Ama­graf i do­bre wy­bo­ryPoprzedni artykuł 

Wy­bo­ry – sa­mo­rządo­we, do ro­dzi­mych par­la­men­tów oraz eu­ro­pej­skie – to ogrom­ne wy­zwa­nie dla spo­łe­cze­ństw, ale ta­kże dla przed­si­ębior­ców z bra­nży po­li­gra­ficz­no­-re­kla­mo­wej. Dla tych ostat­nich to oka­zja do zmian w par­kach ma­szy­no­wych ich za­kła­dów, bo w przy­pad­ku kam­pa­nii przed­wy­bor­czych – pro­dukt mu­si być wy­ko­na­ny szyb­ko, na czas i w od­po­wied­niej ja­ko­ści, gdyż ma po­bu­dzić od­bior­cę do za­in­te­re­so­wa­nia da­nym kan­dy­da­tem lub par­tią.

Dla­te­go wła­ści­cie­le za­kła­dów po­li­gra­ficz­nych jesz­cze wcze­śniej niż wszy­scy sta­ją przed in­nym wa­żnym wy­bo­rem – do­ty­czącym ma­szy­ny, ob­słu­gu­jącej wy­bor­cze zle­ce­nia. Ta­kiej, która spra­wi, że wy­bo­ry będą do­bre dla ich klien­tów – tzn. po­zwo­li do­star­czyć im od­po­wied­nio wy­ko­na­ne ma­te­ria­ły, w od­po­wied­nich ilo­ściach (a cza­sa­mi są to bar­dzo du­że na­kła­dy), w krót­kim cza­sie i które po­zy­tyw­nie wpły­ną na wy­bor­ców – i ta­kiej, która dla ich przed­si­ębiorstw oka­że się do­brym wy­bo­rem i po­słu­ży im do wie­lu in­nych zle­ceń w przy­szło­ści. Do­staw­cą ta­kich urządzeń w ostat­nim cza­sie dla kil­ku firm był Ama­graf. Z nią – jak twier­dzą wła­ści­cie­le ty­chże – wy­bo­ry na pew­no będą do­bre. To – jak pod­kre­śla­ją – do­wód za­ufa­nia do te­go do­staw­cy i je­go ofer­ty.

„Często wy­bór ma­szy­ny przez wła­ści­cie­la za­kła­du po­li­gra­ficz­ne­go lub agen­cji re­kla­mo­wej od­by­wa się „pod klien­ta”, je­go ak­tu­al­ne ocze­ki­wa­nia i po­trze­by – mówi Piotr Al­win­gier, współwła­ści­ciel fir­my Ama­graf. – Jed­nak my sta­ra­my się pa­trzeć sze­rzej tj. szu­ka­my wspól­nie z na­szy­mi klien­ta­mi po­ten­cjal­nych mo­żli­wo­ści zy­sku z ta­kiej ma­szy­ny w przy­szło­ści. Mo­że dla­te­go bu­du­je­my z na­szy­mi klien­ta­mi re­la­cje opar­te na za­ufa­niu. W przy­pad­ku klien­tów, którzy za­ku­pi­li u nas ma­szy­ny „pod wy­bo­ry” był to jesz­cze bar­dziej szcze­gól­ny pro­ces, bo mu­sie­li za­ufać nam tuż przed wy­bo­ra­mi i nie­daw­no wdro­ży­li ma­szy­ny z na­szej sze­ro­kiej ofer­ty z suk­ce­sa­mi re­ali­zu­jąc na nich obec­nie zle­ce­nia zwi­ąza­ne z kam­pa­nią wy­bor­czą i nie tyl­ko”.

Ama­graf to mul­ti­bran­do­wy do­staw­ca, który do­star­cza od lat ma­szy­ny ma­ło- i wiel­ko­for­ma­to­we. Tym ra­zem wy­bór je­go klien­tów – w kon­te­kście wy­bo­rów sa­mo­rządo­wych, ja­kie od­by­wać się będą w na­szym kra­ju już za kil­ka ty­go­dni, a po­tem do par­la­men­tu eu­ro­pej­skie­go – pa­dł na dwa plo­te­ry Ar­te­mis w dwóch różnych kon­fi­gu­ra­cjach.

Pierw­sza z ma­szyn to plo­ter Ar­te­mis KM 3208 o sze­ro­ko­ści 3,2 me­tra. Jak pod­kre­śla do­staw­ca – po­sia­da on jed­ną z naj­cie­kaw­szych i sta­bil­nych kon­struk­cji wśród plo­terów twar­do­sol­wen­to­wych. „Ni­ska ce­na za­ku­pu i ni­skie kosz­ty eks­plo­ata­cji, przy jed­no­cze­śnie wy­so­kiej ja­ko­ści i pręd­ko­ści dru­ku oraz sta­bil­no­ści pra­cy – pod­kre­śla Piotr Al­win­gier – czy­nią go z jed­nej stro­ny do­sko­na­łym na­rzędziem przy różne­go ro­dza­ju kam­pa­niach wy­bor­czych, re­kla­mo­wych itd., ale ta­kże do­sko­na­łym w co­dzien­nej pra­cy. Plo­ter ten zde­cy­do­wa­nie wy­różnia się na tle in­nych tzw. „e­ko­no­micz­ny­ch” ma­szyn ze względu na ja­ko­ść ja­po­ńskich i ame­ry­ka­ńskich pod­ze­spo­łów, w ja­kie zo­stał wy­po­sa­żo­ny”.

Do jed­ne­go z klien­tów zo­stał do­star­czo­ny w kon­fi­gu­ra­cji z 8 gło­wi­ca­mi Ko­ni­ca Mi­nol­ta 512 / 512i, wy­ko­rzy­stu­je eko­no­micz­nie uza­sad­nio­ny atra­ment sol­wen­to­wy, po­sia­da sys­tem sta­łe­go za­si­la­nia i umo­żli­wia za­dru­ko­wy­wa­nie trzech ro­lek jed­no­cze­śnie. Ko­lej­ny klient zde­cy­do­wał się na za­kup te­go sa­me­go mo­de­lu urządze­nia, ale w nie­co in­nej kon­fi­gu­ra­cji: z czte­re­ma gło­wi­ca­mi Ko­ni­ca Mi­nol­ta 512 / 512i.

„Ka­żdy z nich miał nie­co in­ne po­trze­by i mo­żli­wo­ści, do których do­pa­so­wa­li­śmy od­po­wied­nie na­rzędzia – mówi Piotr Al­win­gier. – To do­sko­na­ły przy­kład współpra­cy z na­mi, gdzie sta­ra­my się być mo­żli­wie ela­stycz­ni, wsłu­chi­wać w ocze­ki­wa­nia klien­tów, ich ce­le zwi­ąza­ne z da­nym urządze­niem, ale ta­kże z mo­żli­wo­ścią je­go wy­ko­rzy­sta­nia w przy­szło­ści. Bar­dzo cie­szy­my się, że w tak stra­te­gicz­nym mo­men­cie, ja­kim dla za­kła­du po­li­gra­ficz­ne­go jest kam­pa­nia wy­bor­cza, na­si klien­ci zde­cy­do­wa­li się nam za­ufać. Je­ste­śmy prze­ko­na­ni, że ich wy­bo­ry by­ły do­bre, ale te które już wkrót­ce przed na­mi w Pol­sce – oka­żą się do­bre dla nas wszyst­ki­ch”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Po­li­gra­ficz­nej Agen­cji In­for­ma­cyj­nej

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści