Varigrafica wybiera uszlachetnianie Scodix, aby sprostać wymaganiom włoskich marek luksusowychPoprzedni artykuł 

Zrównoważony rozwój rozwiązania Scodix ważnym czynnikiem wpływającym na sprzedaż
Zrównoważony rozwój rozwiązania Scodix ważnym czynnikiem wpływającym na sprzedaż

Scodix, wiodący dostawca cyfrowych rozwiązań do uszlachetniania dla branży graficznej, z dumą ogłasza udaną instalację Scodix Ultra 6000, Powered by SHD, w Varigrafica, znanym włoskim dostawcy usług poligraficznych z ponad 50-letnim doświadczeniem w druku. Varigrafica, znana ze swojego zaangażowania w jakość, ekologicznych praktyk inteligentnej fabryki i innowacji, obsługuje klientów składających się głównie z luksusowych marek o wysokich standardach w zakresie rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

"Integracja technologii Scodix z naszymi procesami produkcyjnymi zwiększy naszą zdolność do dostarczania niezwykłych uszlachetnień do innowacyjnych projektów naszych klientów, wyróżniając nas na rynku i ułatwiając naszą ekspansję na nowe terytoria" - zauważa Mauro Adario, CEO Varigrafica.

Podkreślając wspólne wartości zrównoważonego rozwoju, niezawodności i jakości, Adario zauważa dalej: "Nasza decyzja o współpracy z firmą Scodix doskonale wpisuje się w nasze zasady etyczne. Scodix Ultra 6000 nie tylko minimalizuje zużycie energii, ale także zwiększa wydajność produkcji, dając nam pewność, że możemy uszlachetniać ekologicznie. Stanowi to znaczącą szansę dla naszej firmy i bez wątpienia dla naszych klientów".

Franz Repp, prezes EMEA w Scodix, podkreśla strategiczne znaczenie Włoch jako centrum luksusowych marek, podkreślając wartość, jaką Scodix wnosi w dostarczanie wartości innowacyjnym, nieszablonowym projektom. "Wybór Scodix przez Varigrafica podkreśla rosnące zapotrzebowanie na kreatywne rozwiązania na rynku high-end. Wszechstronność naszej oferty i jej różnorodne zastosowania zmieniają normy branżowe" - mówi Repp.

Na podstawie informacji firmy Scodix

R E K L A M A

 Produkcja: WebFabrika 1999-2024 | Kontakt | Regulamin | Polityka Prywatności