Twój pomysł na pracę to copywriting. – Musisz mieć portfolio. – Zbudujemy je!
Zapraszamy na 16 godz. kurs copywritingu w praktyce, z możliwością udziału online lub stacjonarnie w Krakowie
Termin najbliższej edycji: 8, 10, 11 oraz 15 lipca 2024 r.
Godziny zajęć: 17.15-20.30
Uwaga: w systemie oświatowym realizowane są godziny dydaktyczne, czyli jednostki 45. minutowe; po każdych dwóch jednostkach przypada 15 min przerwy
Miejsce zajęć:
– online: łączymy się na Jitsi, który nie wymaga instalacji, link przesyła prowadzący zajęcia
– stacjonarnie: siedziba Publishing School w Krakowie, ul. Kosynierów 15B, lip. sala nr 2
Program
1. Magia i moc słowa. Dlaczego copywriter nie jest pisarzem ani dziennikarzem?
2. Cztery złote zasady tworzenia komunikatu copywritingowego, printwriting a webwriting
3. Tekst i jego elementy. Informacja “O mnie” prywatnie i zawodowo, “O nas” na www
4. Formy proste: wyliczenia, podpisy pod ilustracje, tytuły o zmiennym zabarwieniu emocjonalnym
5. Zestaw postów na FB – tekst skojarzony z obrazem. Możliwości pozyskania ilustracji
6. Zasady budowania sloganów reklamowych – tworzymy zestawy do kampanii promocyjnych
7. Krótkie formy z utrudnieniami: oferty sprzedażowe, przekształcenie tekstu ciągłego w tabelę
8. Artykuły na strony www i blogi z uwzględnieniem USP oraz SEO, pytania do wywiadu reklamowego
9. Obszerniejsze artykuły sponsorowane ze słowami kluczowymi. Jak dobrać słowa kluczowe?
10. Taktyka komunikatu mailowego, czyli jak pisać skuteczne maile, w tym odpowiedzi na reklamacje
11. Teksty poradnikowe oraz preclowe ze słowami kluczowymi
12. Skracanie tekstu ze zmianą grupy docelowej w stosunku do informacji źródłowej
13. Specjalne zadania copywritera: scenariusz spotu reklamowego, storytelling
14. Mini słownik pojęć reklamowych
15. Pomysł na skuteczne portfolio, struktura własnego portfolio
Koszt: 540 zł brutto
Zapisy na https://publishingschool.pl/kurs-copywritingu/