Scodix, wiodący dostawca rozwiązań w zakresie cyfrowego upiększania, ogłasza, że firma JohnsByrne zakupiła Scodix Ultra 6000, obsługiwany przez SHD Digital Enhancement Press. Wiodący, kompleksowy dostawca premium z jednego źródła dla głównych marek w sektorach takich jak uroda i dobre samopoczucie, napoje alkoholowe, usługi finansowe, produkty konsumenckie i wiele innych, inwestycja JohnsByrne podkreśla potrzebę zapewnienia markom wyrafinowanych i zrównoważonych możliwości w zakresie ozdabiania, które Scodix Zapewnia inteligentną wysoką rozdzielczość.
Firma JohnsByrne z siedzibą w Chicago zamierza wykorzystać maszynę Scodix do udoskonalenia swojej oferty dla wiodących marek w swoim portfolio klientów, wykorzystując reputację firmy Scodix w zakresie skomplikowanych detali, produktywności i wydajności.
Corey Gustafson, prezes JohnsByrne , mówi: „Nasza inwestycja w drukarkę Scodix wspiera nasze zaangażowanie w ciągłe i celowe inwestycje CAPEX, aby zapewnić naszym klientom najnowszą technologię zapewniającą wyższą premiumizację marki. Scodix stanowi doskonałe uzupełnienie naszej istniejącej, najnowocześniejszej tłoczni i rozwiązań wykończeniowych, uzupełniając nasze wysokiej klasy możliwości w zakresie zdobień, a jednocześnie wspiera naszą ciągłą odpowiedzialność za środowisko.
„Oprócz zrównoważonego rozwoju, jako dostawca wiodących marek, dla nas niezwykle ważny jest wybór drukarki, która zoptymalizuje naszą wydajność i odpowie na rosnące zapotrzebowanie na krótsze czasy wprowadzania produktów na rynek; Scodix zapewnia takie rozwiązanie.”
Konkurenci nie dorównali jeszcze wydajności Scodixa SHD. Oferując szeroką gamę opcji zdobienia, JohnsByrne ma teraz dostęp do wytłaczania, efektów folii i dodatkowych specjalnych powłok, a wszystko to na jednej maszynie . Klienci zauważą teraz większy zakres oferty JohnsByrne , obejmujący między innymi opcje foliowania w wysokiej rozdzielczości w linii produkcyjnej, ozdabiania bez konieczności stosowania tradycyjnych opraw i matryc lub wybór między płaskimi lub tłoczonymi punktowymi efektami UV. Przed firmą stoi obecnie znacząca szansa na oszczędności w zużyciu energii, powierzchni i wydatkach na dodatkowe maszyny.
Mark Nixon, wiceprezes ds. globalnej sprzedaży i marketingu, mówi: „Wybór przez tak prestiżową firmę, jak JohnsByrne , jest dowodem na wszechstronność Scodix w zakresie tworzenia szerokiej gamy efektów dekoracji produktów, przy jednoczesnej osiągnięciu celów w zakresie produktywności i zrównoważonego rozwoju.
„Zespół był pod wrażeniem naszych wyników LCA, które dały mu podstawę do zachęcania marek do stosowania większej liczby opcji ozdobnych, aby przyciągnąć klientów. Sama wielkość naszej globalnej bazy klientów oraz solidne, możliwe do udowodnienia wyniki udoskonalonych procesów drukowania przy użyciu rozwiązań Scodix jeszcze bardziej utwierdzają nas w przekonaniu, że możemy w zrównoważony sposób dodać znaczącą wartość do myślących przyszłościowo dostawców usług poligraficznych, takich jak JohnsByrne.
Na podstawie informacji firmy Scodix