days War­saw.

„Dzi­ęku­je­my wszyst­kim go­ściom, którzy od­wie­dzi­li na­sze sto­isko – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka, Bu­si­ness De­ve­lop­ment Ma­na­ger POD w fir­mie Fu­ji­film. – Spot­ka­nie z Pa­ństwem by­ło dla nas ogrom­ną przy­jem­no­ścią, a mo­żli­wo­ść wsłu­cha­nia się po­trze­by klien­tów z bra­nż po­li­gra­ficz­nej, re­kla­mo­wej i wie­lu in­nych by­ła dla nas cen­nym do­świad­cze­niem, zwłasz­cza, że ma­jąc tak bo­ga­tą ofer­tę mo­gli­śmy na wie­le z tych po­trzeb od­po­wie­dzieć, wie­le roz­wi­ązań za­pre­zen­to­wać, a ta­kże za­in­spi­ro­wać ni­mi wie­le przed­si­ębiorstw, których przed­sta­wi­cie­le po­ja­wi­li się na na­szym sto­isku. Wy­dru­ki z ma­szyn Fu­ji­film bu­dzi­ły na­praw­dę wiel­ki za­chwyt u go­ści. Pre­zen­to­wa­ły one mo­żli­wo­ści na­szych ma­szyn, które są na­praw­dę bar­dzo du­że, wszyst­ko za­le­ży od po­my­słu ich użyt­kow­ni­ków, a te mo­gą być bar­dzo różne. Nie mniej­szym za­in­te­re­so­wa­niem cie­szy­ły się po­ka­zy ma­szyn „na ży­wo”, ja­kie od­by­wa­ły się przez wszyst­kie dni tar­go­we na na­szym sto­isku. Rów­nie cie­ka­we by­ły dla nas roz­mo­wy na te­mat lep­sze­go bi­zne­su w cza­sach tak du­żej kon­ku­ren­cji. Wi­dać wy­ra­źnie, że fir­my po­szu­ku­ją po­my­słu na to, by wy­różnić się spo­śród in­nych ofert, by za­in­te­re­so­wać klien­tów czy­mś in­nym, lep­szym, no­wym i co wa­żne – nie­ko­niecz­nie ta­ńszym. Na­sze port­fo­lio do­sko­na­le od­po­wia­da na ta­kie po­trze­by klien­tów. Już dziś za­pra­sza­my Pa­ństwa na spo­tka­nie z na­mi, ja­kie przy­go­to­wu­je­my dla klien­tów z Pol­ski w mar­cu, gdzie za­pre­zen­tu­je­my ma­szynę Re­vo­ria Press GC12500”.

Re­vo­ria Press GC12500 już wkrót­ce w po­ka­zach „na ży­wo”

To pierw­sza na ryn­ku cy­fro­wa ma­szy­na ar­ku­szo­wa dru­ku­jąca w for­ma­cie B2, która wy­ko­rzy­stu­je tech­no­lo­gię su­che­go to­ne­ra. Wy­daj­ne roz­wi­ąza­nie za­pro­jek­to­wa­ne jest z my­ślą o jesz­cze szer­szym do­stępie do wy­so­kiej ja­ko­ści dwu­stron­ne­go dru­ku cy­fro­we­go w for­ma­cie B2 przy uży­ciu pro­du­ko­wa­ne­go we wła­snym za­kre­sie to­ne­ra Su­per EA-Eco. Ma­szy­na mo­że dru­ko­wać dwu­stron­nie na pa­pie­rze o wy­mia­rach do 750 x 662 mm, co – jak po­da­je fir­ma – jest naj­wi­ęk­szym for­ma­tem ar­ku­sza B2 dla ma­szy­ny cy­fro­wej w bra­nży. Ozna­cza to, że po­tra­fi dru­ko­wać sze­ść stron A4 na ar­ku­szu, a ta­kże ob­słu­gi­wać różne gra­ma­tu­ry pa­pie­ru od 64 do 450 g/m² i dru­ko­wać na szer­szej ga­mie podło­ży, w tym na pa­pie­rze syn­te­tycz­nym. Po­nad­to fir­ma Fu­ji­film znacz­nie skróci­ła tu ty­po­wą li­nię pro­duk­cyj­ną dla ope­ra­to­ra ma­szy­ny, łącząc po­daj­nik, wy­kła­da­nie pa­pie­ru i pa­nel ste­ro­wa­nia po jed­nej stro­nie, co nie tyl­ko uła­twia pra­cę, ale ta­kże re­du­ku­je jej czas. „Z pew­no­ścią war­to się z nią za­po­znać bli­żej, dla­te­go już dziś za­pra­sza­my Pa­ństwa na ko­lej­ne spo­tka­nie z fir­mą Fu­ji­film” – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka.

Dru­ko­wa­nie „na ży­wo”

Pod­czas tar­gów Re­ma­Days War­saw fir­ma Fu­ji­film za­pre­zen­to­wa­ła z ko­lei w pra­cy „na ży­wo” ma­szy­nę Re­vo­ria Press PC1120, umo­żli­wia­jącą dru­ko­wa­nie w sze­ściu bar­wach w jed­nym prze­bie­gu – CMYK plus dwie do­dat­ko­we do wy­bo­ru spo­śród sze­ściu do­stęp­nych barw spe­cjal­nych: bia­łej, zło­tej i srebr­nej, różo­wej czy to­ne­ru prze­zro­czy­ste­go (dla podło­ży gład­kich bądź fak­tu­ro­wa­nych). „Po­ka­zy cie­szy­ły się ogrom­nym za­in­te­re­so­wa­niem go­ści – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka – a jesz­cze wi­ęk­szym wy­dru­ki ko­ńco­we z tej ma­szy­ny, bo to one pre­zen­to­wa­ły za­le­d­wie na­miast­kę jej ogrom­nych mo­żli­wo­ści. Jest to urządze­nie, które bu­dzi za­in­te­re­so­wa­nie nie tyl­ko wśród przed­sta­wi­cie­li bra­nży po­li­gra­ficz­nej, ale ta­kże re­kla­mo­wej oraz wie­lu in­nych, które po­trze­bu­ją wy­dru­ków, by opa­ko­wać swo­je pro­duk­ty, do­dać do nich in­struk­cje ob­słu­gi czy in­ne in­for­ma­cje, a ta­kże wy­dru­ko­wać ma­te­ria­ły mar­ke­tin­go­we, opa­ko­wa­nia, ka­ta­lo­gi, fo­to­al­bu­my czy ksi­ążki. Oka­zu­je się, że po­my­sły na dru­ko­wa­nie ro­dzą się w na­wet naj­da­lej od­da­lo­nych od po­li­gra­fii bra­nżach, cze­go do­wo­dem był prze­krój go­ści od­wie­dza­jących na­sze sto­isko”.

„Wie­lu z na­szych go­ści po­szu­ku­je ak­tu­al­nie in­spi­ra­cji dla swo­ich bi­zne­sów – na ich zmia­nę, po­sze­rze­nie czy mo­żli­wo­ść za­pro­po­no­wa­nia swo­im do­tych­cza­so­wym klien­tom cze­goś no­we­go, a ta ma­szy­na to umo­żli­wia” – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka. To urządze­nie znacz­nie skra­ca pro­ce­sy pro­duk­cyj­ne, a in­no­wa­cyj­na, 10-bi­to­wa głębia barw da­je mo­żli­wo­ść od­wzo­ro­wa­nia tu po­nad mi­liar­da barw, co gwa­ran­tu­je ja­ko­ść na po­zio­mie tech­no­lo­gii of­f­se­to­wej. „Za­pra­sza­my wszyst­kich, którzy nie do­tar­li na tar­gi Re­ma­Days War­saw do kon­tak­tu z na­mi, chęt­nie przed­sta­wi­my Pa­ństwu jej ogrom­ne mo­żli­wo­ści. A tych, których za­in­te­re­so­wa­ło urządze­nie pod­czas te­go wy­da­rze­nia za­pra­sza­my do kon­ty­nu­owa­nia roz­mów z na­mi” – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka. Urządze­nie po­zwa­la na dru­ko­wa­nie uni­ka­to­wych pro­duk­tów ko­ńco­wych ta­kich jak różne­go ro­dza­ju ak­cy­den­sy, opa­ko­wa­nia, ety­kie­ty, ksi­ążki, a ta­kże wy­so­kiej ja­ko­ści zdjęcia, al­bu­my ar­ty­stycz­ne itp. nie­za­le­żnie czy są to ma­łe czy wi­ęk­sze na­kła­dy, które z ko­lei po­zwa­lają użyt­kow­ni­kom te­go urządze­nia uzy­ski­wać wy­ższe ma­rże.

Ko­lej­ną pre­zen­to­wa­ną ma­szy­ną pod­czas tar­gów Re­ma­Days War­saw na sto­isku Fu­ji­film by­ła wie­lo­krot­nie na­gra­dza­na w seg­men­cie wiel­ko­for­ma­to­wym ma­szy­na z se­rii Acu­ity Pri­me Hy­brid LED UV. „To naj­lep­sza w swo­jej kla­sie ma­szy­na, która ofe­ru­je naj­wy­ższą ja­ko­ść i wy­daj­no­ść na różno­rod­nych, sztyw­nych i ela­stycz­nych no­śni­kach – mówi Woj­ciech Bart­czak, Se­nior Area Sa­les Ma­na­ger. – Do­strze­ga­li to rów­nież na­si klien­ci, którzy mie­li oka­zję po­rów­nać ją z wie­lo­ma in­ny­mi urządze­nia­mi pre­zen­to­wa­ny­mi na tar­gach Re­ma­Days War­saw. Acu­ity Pri­me Hy­brid LED UV ko­rzy­sta z naj­now­szych tech­no­lo­gii, ofe­ru­je do­sko­na­łą wy­daj­no­ść, ja­ko­ść wy­dru­ków wy­ko­rzy­stu­jąc do te­go naj­now­sze atra­men­ty z se­rii Uvi­jet HM. Nie­za­wod­no­ść Acu­ity Pri­me Hy­brid LED UV to wy­nik po­łącze­nia tych wszyst­kich tech­no­lo­gii. Za­chęca­my za­in­te­re­so­wa­nych do kon­tak­tu z na­mi, aby do­wie­dzieć się wi­ęce­j”.

Wy­dru­ki są tym, co go­ście lu­bią naj­bar­dzie­j…

„Za­rów­no te po­cho­dzące z ma­szyn, ja­kie pra­co­wa­ły na sto­isku, jak rów­nież z in­nych urządzeń Fu­ji­film, ja­kie pre­zen­to­wa­li­śmy go­ściom ro­bi­ły na nich ogrom­ne wra­że­nie. W za­sa­dzie dzie­je się tak za­wsze, bo pre­zen­tu­ją one ogrom­ne mo­żli­wo­ści na­szych urządze­ń” – mówi Agniesz­ka Gło­wac­ka.

Wśród nich by­ły po­cho­dzące ze wspo­mnia­nej ma­szy­ny Re­vo­ria Press GC12500, której po­ka­zy już wkrót­ce or­ga­ni­zu­je fir­ma Fu­ji­film oraz Jet Press 750 HS – za­awan­so­wa­nej cy­fro­wej ma­szy­ny in­kje­to­wa z ob­słu­gą ar­ku­szy B2 czwar­tej ge­ne­ra­cji, która za­pew­nia no­wy stan­dard w dru­ku cy­fro­wym, gwa­ran­tu­je prze­ło­mo­wą wy­daj­no­ść na po­zio­mie 5400 ar­ku­szy na go­dzi­nę, druk da­nych zmien­nych z pe­łną pręd­ko­ścią oraz wszech­stron­ny druk na różnych podło­żach i za­pew­nia użyt­kow­ni­kom ta­kże wy­jąt­ko­we pa­ra­me­try śro­do­wi­sko­we.

„Je­ste­śmy bar­dzo za­do­wo­le­ni z tak du­że­go za­in­te­re­so­wa­nia na­szych go­ści pre­zen­ta­cją Fu­ji­film pod­czas tar­gów Re­ma­Days War­saw – pod­kre­śla Agniesz­ka Gło­wac­ka. – Sze­ro­kie mo­żli­wo­ści na­szych ma­szyn, ich wy­daj­no­ść, in­no­wa­cje tech­no­lo­gicz­ne wszyst­ko to prze­kła­da się na mo­żli­wo­ść wi­ęk­szej kon­ku­ren­cyj­no­ści na nie­ła­twym dziś ryn­ku zle­ceń, a te­go do­ty­czy­ło wie­le z roz­mów z klien­ta­mi od­wie­dza­jący­mi na­sze sto­isko. Bar­dzo cie­szy nas fakt, że po­szu­ku­ją oni w nas do­rad­cy, a my mo­że­my przy ta­kich oka­zjach po­znać bli­żej po­trze­by ryn­ku, by w jesz­cze wi­ęk­szym stop­niu na nie od­po­wia­dać. To jed­na z naj­wi­ęk­szych war­to­ści te­gorocznych tar­gów Re­ma­Days War­saw. Dzi­ęku­je­my za nią wszyst­kim i za­pra­sza­my do ko­lej­nych spo­tkań z Fu­ji­film”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści