Ca­non li­de­rem w ran­kin­gu Worl­dwi­de Su­sta­ina­bi­li­ty Pro­gram­mes and Se­rvi­ces Hard­co­py 2023 Ven­dor As­ses­smentPoprzedni artykuł 

Ca­non Inc, spółka ma­cie­rzy­sta Ca­non Eu­ro­pe, ogło­si­ła, że zo­sta­ła uzna­na za li­de­ra bra­nży w ba­da­niu IDC „Mar­ke­tSca­pe: Worl­dwi­de Su­sta­ina­bi­li­ty Pro­gram­mes and Se­rvi­ces Hard­co­py 2023 Ven­dor As­ses­sment, w którym oce­nio­no je­de­na­stu glo­bal­nych do­staw­ców dru­ku. Wy­ni­ki uka­zu­ją ro­snące ocze­ki­wa­nia klien­tów w kwe­stii współpra­cy z fir­ma­mi tech­no­lo­gicz­ny­mi, które po­dej­mu­ją dzia­ła­nia na rzecz ła­go­dze­nia zmian kli­ma­tycz­nych.

Fir­my oce­nia­no, bio­rąc pod uwa­gę ta­kie wska­źni­ki, jak m.in.: stra­te­gie kor­po­ra­cyj­ne, ope­ra­cje bi­zne­so­we i pro­duk­ty w kon­te­kście zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju. Po­nie­waż ini­cja­ty­wy zwi­ąza­ne z tym ob­sza­rem sta­ją się co­raz wa­żniej­sze w po­dej­mo­wa­niu de­cy­zji bi­zne­so­wych, to podmio­ty za­ma­wia­jące pro­duk­ty lub usłu­gi zwi­ąza­ne z dru­kiem, mo­gą wy­ko­rzy­stać po­zy­ska­ne wy­ni­ki ja­ko prze­wod­nik przy wy­bo­rze do­staw­ców.

We­dług ra­por­tu IDC Mar­ke­tSca­pe „Or­ga­ni­za­cje po­szu­ku­jące urządzeń dru­ku­jących po­win­ny brać pod uwa­gę fir­mę Ca­non, która ofe­ru­je ho­li­stycz­ne po­de­jście do ka­żde­go aspek­tu zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju – do pro­ce­sów i mo­de­li bi­zne­so­wych, pro­duk­tów oraz za­rządza­nia. Ca­non po­wi­nien być przedmio­tem za­in­te­re­so­wa­nia, bo mo­że po­móc fir­mom – po­przez wdra­ża­nie in­no­wa­cyj­nych roz­wi­ązań i tech­no­lo­gii – w re­ali­za­cji wła­snych ce­lów w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju”.

Od 1988 ro­ku fir­ma Ca­non dzia­ła zgod­nie z fi­lo­zo­fią kor­po­ra­cyj­ną „Ky­osei”, za­kła­da­jącą dąże­nie do stwo­rze­nia spo­łe­cze­ństwa, w którym wszy­scy lu­dzie – nie­za­le­żnie od kul­tu­ry, zwy­cza­jów, języ­ka czy po­cho­dze­nia – ży­ją i pra­cu­ją w po­czu­ciu har­mo­nii i z my­ślą o przy­szło­ści. Ho­łdu­jąc tej fi­lo­zo­fii, Ca­non jest jed­nym z li­de­rów ini­cja­tyw po­dej­mo­wa­nych na rzecz śro­do­wi­ska na­tu­ral­ne­go. Po­nad­to, w 2008 ro­ku fir­ma roz­po­częła pra­ce nad pro­jek­ta­mi, które ma­ją jej po­móc w ta­kich dzia­łaniach. Na­le­żą do nich przed­si­ęw­zi­ęcia na rzecz po­lep­sza­nia cy­klu ży­cia pro­duk­tów – tak, by pro­duk­ty z port­fo­lio fir­my ce­cho­wa­ły się ener­go­osz­częd­no­ścią, za­cho­wu­jąc lek­ki i kom­pak­to­wy kszta­łt. Po­nad­to Ca­non re­gu­lar­nie wdra­ża dzia­łania, których ce­lem jest zwi­ęk­sze­nie wy­daj­no­ści pro­duk­cji, lo­gi­sty­ki i re­cy­klin­gu.

„Cie­szy­my się, że zo­sta­li­śmy uzna­ni za li­de­ra w ra­por­cie IDC Mar­ke­tSca­pe. Wie­rzy­my, że świad­czy to o na­szym sta­łym za­an­ga­żo­wa­niu w zrów­no­wa­żo­ny roz­wój. Po­cząw­szy od na­szych klu­czo­wych pro­ce­sów i ła­ńcu­chów do­staw, ko­ńcząc na pro­duk­tach, które do­star­cza­my klien­tom, sta­ra­my się roz­wi­jać ini­cja­ty­wy na rzecz zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju i uru­cha­miać no­we pro­jek­ty po to, by re­ali­zo­wać za­ło­żo­ne przez nas ce­le – mówi Hi­ro Ima­mu­ra, Exe­cu­ti­ve Vi­ce Pre­si­dent, Di­gi­tal Prin­ting & So­lu­tions at Ca­non Eu­ro­pe.

Wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat po­de­jścia fir­my Ca­non do zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju mo­żna zna­le­źć tu­taj https://www.ca­non.pl/su­sta­ina­bi­li­ty/.

O IDC Mar­ke­tSca­pe: Mo­del oce­ny do­staw­ców IDC Mar­ke­tSca­pe zo­stał za­pro­jek­to­wa­ny w ce­lu prze­glądu kon­ku­ren­cyj­no­ści do­staw­ców ICT (tech­no­lo­gii in­for­ma­cyj­no­-ko­mu­ni­ka­cyj­nych) na da­nym ryn­ku. Me­to­do­lo­gia ba­da­nia wy­ko­rzy­stu­je ry­go­ry­stycz­ną me­to­do­lo­gię punk­ta­cji opar­tą za­rów­no na kry­te­riach ja­ko­ścio­wych, jak i ilo­ścio­wych, co po­zwa­la pre­cy­zyj­nie okre­ślić po­zy­cję ka­żde­go do­staw­cy na da­nym ryn­ku. IDC Mar­ke­tSca­pe za­pew­nia przej­rzy­ste ra­my, w których mo­żna po­rów­ny­wać ofer­ty pro­duk­tów i usług, mo­żli­wo­ści i stra­te­gie oraz obec­ne i przy­szłe czyn­ni­ki suk­ce­su ryn­ko­we­go do­staw­ców IT i te­le­ko­mu­ni­ka­cyj­nych. Ra­my te za­pew­niają rów­nież na­byw­com tech­no­lo­gii 360- stop­nio­wą oce­nę moc­nych i sła­bych stron obec­nych i po­ten­cjal­nych do­staw­ców.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Ca­non

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści