Va­ri­gra­fi­ca wy­bie­ra uszla­chet­nia­nie Sco­dix, aby spro­stać wy­ma­ga­niom wło­skich ma­rek luk­su­so­wychPoprzedni artykuł 

Zrównoważony rozwój rozwiązania Scodix ważnym czynnikiem wpływającym na sprzedaż
Zrów­no­wa­żo­ny roz­wój roz­wi­ąza­nia Sco­dix wa­żnym czyn­ni­kiem wpły­wa­jącym na sprze­daż

Sco­dix, wio­dący do­staw­ca cy­fro­wych roz­wi­ązań do uszla­chet­nia­nia dla bra­nży gra­ficz­nej, z du­mą ogła­sza uda­ną in­sta­la­cję Sco­dix Ul­tra 6000, Po­we­red by SHD, w Va­ri­gra­fi­ca, zna­nym wło­skim do­staw­cy usług po­li­gra­ficz­nych z po­nad 50-let­nim do­świad­cze­niem w dru­ku. Va­ri­gra­fi­ca, zna­na ze swo­je­go za­an­ga­żo­wa­nia w ja­ko­ść, eko­lo­gicz­nych prak­tyk in­te­li­gent­nej fa­bry­ki i in­no­wa­cji, ob­słu­gu­je klien­tów skła­da­jących się głów­nie z luk­su­so­wych ma­rek o wy­so­kich stan­dar­dach w za­kre­sie roz­wi­ązań do­sto­so­wa­nych do in­dy­wi­du­al­nych po­trzeb.

„In­te­gra­cja tech­no­lo­gii Sco­dix z na­szy­mi pro­ce­sa­mi pro­duk­cyj­ny­mi zwi­ęk­szy na­szą zdol­no­ść do do­star­cza­nia nie­zwy­kłych uszla­chet­nień do in­no­wa­cyj­nych pro­jek­tów na­szych klien­tów, wy­różnia­jąc nas na ryn­ku i uła­twia­jąc na­szą eks­pan­sję na no­we te­ry­to­ria” – za­uwa­ża Mau­ro Ada­rio, CEO Va­ri­gra­fi­ca.

Pod­kre­śla­jąc wspól­ne war­to­ści zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, nie­za­wod­no­ści i ja­ko­ści, Ada­rio za­uwa­ża da­lej: „Na­sza de­cy­zja o współpra­cy z fir­mą Sco­dix do­sko­na­le wpi­su­je się w na­sze za­sa­dy etycz­ne. Sco­dix Ul­tra 6000 nie tyl­ko mi­ni­ma­li­zu­je zu­ży­cie ener­gii, ale ta­kże zwi­ęk­sza wy­daj­no­ść pro­duk­cji, da­jąc nam pew­no­ść, że mo­że­my uszla­chet­niać eko­lo­gicz­nie. Sta­no­wi to zna­czącą szan­sę dla na­szej fir­my i bez wąt­pie­nia dla na­szych klien­tów”.

Franz Repp, pre­zes EMEA w Sco­dix, pod­kre­śla stra­te­gicz­ne zna­cze­nie Włoch ja­ko cen­trum luk­su­so­wych ma­rek, pod­kre­ślając war­to­ść, ja­ką Sco­dix wno­si w do­star­cza­nie war­to­ści in­no­wa­cyj­nym, nie­sza­blo­no­wym pro­jek­tom. „Wy­bór Sco­dix przez Va­ri­gra­fi­ca pod­kre­śla ro­snące za­po­trze­bo­wa­nie na kre­atyw­ne roz­wi­ąza­nia na ryn­ku hi­gh-end. Wszech­stron­no­ść na­szej ofer­ty i jej różno­rod­ne za­sto­so­wa­nia zmie­nia­ją nor­my bra­nżo­we” – mówi Repp.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści