Scodix, wiodący na świecie dostawca rozwiązań do cyfrowego wykańczania i upiększania dla branży graficznej , ogłasza, że firma DPP, przejęta przez The Great Peter, który również prowadzi PeterPrint, niedawno zainwestowała w drukarkę Scodix Ultra Digital Enhancement Press. Zastosowania Scodix Foil & Sense zostały wymienione jako kluczowe czynniki napędzające inwestycję i oferują firmie poszerzenie możliwości automatyzacji i korzyści ekonomicznych oraz podniesienie luksusowego wyglądu jej produktów.
DPP to firma zajmująca się automatyzacją druku cyfrowego z siedzibą w Houten w Holandii. Specjalizuje się w szerokiej gamie zastosowań druku komercyjnego, z których wszystkie można dostosować do potrzeb sklepów internetowych, takich jak PeterPrint . DPP dodaje wartość, czyniąc dostosowywanie swoim standardem, niezależnie od tego, czy dotyczy to rozmiaru, rodzaju papieru czy zdobyczy. W grupie firmowej produkty sprzedawane są bezpośrednio w sklepach internetowych, między innymi w dużych dystrybutorach i drukarniach internetowych.
„Na rynku, na którym sprzedaż standardowych ulotek A4 jest opłacalna tylko przy dużych nakładach, zdobienia dają możliwość dodania wartości do każdego arkusza”, mówi Ferry Lammerts , założyciel PeterPrint i właściciel DPP. „Dzięki sprawdzonej technologii Scodix w połączeniu z naszymi prasami HP Indigo znaleźliśmy idealne połączenie. Doskonałe możliwości automatyzacji i duża liczba możliwych rodzajów papieru oznaczają, że Scodix jest dla nas właściwym wyborem.”
PeterPrint współpracuje z wieloma projektantami, w tym artystami kartek urodzinowych i innymi kreatywnymi umysłami. Włączenie produktów Scodix otwiera przed projektantami nowe możliwości usprawnienia ich pracy, ponieważ ozdoby są ważnym narzędziem przyciągania uwagi klienta. Firma odnotowuje również rosnące z roku na rok zapotrzebowanie, a dołączone aplikacje Scodix Foil i Scodix Sense pomogą zmaksymalizować rozwój firmy poprzez produkcję niezwykłych produktów drukowanych.
„Przyszłość druku to nie tylko wzrost wolumenu. Wzrost wolumenu sprawi, że będziesz bardziej zajęty, ale niekoniecznie bardziej dochodowy lub szczęśliwszy” – mówi Lammerts . „Tworzy niezwykłe produkty drukowane, łącząc nowe techniki, które dodają wartości, z ciągłym naciskiem na automatyzację. Scodix umożliwia dodanie wartości do każdego arkusza. Jeśli spojrzysz na szereg specjalnych możliwości, oferujemy takie jak cyfrowe sztancowanie, biały tusz, folia i lakier UV, wiesz, że masz coś więcej do zaoferowania niż standardowa błyszcząca ulotka MC.”
Rozwijająca się działalność DPP obejmuje przyjazne dla środowiska i świadome podejmowanie decyzji. Zastosowania Scodix mają wysoką wartość ekologiczną, zmniejszając zużycie energii, chemikaliów i metali ciężkich w porównaniu z tradycyjną folią i lakierem punktowym. Ponieważ proces Scodix nie wykorzystuje barwników ani form, umożliwia to opłacalne drukowanie w krótkich i średnich nakładach, osiągając niezrównane wyniki ulepszania folii.
„Scodix z przyjemnością wspiera firmę DPP w poszerzaniu jej możliwości automatyzacji, zapewniając nowe możliwości rozwoju projektantom i ostatecznie osiągając pożądany wzrost i wynikające z tego korzyści ekonomiczne” — mówi Franz Repp, wiceprezes ds. sprzedaży w regionie EMEA. „Jest to firma zgodna z wartościami Scodix , zobowiązana do przestrzegania standardów wysokiej jakości dla swoich produktów drukowanych i redukcji kosztów środowiskowych. Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy współpracować z DPP i jesteśmy podekscytowani, widząc, co zespół osiągnie, korzystając z naszych aplikacji do upiększania”.
Na podstawie informacji firmy Scodix