Opa­ko­wa­nia Brod­nax 21C zy­sku­ją dzi­ęki zdo­bie­niom Sco­dixPoprzedni artykuł 

Jim Singer, dyrektor Brodnax 21C Packaging
Jim Sin­ger, dy­rek­tor Brod­nax 21C Pac­ka­ging

Sco­dix, wio­dący do­staw­ca roz­wi­ązań do dru­ku cy­fro­we­go dla bra­nży gra­ficz­nej, ogła­sza sprze­daż i in­sta­la­cję ma­szy­ny Sco­dix Ul­tra 6000, ob­słu­gi­wa­nej przez SHD Press dla Brod­nax 21C Pac­ka­ging.

Ja­ko eks­pert na ryn­ku wy­so­kiej kla­sy kart ko­lek­cjo­ner­skich, w szcze­gól­no­ści kart spor­to­wych, Brod­nax pla­nu­je po­cząt­ko­wo po­świ­ęcić te­mu ryn­ko­wi wy­daw­nic­two Sco­dix Press. Sco­dix Ul­tra 6000, ob­słu­gi­wa­na przez SHD Press, ide­al­nie na­da­je się do te­go za­sto­so­wa­nia, po­nie­waż łączy w so­bie mo­żli­wo­ści fo­lio­wa­nia zmien­nych da­nych ze skom­pli­ko­wa­ny­mi szcze­góła­mi i do­sko­na­łą wy­ra­zi­sto­ścią w wie­lu efek­tach zdo­bie­nia – w tym fo­lią wy­tła­cza­ną lub pła­ską, fo­lią na fo­lii i ho­lo­gra­fią 3D efek­ty

„Je­ste­śmy w sta­nie wy­daj­nie i sku­tecz­nie se­ria­li­zo­wać kar­ty z fo­lią, wcho­dząc w ten spo­sób do seg­men­tu kart ko­lek­cjo­ner­skich, które są bar­dziej ko­lek­cjo­ner­skie” – wy­ja­śnia wła­ści­ciel Brod­nax Jim Sin­ger, stwier­dza­jąc: „Nie ma dru­gie­go sys­te­mu na ryn­ku o ta­kiej ja­ko­ści i zmien­nych mo­żli­wo­ścia­ch”.

Wi­ążąc swo­ją de­cy­zję o in­we­sty­cji w ma­szy­nę Sco­dix jej szyb­ko­ścią i for­ma­tem, Sin­ger do­da­je: „Dla ka­żde­go, kto ro­zu­mie licz­by, 41-ca­lo­wy ar­kusz przy pręd­ko­ści 1000 ar­kuszy na go­dzi­nę to po­wa­żna wy­daj­no­ść, którą na­praw­dę mo­że­my wy­ko­rzy­stać w dal­szym ci­ągu wpro­wa­dzać in­no­wa­cje i po­now­nie in­we­sto­wać w fir­mę. Po­sze­rza­my mo­żli­wo­ści na­sze­go skle­pu, aby dy­wer­sy­fi­ko­wać na­sze port­fo­lio pro­duk­tów i roz­sze­rzać się na no­we bra­nże usłu­go­we, a sys­tem Sco­dix naj­le­piej to wspie­rać. Ma­szy­na ta ma klu­czo­we zna­cze­nie dla roz­wo­ju na­szej obec­nej ba­zy klien­tów, a ta­kże po­zy­ski­wa­nia no­wych klien­tów i ryn­ków.

Oprócz wy­so­kiej kla­sy kart ko­lek­cjo­ner­skich Brod­nax prze­wi­du­je uży­cie Sco­dix Ul­tra 6000, ob­słu­gi­wa­ne­go przez SHD Press, do co­raz bar­dziej zło­żo­nych kam­pa­nii di­rect ma­il i różnych in­nych ogól­nych za­sto­so­wań po­li­gra­ficz­nych. Do­da­wa­nie fo­lii i in­nych ulep­szeń to ro­snący trend w prze­sy­łkach re­kla­mo­wych, a Sco­dix po­mo­że fir­mie Brod­nax we­jść na ten ry­nek.

Brod­nax, spółka sio­strza­na Brod­nax 21C Prin­ting, to fir­ma ro­dzin­na ofe­ru­jąca wła­sne plat­for­my tech­no­lo­gicz­ne i usłu­gi za­rządza­nia ma­ga­zy­nem, a ta­kże ko­mer­cyj­ny druk of­f­se­to­wy, ma­ło­for­ma­to­wy i wiel­ko­for­ma­to­wy druk cy­fro­wy.

Ma­jąc udo­ku­men­to­wa­ne do­świad­cze­nie w za­kre­sie uda­nych in­we­sty­cji, Sin­ger wie­rzy, że naj­now­sze przed­si­ęw­zi­ęcie fir­my z tech­no­lo­gią Sco­dix – wy­ni­ka­jące z sze­ro­ko za­kro­jo­nych ba­dań tren­dów bra­nżo­wych – za­pew­ni fir­mie po­zo­sta­nie w czo­łów­ce bra­nży, za­pew­niając klien­tom szer­szy wy­bór ozdób i szyb­ki czas wpro­wa­dze­nia pro­duk­tu na ry­nek.

„W pe­łni cy­fro­we i zmien­ne ar­ku­sze opusz­cza­jące dru­kar­kę mo­żna obra­cać i na­tych­miast prze­pusz­czać przez Sco­dix bez ko­niecz­no­ści wy­ka­ńcza­nia, co za­pew­nia nie­sa­mo­wi­tą wy­daj­no­ść i płyn­ne uzupe­łnienie na­sze­go prze­pły­wu pra­cy” – ko­men­tu­je Sin­ger.

Mark Ni­xon, wi­ce­pre­zes ds. glo­bal­nej sprze­da­ży i mar­ke­tin­gu Sco­dix, do­da­je: „Wy­ma­ga­nia do­ty­czące ja­ko­ści, szcze­góło­wo­ści, zmien­nej nu­me­ra­cji i licz­nych ozdób, których wy­ma­ga­ły fir­my z Brod­nax, stwa­rza­ły pew­ne wy­zwa­nia. Jed­nak Sco­dix Ul­tra 6000, ob­słu­gi­wa­ny przez SHD Press i po­wi­ąza­ny z nim prze­pływ pra­cy, jest wy­jąt­ko­wo wy­po­sa­żo­ny, aby so­bie z ni­mi po­ra­dzić.

To jesz­cze bar­dziej umac­nia na­szą po­zy­cję ja­ko do­staw­cy nu­mer 1 w za­kre­sie cy­fro­wych ozdób w sek­to­rze kart ko­lek­cjo­ner­skich. Je­ste­śmy dum­ni, że ma­my wio­dącą fir­mę, ta­ką jak Brod­nax 21C Pac­ka­ging, w ro­dzi­nie Sco­dix.”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści