Trans­for­ma­cja dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go – Asa­hi Pho­to­pro­ducts na tar­gach dru­pa 2024Poprzedni artykuł 

Asa­hi Pho­to­pro­ducts, pio­nier w roz­wo­ju flek­so­gra­ficz­nych płyt fo­to­po­li­me­ro­wych i spółka za­le­żna Asa­hi Ka­sei Cor­po­ra­tion, po­in­for­mo­wa­ła, że fir­ma jest na za­awan­so­wa­nym eta­pie przy­go­to­wań do tar­gów dru­pa, aby mieć pew­no­ść, że jej wy­sta­wa w ha­li 8b, sto­isko A13, będzie głów­nym miej­scem do­ce­lo­wym dla wszyst­kich uczest­ni­ków tar­gów bra­nży flek­so­gra­ficz­nej, od wła­ści­cie­li ma­rek i do­mów re­pro­duk­cyj­nych po za­kła­dy dru­ku flek­so­gra­ficz­ne­go. Za­pla­no­wa­ne w dniach od 28 ma­ja do 7 czerw­ca 2024 r. w Mes­se Düs­sel­dorf w Niem­czech tar­gi dru­pa to miej­sce spo­tkań my­ślących przy­szło­ścio­wo wła­ści­cie­li i me­ne­dże­rów w szer­szej bra­nży po­li­gra­ficz­nej.

Dla­cze­go war­to od­wie­dzić Asa­hi Pho­to­pro­ducts na tar­gach dru­pa?

„Od za­ło­że­nia na­szej fir­my po­nad 50 lat te­mu” – po­wie­dział Die­ter Nie­der­stadt, kie­row­nik ds. mar­ke­tin­gu tech­nicz­ne­go w fir­mie Asa­hi – „o­pra­co­wu­je­my zrów­no­wa­żo­ne ma­te­ria­ły na pły­ty dru­kar­skie, ta­kie jak na­sze płyn­ne ży­wi­ce APR™ prze­twa­rza­ne za po­mo­cą wo­dy. Na­szym ce­lem oraz ce­lem na­szej spółki­-mat­ki Asa­hi Ka­sei jest wpro­wa­dza­nie na ry­nek pro­duk­tów, które two­rzą przy­ja­zne dla ży­cia i ży­cia oraz przy­jem­niej­sze śro­do­wi­sko pra­cy.

„Po­nie­waż wi­ęk­szo­ść pro­du­cen­tów płyt flek­so­gra­ficz­nych na­dal wy­ko­rzy­stu­je pro­ce­sy my­cia roz­pusz­czal­ni­kie­m” – do­dał Die­ter – „po­mo­że­my rów­nież od­wie­dza­jącym na­sze sto­isko na tar­gach dru­pa zro­zu­mieć, jak ła­twa jest Dro­ga do So­lvent ZERO, dzi­ęki cze­mu ich ope­ra­cje będą bar­dziej zrów­no­wa­żo­ne i ofe­ru­ją przy­jem­niej­sze oto­cze­nie dla pra­cow­ni­ków. Pierw­szym kro­kiem jest prze­jście na pły­ty o zmniej­szo­nej za­war­to­ści roz­pusz­czal­ni­ka, ta­kie jak pły­ta Asa­hi AFP™-R Cle­anPrint, która zmniej­sza zu­ży­cie roz­pusz­czal­ni­ka o 30% bez ko­niecz­no­ści do­ko­ny­wa­nia ja­kich­kol­wiek do­dat­ko­wych in­we­sty­cji w sprzęt – po pro­stu zmień pły­ty i je­steś na dro­dze do So­lvent ZERO .

Na dru­pie 2024 Asa­hi opo­wie, jak te­go do­ko­nać, w trzech te­ma­tach:

  • Zrów­no­wa­żo­ny roz­wój: po­ma­ga­nie pro­du­cen­tom i dru­kar­niom płyt flek­so­gra­ficz­nych w re­ali­za­cji fi­lo­zo­fii Asa­hi „Dro­ga do roz­pusz­czal­ni­ka ZERO” , przy jed­no­cze­snym zmniej­sze­niu zu­ży­cia wo­dy i ener­gii oraz po­pra­wie pro­duk­tyw­no­ści i ja­ko­ści dru­ku. Na­sze pły­ty do my­cia wo­dą AWP™-DEW i AWP™-Cle­anFlat po­sia­da­ją cer­ty­fi­kat neu­tral­no­ści pod względem emi­sji dwu­tlen­ku węgla uzy­ska­ny we współpra­cy z The Car­bon Trust. Po­nad­to od­wie­dza­jący sto­isko Asa­hi do­wie­dzą się, w ja­ki spo­sób mo­gą za­osz­czędzić aż do 85% zu­ży­cia ście­ków, ko­rzy­sta­jąc z jed­nost­ki do re­cy­klin­gu wo­dy AWP-LOOP™.
  • Prin­ting Excel­len­ce: Za­pre­zen­tu­je­my pe­łną ga­mę płyt flek­so­gra­ficz­nych, łącz­nie z wpro­wa­dze­niem no­wych płyt. Prze­zna­czo­ny do dru­ku na pa­pie­rze, tek­tu­rze fa­li­stej i fo­lii ma­ku­la­tu­ro­wej. Ze względu na ich pre­cy­zyj­ną do­kład­no­ść od­wzo­ro­wa­nia ko­lo­rów w pra­sie, na­sze pły­ty ide­al­nie na­da­ją się do sto­so­wa­nia tech­no­lo­gii dru­ku z roz­sze­rzo­ną ga­mą ko­lo­rów, za­rów­no w ce­lu za­pew­nie­nia do­sko­na­łej ja­ko­ści dru­ku, jak i zwi­ęk­szo­ne­go zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju.
  • Au­to­ma­ty­za­cja i trans­for­ma­cja cy­fro­wa (DX): Na tar­gach dru­pa 2024 za­pre­zen­tu­je­my od­wie­dza­jącym naj­wy­ższą au­to­ma­ty­za­cję w pro­duk­cji płyt flek­so­gra­ficz­nych: Cry­sta­lCle­anCon­nect, opra­co­wa­ny wspól­nie z fir­ma­mi ESKO i Kongs­berg. Ten prze­ło­mo­wy sys­tem, za­in­sta­lo­wa­ny już w kil­ku lo­ka­li­za­cjach na ca­łym świe­cie, skra­ca pro­ces wy­twa­rza­nia płyt z 12 kro­ków do 1, re­du­ku­jąc na­kład pra­cy , mi­ni­ma­li­zu­jąc ry­zy­ko błędu i da­jąc pły­tę go­to­wą do pra­so­wa­nia. Do­dat­ko­wą usłu­gą cy­fro­wą, którą ofe­ru­je­my, jest zdal­ne wspar­cie tech­nicz­ne w opar­ciu o in­te­li­gent­ne szkło lub smart­fon w za­le­żno­ści od pre­fe­ren­cji klien­ta.

Die­ter Nie­der­stadt pod­su­mo­wał: „Nie mo­że­my się do­cze­kać spo­tka­nia z Pa­ństwem na tar­gach dru­pa 2024 i wspól­nej pra­cy na dro­dze do So­lvent ZERO!”

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Asa­hi Pho­to­pro­ducts

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści