John­sByr­ne zwi­ęk­sza pro­duk­tyw­no­ść i zrów­no­wa­żo­ny roz­wój dzi­ęki za­ku­po­wi Sco­dix Ul­tra 6000Poprzedni artykuł 

Od lewej do prawej: Jack Gustafson, dyrektor operacyjny JohnsByrne , Corey Gustafson, prezes, Pate Gustafson, partner/wiceprezes wykonawczy
Od le­wej do pra­wej: Jack Gu­sta­fson, dy­rek­tor ope­ra­cyj­ny John­sByr­ne , Co­rey Gu­sta­fson, pre­zes, Pa­te Gu­sta­fson, partner/wicepre­zes wy­ko­naw­czy

Sco­dix, wio­dący do­staw­ca roz­wi­ązań w za­kre­sie cy­fro­we­go upi­ęk­sza­nia, ogła­sza, że fir­ma John­sByr­ne za­ku­pi­ła Sco­dix Ul­tra 6000, ob­słu­gi­wa­ny przez SHD Di­gi­tal En­han­ce­ment Press. Wio­dący, kom­plek­so­wy do­staw­ca pre­mium z jed­ne­go źródła dla głów­nych ma­rek w sek­to­rach ta­kich jak uro­da i do­bre sa­mo­po­czu­cie, na­po­je al­ko­ho­lo­we, usłu­gi fi­nan­so­we, pro­duk­ty kon­su­menc­kie i wie­le in­nych, in­we­sty­cja John­sByr­ne pod­kre­śla po­trze­bę za­pew­nie­nia mar­kom wy­ra­fi­no­wa­nych i zrów­no­wa­żo­nych mo­żli­wo­ści w za­kre­sie ozda­bia­nia, które Sco­dix Za­pew­nia in­te­li­gent­ną wy­so­ką roz­dziel­czo­ść.

Fir­ma John­sByr­ne z sie­dzi­bą w Chi­ca­go za­mie­rza wy­ko­rzy­stać ma­szy­nę Sco­dix do udo­sko­na­le­nia swo­jej ofer­ty dla wio­dących ma­rek w swo­im port­fo­lio klien­tów, wy­ko­rzy­stu­jąc re­pu­ta­cję fir­my Sco­dix w za­kre­sie skom­pli­ko­wa­nych de­ta­li, pro­duk­tyw­no­ści i wy­daj­no­ści.

Co­rey Gu­sta­fson, pre­zes John­sByr­ne , mówi: „Na­sza in­we­sty­cja w dru­kar­kę Sco­dix wspie­ra na­sze za­an­ga­żo­wa­nie w ci­ągłe i ce­lo­we in­we­sty­cje CAPEX, aby za­pew­nić na­szym klien­tom naj­now­szą tech­no­lo­gię za­pew­nia­jącą wy­ższą pre­miu­mi­za­cję mar­ki. Sco­dix sta­no­wi do­sko­na­łe uzu­pe­łnie­nie na­szej ist­nie­jącej, naj­no­wo­cze­śniej­szej tłocz­ni i roz­wi­ązań wy­ko­ńcze­nio­wych, uzu­pe­łnia­jąc na­sze wy­so­kiej kla­sy mo­żli­wo­ści w za­kre­sie zdo­bień, a jed­no­cze­śnie wspie­ra na­szą ci­ągłą od­po­wie­dzial­no­ść za śro­do­wi­sko.

„Oprócz zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, ja­ko do­staw­ca wio­dących ma­rek, dla nas nie­zwy­kle wa­żny jest wy­bór dru­kar­ki, która zop­ty­ma­li­zu­je na­szą wy­daj­no­ść i od­po­wie na ro­snące za­po­trze­bo­wa­nie na krót­sze cza­sy wpro­wa­dza­nia pro­duk­tów na ry­nek; Sco­dix za­pew­nia ta­kie roz­wi­ąza­nie.”

Kon­ku­ren­ci nie do­rów­na­li jesz­cze wy­daj­no­ści Sco­di­xa SHD. Ofe­ru­jąc sze­ro­ką ga­mę opcji zdo­bie­nia, John­sByr­ne ma te­raz do­stęp do wy­tła­cza­nia, efek­tów fo­lii i do­dat­ko­wych spe­cjal­nych po­włok, a wszyst­ko to na jed­nej ma­szy­nie . Klien­ci za­uwa­żą te­raz wi­ęk­szy za­kres ofer­ty John­sByr­ne , obej­mu­jący mi­ędzy in­ny­mi opcje fo­lio­wa­nia w wy­so­kiej roz­dziel­czo­ści w li­nii pro­duk­cyj­nej, ozda­bia­nia bez ko­niecz­no­ści sto­so­wa­nia tra­dy­cyj­nych opraw i ma­tryc lub wy­bór mi­ędzy pła­ski­mi lub tło­czo­ny­mi punk­to­wy­mi efek­ta­mi UV. Przed fir­mą stoi obec­nie zna­cząca szan­sa na oszczęd­no­ści w zu­ży­ciu ener­gii, po­wierzch­ni i wy­dat­kach na do­dat­ko­we ma­szy­ny.

Mark Ni­xon, wi­ce­pre­zes ds. glo­bal­nej sprze­da­ży i mar­ke­tin­gu, mówi: „Wy­bór przez tak pre­sti­żo­wą fir­mę, jak John­sByr­ne , jest do­wo­dem na wszech­stron­no­ść Sco­dix w za­kre­sie two­rze­nia sze­ro­kiej ga­my efek­tów de­ko­ra­cji pro­duk­tów, przy jed­no­cze­snej osi­ągni­ęciu ce­lów w za­kre­sie pro­duk­tyw­no­ści i zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju.

„Ze­spół był pod wra­że­niem na­szych wy­ni­ków LCA, które da­ły mu pod­sta­wę do za­chęca­nia ma­rek do sto­so­wa­nia wi­ęk­szej licz­by opcji ozdob­nych, aby przy­ci­ągnąć klien­tów. Sa­ma wiel­ko­ść na­szej glo­bal­nej ba­zy klien­tów oraz so­lid­ne, mo­żli­we do udo­wod­nie­nia wy­ni­ki udo­sko­na­lo­nych pro­ce­sów dru­ko­wa­nia przy uży­ciu roz­wi­ązań Sco­dix jesz­cze bar­dziej utwier­dza­ją nas w prze­ko­na­niu, że mo­że­my w zrów­no­wa­żo­ny spo­sób do­dać zna­czącą war­to­ść do my­ślących przy­szło­ścio­wo do­staw­ców usług po­li­gra­ficz­nych, ta­kich jak John­sByr­ne.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści