Na stronie internetowej www.swiatdruku.eu jest dostępne lutowe wydanie miesięcznika branży poligraficznej „Świat DRUKU”, które w wersji drukowanej już trafiło do rąk prenumeratorów lub jeszcze jest w drodze do Państwa. Warto dołączyć do tego grona, bowiem oprócz atrakcyjnej ceny i wygodnej formy otrzymywania pisma, stali Czytelnicy zyskują przedpremierowy, otwarty dostęp do e-wydania.
W najnowszym numerze miesięcznika znajdą Państwo m.in. wywiady i artykuły dotyczące prognoz dla rynku opakowań, tektury falistej i druku fleksograficznego, sposobów finansowania branży poligraficznej, a także artykuły przybliżające tematy z obszaru prepressu i Web-to-Print.
Tematyka kolejnego numeru – marcowego – będzie skupiona wokół targów: w jakiej formie będą się odbywały wydarzenia branżowe w epoce post-COVID, czy wrócimy do tradycyjnych spotkań, czy dłużej pozostaną z nami spotkania w trybie hybrydowym i czy wirtualne imprezy targowe mają sens. Marcowe wydanie powstaje z myślą o wydarzeniach zaplanowanych na II kwartał 2021 r. – są to targi: virtual.drupa (20–24.04), Paperworld, Creativeworld (17.04–20.04.2021, Frankfurt), ICE i CCE (22–24.06, Monachium) oraz InPrint (22–24.06, Monachium). Jak zapowiada redakcja „Świata DRUKU”, w numerze sporo miejsca poświęcone będzie też drukowi UV i technologiom poligraficznym dla przemysłu, na Czytelników czeka też niespodzianka – odświeżone wnętrze magazynu.
Miesięcznik branży poligraficznej „Świat DRUKU” ukazuje się od 1993 r. i jest rozprowadzany w systemie prenumeraty oraz bezpłatnej dystrybucji podczas targów i konferencji branżowych. Stanowi niezawodne źródło wiedzy dla początkujących i zaawansowanych – jego odbiorcami są właściciele firm, kadra menedżerska, pracownicy drukarń, studiów graficznych, agencji reklamowych, dostawcy nowych technologii oraz studenci. W każdym numerze pisma publikowane są informacje dotyczące różnych działów poligrafii – technologii, maszyn, urządzeń i materiałów, a także artykuły polskich i zagranicznych specjalistów, wywiady oraz relacje z wizyt w firmach i z imprez branżowych.
Wydawcą miesięcznika jest Polski Drukarz sp. z o.o. – członek PIAP, PIO, PID, PSSiDC, PIF, FRKP i FINAT oraz organizator seminariów, konferencji i szkoleń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, w tym m.in. corocznych konferencji „Tektura falista – najnowsze technologie”, „Etykiety samoprzylepne – najnowsze technologie” i „Akademia Zarządzania Barwą”.
Na podstawie informacji wydawnictwa Polski Drukarz