Hamp­den Press pod­pi­su­je kon­trakt na Sco­dix Ul­tra 2500 SHD na tar­gach dru­pa 2024Poprzedni artykuł 

Sco­dix, wio­dący do­staw­ca roz­wi­ązań do uszla­chet­nia­nia dru­ku cy­fro­we­go dla bra­nży gra­ficz­nej, ogła­sza dziś sprze­daż ma­szy­ny do uszla­chet­nia­nia cy­fro­we­go Sco­dix Ul­tra 2500 SHD fir­mie Hamp­den Press, wio­dącej fir­mie poligra­ficz­nej ofe­ru­jącej pe­łen za­kres usług, w De­nver w Ko­lo­ra­do.

Wpro­wa­dzo­na na ry­nek nie­co po­nad mie­si­ąc te­mu ma­szy­na Sco­dix Ul­tra 2500 SHD Di­gi­tal En­han­ce­ment Press wnie­sie do Hamp­den Press sze­reg no­wych za­sto­so­wań, w tym mo­żli­wo­ść dru­ko­wa­nia na pa­pie­rze nie­po­wle­ka­nym przy uży­ciu naj­now­szej tech­no­lo­gii MLE fir­my Sco­dix, która jest bar­dzo po­szu­ki­wa­ną funk­cją w bra­nży Świa­do­my eko­lo­gicz­nie ry­nek w Ko­lo­ra­do. To do­sko­na­le po­kry­wa się z za­an­ga­żo­wa­niem Hamp­den Press w zrów­no­wa­żo­ny roz­wój i wy­prze­dza­nie tren­dów bra­nżo­wych. Plat­for­ma za­pew­ni ta­kże Hamp­den do­dat­ko­wą po­jem­no­ść do ob­słu­gi pro­jek­tów w ostat­niej chwi­li.

„Uwa­ża­my, że Sco­dix wy­różnia się na ryn­ku dru­ku ko­mer­cyj­ne­go” – stwier­dza Matt Blue, pre­zes Hamp­den Press. „Mo­żli­wo­ść ozda­bia­nia nie­pod­da­nych obrób­ce i nie­po­wle­ka­nych pa­pie­rów jest do­wo­dem na to, jak da­le­ko wy­prze­dza wszech­stron­no­ść i pro­duk­tyw­no­ść tej tech­no­lo­gii oraz w ja­ki spo­sób za­pew­nia ona znacz­ną war­to­ść do­da­ną. Dla­te­go tak bar­dzo cie­szy­my się, że mo­że­my pod­pi­sać tę umo­wę dzi­siaj na tar­gach dru­pa.”

Za­ło­żo­na w 1977 ro­ku fir­ma Hamp­den Press jest pry­wat­ną fir­mą spe­cja­li­zu­jącą się w roz­wi­ąza­niach z za­kre­su dru­ku cy­fro­we­go, of­f­se­to­we­go i wiel­ko­for­ma­to­we­go. Zna­na z pro­duk­cji wy­so­kiej ja­ko­ści ma­te­ria­łów mar­ke­tin­go­wych, w tym pro­gra­mów pocz­ty bez­po­śred­niej o zmien­nych da­nych, Hamp­den Press zy­ska­ła re­pu­ta­cję dzi­ęki do­sko­na­ło­ści i in­no­wa­cyj­no­ści w bra­nży po­li­gra­ficz­nej.

„Wie­rzy­my, że po­sia­da­nie pierw­sze­go Sco­di­xa w Ko­lo­ra­do będzie za­le­tą” – do­da­je Blue. „Cy­fro­we ozdo­by zmie­nią re­gu­ły gry w przy­pad­ku pro­duk­tów ta­kich jak re­pro­duk­cje ar­ty­stycz­ne, pla­ka­ty i okład­ki ksi­ążek. Z nie­cier­pli­wo­ścią cze­ka­my rów­nież na roz­wój pro­duk­tów zwi­ąza­nych ze sztu­ką we współpra­cy z na­szy­mi part­ne­ra­mi z bra­nży han­dlu elek­tro­nicz­ne­go”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści