Key­po­int In­tel­li­gen­ce prze­wi­du­je roz­wój różnych za­sto­so­wań dru­ku cy­fro­we­goPoprzedni artykuł 

Key­po­int In­tel­li­gen­ce, wio­dący do­staw­ca ba­dań i ana­liz ryn­ko­wych dla bra­nży obra­zo­wa­nia cy­fro­we­go, opu­bli­ko­wał nie­daw­no pro­gno­zę uwzględ­nia­jącą przy­szły wzrost i spa­dek różnych za­sto­so­wań dru­ku cy­fro­we­go w USA i Eu­ro­pie Za­chod­niej do ro­ku 2027. W ra­por­cie przeana­lizowano swo­je prze­wi­dy­wa­nia we­dług na­stępu­jące gru­py za­sto­so­wań (oprócz dru­ku ko­lo­ro­we­go i czar­no­-bia­łe­go):

  • Biu­ro ogól­ne (wi­zy­tów­ki, CAD/ren­de­rin­gi, pre­zen­ta­cje, ra­por­ty itp.)
  • Ma­te­ria­ły pro­mo­cyj­ne (bro­szu­ry, prze­sy­łki bez­po­śred­nie, ka­ta­lo­gi, ku­po­ny, ozna­ko­wa­nia, pla­ka­ty itp.)
  • Dzia­łal­no­ść wy­daw­ni­cza (ksi­ążki, kart­ki oko­licz­no­ścio­we, ka­ta­lo­gi, cza­so­pi­sma, podręcz­ni­ki, ga­ze­ty itp.)
  • Tran­sak­cje (ra­chun­ki­/wy­ci­ągi, cze­ki i Tran­sPro­mo)
  • Opa­ko­wa­nia (kar­to­ny fa­li­ste, skła­da­ne, opa­ko­wa­nia ela­stycz­ne i ety­kie­ty)
  • Na­rzędzie (druk bez­piecz­ny, for­mu­la­rze i ko­rek­ty)
  • Kon­su­ment (dzie­ła sztu­ki i to­wa­ry fo­to­gra­ficz­ne)
  • Prze­my­sło­we (po­kry­cia ścien­ne­/po­dło­go­we i ozna­ko­wa­nie tek­styl­ne­/mi­ęk­kie)

O ile ocze­ku­je się, że wi­ęk­szo­ść za­sto­so­wań czar­no­-bia­łych i ko­lo­ro­we­go dru­ku biu­ro­we­go spad­nie w zwi­ąz­ku z prze­jściem na ko­mu­ni­ka­cję elek­tro­nicz­ną, ocze­ku­je się, że druk cy­fro­wy będzie rósł w za­sto­so­wa­niach do dru­ku ko­mer­cyj­ne­go oraz nie­których za­sto­so­wa­niach wy­daw­ni­czych, ta­kich jak ksi­ążki i cza­so­pi­sma.

„W szcze­gól­no­ści na­stąpi znacz­ny roz­wój za­sto­so­wań fo­to­gra­ficz­nych ze względu na ocze­ki­wa­ne przy­spie­sze­nie prze­jścia z dru­ku AgX na druk cy­fro­wy w ci­ągu naj­bli­ższych kil­ku la­t” – sko­men­to­wał Ger­man Sa­cri­stan, dy­rek­tor gru­py pro­duk­cyj­nej w Key­po­int In­tel­li­gen­ce.

Ra­port Di­gi­tal Prin­ting Ap­pli­ca­tion Fo­re­cast: 2022–2027 mo­żna ku­pić dla USA lub Eu­ro­py Za­chod­niej. Ra­port glo­bal­ny ma wer­sję sku­pio­ną na ryn­ku ame­ry­ka­ńskim i dru­gą na Eu­ro­pę Za­chod­nią. Obie wer­sje są wy­po­sa­żo­ne w ar­kusz obro­to­wy i slaj­dy. Ra­port mo­żna ku­pić osob­no lub w ra­mach sub­skryp­cji in­nych ba­dań świad­czo­nych przez usłu­gę do­rad­czą On-De­mand Prin­ting & Pu­bli­shing fir­my Key­po­int In­tel­li­gen­ce.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Key­po­int In­tel­li­gen­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści