Po­zy­tyw­ny bi­lans 2014 ro­ku w Ac­ti­ve­JetPoprzedni artykuł 

Na obec­nie trud­nym ryn­ku dru­ku spo­wo­do­wa­nym m.in. roz­wo­jem no­wych tech­no­lo­gii, w 2014 ro­ku Ac­ti­ve­Jet zy­skał po­zy­cję li­de­ra w ryn­ku tu­szów i to­ne­rów. Z ba­dań i ra­por­tów OBOP wy­ni­ka, że po­nad 80 proc. an­kie­to­wa­nych wy­bie­ra al­ter­na­tyw­ne roz­wi­ąza­nia zwi­ąza­ne z wy­dru­ka­mi, a użyt­kow­ni­cy hi­sto­rie o za­py­cha­jących się dy­s­zach po uży­ciu nie­ofi­cjal­ne­go tu­szu uwa­ża­ją za tzw. miej­skie le­gen­dy. Ci, którzy ce­nią przede wszyst­kim do­brą ja­ko­ść w re­la­tyw­nie ni­skiej ce­nie nie bo­ją się o ży­wot­no­ść dru­kar­ki.

-  Rok 2014 dla Ac­ti­ve­Jet był bar­dzo wy­ma­ga­jący, ale ta­kże uda­ny. We­dług ana­liz bra­nży ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych w dal­szym ci­ągu  ob­ser­wu­je­my ten­den­cję spad­ko­wą, nie mniej już nie tak zna­czącą, jak rok te­mu. Wie­lu klien­tów do­ko­nu­je kon­ser­wa­tyw­nych wy­bo­rów in­we­stu­jąc w kom­plek­so­we za­rządza­nie dru­kiem i sys­te­my elek­tro­nicz­ne, jak obieg do­ku­men­tów. Ta­ble­ty, smart­fo­ny i in­ne mo­bil­ne urządze­nia rów­nież nie po­ma­ga­ją bra­nży za­mien­nych ma­te­ria­łów eks­plo­ata­cyj­nych do dru­ka­rek. Jed­na­kże w wa­run­kach zwi­ąza­nych z tren­dem ode­jścia od  dru­ku, pro­duk­ty Ac­ti­ve­Jet i Ac­tis od­no­to­wa­ły wzrost udzia­łu ilo­ścio­we­go w ryn­ku. Z ana­liz IDC bo­wiem wy­ni­ka, że po pierw­szym półro­czu 2014 r. obie mar­ki zy­ska­ły po­zy­cję li­de­ra w ryn­ku tu­szów i to­ne­rów zaj­mu­jąc aż 31 proc. ca­łe­go ryn­ku w ujęciu ilo­ścio­wym. Po­zy­tyw­nym sy­gna­łem są rów­nież bar­dzo do­bre wy­ni­ki te­stów ja­ko­ści prze­pro­wa­dzo­nych przez PC World, w których zo­sta­li­śmy uzna­ni za naj­lep­szych w swo­jej ka­te­go­rii. Spon­so­ring za­wo­do­wej dru­ży­ny ko­lar­skiej Ac­ti­ve­Jet Te­am oraz sze­reg in­nych dzia­łań pro­mo­cyj­nych, a ta­kże eks­pan­syw­na po­li­ty­ka han­dlo­wa i stra­te­gia mul­ti­pro­du­ko­wa spo­wo­do­wa­ły, że na­sze pro­duk­ty są bar­dzo do­brze roz­po­zna­wal­ne i sze­ro­ko do­stęp­ne we wszyst­kich seg­men­tach ce­no­wych i ja­ko­ściowych. W 2014 ro­ku ta­kże ro­sła w si­łę sprze­daż eks­por­to­wa w ob­sza­rze eks­plo­ata­cji, jak i oświe­tle­nia LED, szcze­gól­nie w Niem­czech w ra­mach dzia­łal­no­ści spółki cór­ki Ac­tion Eu­ro­pe, oraz Cze­chach, Sło­wa­cji, Ru­mu­ni, Sło­we­nii, Gre­cji, Ho­lan­dii i Hisz­pa­nii.

Ten rok po­świ­ęci­li­śmy na zwi­ęk­sze­nie mo­cy pro­duk­cyj­nych i do­pa­so­wa­nie ich do wiel­ko­ści sprze­da­ży. W 2015 ro­ku chcie­li­by­śmy skon­cen­tro­wać się na ka­na­le sprze­da­żo­wym B2B i dal­szej eks­pan­sji sprze­da­ży na­szych pro­duk­tów z wy­ko­rzy­sta­niem Ac­tion Eu­ro­pe. Klu­czo­wym jest dla nas rów­nież to, że za mar­ką stoi uzna­ny dys­try­bu­tor IT, RTV/AGD. Za­so­by fir­mo­we ACTION czy świa­to­wa lo­gi­sty­ka spra­wia­ją, że osi­ąga­my lep­sze wy­ni­ki niż kon­ku­ren­ci. Li­czę na po­dob­ny, po­zy­tyw­ny trend dla Ac­ti­ve­Jet w 2015 r.

Ko­men­ta­rza udzie­lił Ra­fał Or­now­ski, Pe­łno­moc­nik Za­rządu ds. Mar­ki w ACTION S.A.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my ACTION S.A.

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści