Przed­sta­wia­my Sco­dix AI: pierw­sze roz­wi­ąza­nie AI au­to­ma­ty­zu­jące kre­atyw­no­ść pro­jek­to­wa­niaPoprzedni artykuł 

Scodix wykorzystał własną technologię sztucznej inteligencji, aby stworzyć „futurystów” na drupę 2024 – tętniący życiem zespół postaci, który ma przyciągnąć uwagę uczestników wystawy.
Sco­dix wy­ko­rzy­stał wła­sną tech­no­lo­gię sztucz­nej in­te­li­gen­cji, aby stwo­rzyć „fu­tu­ry­stów” na dru­pę 2024 – tęt­ni­ący ży­ciem ze­spół po­sta­ci, który ma przy­ci­ągnąć uwa­gę uczest­ni­ków wy­sta­wy.

Pod­czas pierw­szej pre­zen­ta­cji pro­duk­tów Sco­dix na tar­gach dru­pa 2024 wio­dący do­staw­ca roz­wi­ązań w za­kre­sie cy­fro­we­go zdo­bie­nia ogła­sza dziś wpro­wa­dze­nie na ry­nek pierw­sze­go na­rzędzia AI, Sco­dix AI. Wy­ko­rzy­stu­jąc po­wszech­ną po­pu­lar­no­ść pras Sco­dix, tech­no­lo­gia sztucz­nej in­te­li­gen­cji wy­ko­rzy­stu­je wnio­ski z ogrom­nych baz da­nych stron udo­sko­na­lo­nych przez Sco­dix, aby zauto­ma­ty­zo­wać pro­ces pro­jek­to­wa­nia ozdób.

W mia­rę wpro­wa­dza­nia sztucz­nej in­te­li­gen­cji do wszyst­kich aspek­tów dru­ko­wa­nia, Sco­dix za­spo­ka­ja ro­snące za­po­trze­bo­wa­nie na na­rzędzia au­to­ma­ty­za­cji wśród do­staw­ców usług po­li­gra­ficz­nych i pro­jek­tan­tów oraz wy­ko­rzy­stu­je sztucz­ną in­te­li­gen­cję, aby po­móc mar­kom przy­ci­ągnąć uwa­gę na za­tło­czo­nym ryn­ku.

Zau­to­ma­ty­zo­wa­ny pro­ces pro­jek­to­wa­nia ozdób w Sco­dix AI ana­li­zu­je pro­jek­ty przed za­su­ge­ro­wa­niem in­te­li­gent­nych wy­bo­rów pro­jek­to­wych,dzi­ęki cze­mu na­wet nie­do­świad­cze­ni pro­jek­tan­ci ma­ją mo­żli­wo­ść upi­ęk­sze­nia i uwy­dat­nie­nia swo­je­go dru­ku. Sco­dix AI mo­że być uży­wa­ny z Sco­dix Sen­se i Sco­dix Fo­il, umo­żli­wia­jąc użyt­kow­ni­kom osi­ągni­ęcie naj­bar­dziej skom­pli­ko­wa­nych re­zul­ta­tów z błysz­czący­mi i wy­tło­czo­ny­mi tek­stu­ra­mi lub wy­twa­rza­nie sper­so­na­li­zo­wa­nych, po­wle­ka­nych fo­lią pro­duk­tów.

Dzi­ęki pro­ce­so­wi al­go­ryt­mu Sco­dix AI od­by­wa­jące­go się w bez­piecz­nej chmu­rze, tech­no­lo­gia jest kom­pa­ty­bil­na z do­wol­nym in­ter­fej­sem in­ter­ne­to­wym i bez­pro­ble­mo­wo in­te­gru­je się z usłu­ga­mi We­b-to­-Print i wi­try­na­mi skle­pów in­ter­ne­to­wych.

„W Sco­dix je­ste­śmy dum­ni z prze­su­wa­nia gra­nic in­no­wa­cji. Bra­nża po­li­gra­ficz­na jest o krok od wy­ko­rzy­sta­nia sztucz­nej in­te­li­gen­cji, a wy­ko­rzy­stu­jąc tech­no­lo­gię ozdób, za­pew­nia­my na­szym klien­tom wi­ęcej mo­żli­wo­ści bi­zne­so­wy­ch” – stwier­dza Eli Grin­berg, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny i współza­ło­ży­ciel Sco­dix, do­da­jąc: „Kre­atyw­no­ść ze Sco­dix po­pro­wa­dzi to re­wo­lu­cja, da­jąca na­wet użyt­kow­ni­kom z wy­zwa­nia­mi twór­czy­mi mo­żli­wo­ść two­rze­nia naj­pi­ęk­niej­szych pro­jek­tów.”

Sco­dix za­pre­zen­tu­je swo­ją no­wą tech­no­lo­gię AI na tar­gach dru­pa 2024 na sto­isku E11 w ha­li 5 w dniach od 28 ma­ja do 7 czerw­ca.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści