Ca­non na tar­gach Re­ma­Days 2024. „Przy­go­to­wa­li­śmy pre­zen­ta­cje o uni­kal­nym cha­rak­te­rze”Poprzedni artykuł 

Ca­non na Re­ma­Days 2024 za­pre­zen­to­wał roz­wi­ąza­nia do dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go, pro­duk­cyj­ne­go, in­ży­nie­ryj­ne­go oraz ar­ty­stycz­ne­go, uka­zu­jąc ko­rzy­ści z ich wy­ko­rzy­sta­nia. Sz­cze­gól­nym za­in­te­re­so­wa­niem pu­blicz­no­ści cie­szy­ły się pre­lek­cje przed­sta­wia­jące kom­plet­ny pro­ces au­to­ma­ty­za­cji dru­ku. Do­wio­dły one, że wy­star­czy za­le­d­wie kil­ka­dzie­si­ąt mi­nut, by po­ka­zać po­ten­cjał in­no­wa­cyj­nych tech­no­lo­gii, prze­ko­nu­jąc klien­ta do in­we­sto­wa­nia w no­wo­cze­sne opro­gra­mo­wa­nie i urządze­nia.

Go­ście obec­ni na te­go­rocz­nej edy­cji Re­ma­Days za­pew­ne nie mie­li wąt­pli­wo­ści – to jed­no z naj­wa­żniej­szych wy­da­rzeń w bra­nży dru­ku i re­kla­my w Pol­sce. W kil­ku ha­lach, na po­wierzch­ni kil­kunastu ty­si­ęcy me­trów kwa­dra­to­wych swo­je mo­żli­wo­ści za­pre­zen­to­wa­li naj­wa­żniej­si gra­cze na glo­bal­nym ryn­ku urządzeń dru­kar­skich. Wi­zy­ta na Re­mie by­ła oka­zją, by przyj­rzeć się te­mu, co dla bra­nży jest te­raz naj­istot­niej­sze – jak tech­no­lo­gia dru­ku zmie­nia się i wcho­dzi w re­la­cje z tren­da­mi, których isto­tą jest cy­fry­za­cja i au­to­ma­ty­za­cja pro­ce­sów bi­zne­so­wych.

Au­to­ma­ty­za­cja z bli­ska

Pre­zen­ta­cje fir­my Ca­non by­ły wy­da­rze­niem bez pre­ce­den­su – w ci­ągu kil­ku­dzie­si­ęciu mi­nut, w nie­wiel­kiej prze­strze­ni sto­iska, uda­ło się wy­kre­ować sy­mu­la­cję rze­czy­wi­ste­go pro­ce­su pro­duk­cyj­ne­go. Mo­ty­wem prze­wod­nim by­ła au­to­ma­ty­za­cja. Ter­min, który w ci­ągu ostat­nich lat zdo­mi­no­wał my­śle­nie o bi­zne­sie, tym ra­zem się w pe­łni zma­te­ria­li­zo­wał – Ca­non, za­pra­sza­jąc na swo­je sto­isko, wy­sze­dł po­za ra­my teo­re­tycz­nych roz­wa­żań. Prze­pro­wa­dzo­ne pre­lek­cje uka­zy­wa­ły kon­kret­ne po­trze­by przed­si­ębior­ców i spo­so­by ich za­spa­ka­ja­nia. Au­to­ma­ty­za­cja, uspraw­nia­jąc w du­żym stop­niu pra­cę spe­cja­li­stów w dru­kar­niach, po­tra­fi zwi­ęk­szać jed­no­cze­śnie kom­fort klien­ta.

Piotr Ma­lic­ki, eks­pert Ca­non od­po­wie­dzial­ny za opro­gra­mo­wa­nie wspie­ra­jące roz­wój pro­duk­cji omówił wszyst­kie eta­py pro­ce­su au­to­ma­ty­za­cji – od zło­że­nia za­mówie­nia, po­przez przy­go­to­wa­nie pli­ków pro­duk­cyj­nych, pro­duk­cję i kom­ple­ta­cję, aż po wy­sy­łkę za­mówio­ne­go to­wa­ru do klien­ta. W dru­giej części pre­zen­ta­cji, eks­per­ci Ca­non, od­wo­łu­jąc się do przy­kła­du fik­cyj­nej fir­my, uka­zy­wa­li jak ca­ły pro­ces wy­gląda w prak­ty­ce. Je­go na­ma­cal­no­ść by­ła mak­sy­mal­na ze względu na klu­czo­wy fakt – go­ście mie­li mo­żli­wo­ść śle­dze­nia wszyst­kich eta­pów, by na­stęp­nie zo­ba­czyć efekt ko­ńco­wy w po­sta­ci kom­ple­tu go­to­wych do uży­cia ma­te­ria­łów gra­ficz­nych.

„Nie będzie prze­sa­dą, gdy stwier­dzę, że na­szą pre­zen­ta­cję mo­żna za­li­czyć do gru­py nie­licz­nych te­go ty­pu po­ka­zów w Eu­ro­pie. Ty­god­nie przy­go­to­wań słu­ży­ły te­mu, by po­ten­cjal­ny klient mógł pod­jąć w przy­szło­ści de­cy­zje za­ku­po­we w opar­ciu o wła­sne, pe­łne do­świad­cze­nie zdo­by­te dzi­ęki ob­ser­wa­cji pro­ce­su na sto­isku. Pre­zen­ta­cja spe­łni­ła ro­lę pierw­sze­go, ale bar­dzo wia­ry­god­ne­go, czyn­ni­ka, który po­wo­du­je, że ktoś zde­cy­du­je się na wdro­że­nie roz­wi­ązań do­ty­czących au­to­ma­ty­za­cji. Uda­ło nam się do­wie­ść, że umo­żli­wia ona zor­ga­ni­zo­wa­nie pra­cy w od­po­wied­ni spo­sób, re­du­ku­jąc do mi­ni­mum za­an­ga­żo­wa­nie spe­cja­li­stów, którzy – uwol­nie­ni od ru­ty­no­wych czyn­no­ści – mo­gą kie­ro­wać swo­ją uwa­gę na in­ne ak­tyw­no­ści, ge­ne­ru­jące do­dat­ko­wy, no­wy przy­chód dla or­ga­ni­za­cji. Do­wo­dem na to, że nasz po­kaz miał sens i oka­zał się suk­ce­sem by­ły licz­ne za­py­ta­nia klien­tów, które do­cie­ra­ły do nas w trak­cie im­pre­zy i za­raz po niej. Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że te py­ta­nia i roz­mo­wy, wkrót­ce prze­ło­żą się na de­cy­zje za­ku­po­we” – mówi Piotr Ma­lic­ki.

In­no­wa­cyj­ne roz­wi­ąza­nia do dru­ku z port­fo­lio Ca­non

Ca­non za­pre­zen­to­wał na tar­gach sze­reg roz­wi­ązań ze swo­je­go port­fo­lio – do dru­ku gra­fi­ki wiel­ko­for­ma­to­wej na różnych podło­żach, pla­ka­tów czy two­rze­nia do­ku­men­ta­cji tech­nicz­nej CAD/GIS

„In­ten­cją, która to­wa­rzy­szy­ła nam na tar­gach by­ło za­pre­zen­to­wa­nie wszech­stron­ne­go port­fo­lio tech­no­lo­gii wiel­ko­for­ma­to­wych. Ch­cie­li­śmy za­pew­nić klien­tów o na­szej go­to­wo­ści do wspie­ra­nia ich w dzia­ła­niach ko­mer­cyj­nych na wie­lu po­lach i w różnych sek­to­rach, m.in. w sprze­da­ży de­ta­licz­nej, de­ko­ra­cji i pro­duk­cji opa­ko­wań. Owo­cem ta­kie­go wspar­cia mo­że być mo­żli­wo­ść two­rze­nia pro­duk­tów gra­ficz­nych o prak­tycz­nie nie­ogra­ni­czo­nej licz­bie ko­lo­rów, roz­mia­rów i efek­tów spe­cjal­nych – ko­men­to­wał obec­no­ść Ca­non na Re­ma­Days, To­masz Mi­ękus, eks­pert od dru­ku wiel­ko­for­ma­to­we­go.

W Stre­fie Ca­non pre­zen­to­wa­ne by­ły: mo­du­ło­wa dru­kar­ka UVgel Co­lo­ra­do M5W, plo­ter UV se­rii Ari­zo­na 2300, ima­ge­PRESS V1000 do dru­ku pro­duk­cyj­ne­go, jak rów­nież ima­ge­PROGRAF TZ-30000, Co­lo­rWa­ve 3800 czy Ca­non ima­ge­PROGRAF GP-4000.

In­no­wa­cyj­ne urządze­nia znaj­du­ją za­sto­so­wa­nie dla różnych for­ma­tów i no­śni­ków, gwa­ran­tu­jąc uzy­ski­wa­nie wy­so­kiej pro­duk­tyw­no­ści, ren­tow­no­ści i ja­ko­ści dru­ku. Pre­zen­to­wa­ne plo­te­ry ima­ge­PROGRAF TZ-30000, ce­chu­ją się nie­zwy­kle szyb­kim, nie­prze­rwa­nym dru­kiem, na­to­miast ima­ge­PROGRAF GP-4000, zna­ny jest głów­nie z do­sko­na­łe­go od­wzo­ro­wa­nia przy­ci­ąga­jących wzrok neo­no­wych i pa­ste­lo­wych ko­lo­rów. Stwo­rzo­no je z my­ślą o biu­rach, pra­cow­niach ar­chi­tek­to­nicz­nych, in­ży­nie­ryj­nych, a ta­kże ar­ty­stycz­nych.

Uwa­gę go­ści przy­ku­wa­ły ta­kże Ari­zo­na i Co­lo­ra­do, które od lat cie­szą się nie­słab­nącą po­pu­lar­no­ścią ze względu na ob­słu­gę sze­ro­kie­go wa­chla­rza me­di­ów. Co­lo­ra­do to eks­pert od podło­ży gi­ęt­kich, a plo­te­ry pła­skie Ari­zo­na po­tra­fią za­dru­ko­wać pla­stik, drew­no czy szkło.

Obec­no­ść Ca­non Pol­ska na Re­ma­24 po­twier­dzi­ła, że in­no­wa­cyj­ne urządze­nia po­ka­zy­wa­ne w prze­strze­ni tar­go­wej mo­gą od­sło­nić wszyst­kie swo­je mo­żli­wo­ści i atu­ty.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści