Durst Tau RSC w fir­mie Ki­mo­ha En­tre­pre­neurs Fz­coPoprzedni artykuł 

Vinesh K. Bhimani, dyrektor zarządzający w Kimoha
Vi­nesh K. Bhi­ma­ni, dy­rek­tor za­rządza­jący w Ki­mo­ha

Durst Gro­up, świa­to­wy li­der w dzie­dzi­nie roz­wi­ązań do dru­ku cy­fro­we­go, z ra­do­ścią ogła­sza ko­lej­ną uda­ną in­sta­la­cję re­wo­lu­cyj­nej ma­szy­ny dru­kar­skiej Tau RSC w fir­mie Ki­mo­ha En­tre­pre­neurs Fz­co. Wśród in­nych wcze­śniej­szych in­sta­la­cji w fir­mie Ki­mo­ha, czo­ło­we­go do­staw­cy roz­wi­ązań w za­kre­sie ety­kiet i opa­ko­wań w Zjed­no­czo­nych Emi­ra­tach Arab­skich (ZEA), ta prze­ło­mo­wa współpra­ca sta­no­wi wa­żny ka­mień mi­lo­wy w re­de­fi­ni­cji kra­jo­bra­zu dru­ko­wa­nia ety­kiet.

Dzi­ęki wspól­ne­mu za­an­ga­żo­wa­niu w in­no­wa­cyj­no­ść i za­do­wo­le­nie klien­tów, Durst i Ki­mo­ha po­łączy­li si­ły, aby wy­ru­szyć w trans­for­ma­cyj­ną podróż. Wy­ko­rzy­stu­jąc naj­no­wo­cze­śniej­szą tech­no­lo­gię Tau RSC fir­my Durst i spe­cja­li­stycz­ną wie­dzę Ki­mo­ha w bra­nży, to stra­te­gicz­ne part­ner­stwo za­owo­co­wa­ło prze­ło­mo­wą in­we­sty­cją, która wy­nie­sie Ki­mo­ha na no­we wy­ży­ny.

„Cie­szy­my się, że mo­że­my współpra­co­wać z Ki­mo­ha w dąże­niu do do­sko­na­ło­ści” — po­wie­dział Tho­mas Ma­ci­na, Glo­bal Sa­les Ma­na­ger, La­bels & Fle­xi­ble Pac­ka­ging w Durst Gro­up. „Uda­na in­sta­la­cja ma­szy­ny dru­kar­skiej Tau RSCi jest świa­dec­twem na­sze­go za­an­ga­żo­wa­nia w re­wo­lu­cję bra­nży po­li­gra­ficz­nej. Je­ste­śmy dum­ni, że mo­że­my być częścią podróży Ki­mo­ha do suk­ce­su i nie mo­że­my się do­cze­kać, aby być świad­ka­mi nie­zwy­kłych osi­ągni­ęć, które nas cze­ka­ją”.

Ki­mo­ha zy­ska­ła re­pu­ta­cję dzi­ęki do­star­cza­niu in­no­wa­cyj­nych i zrów­no­wa­żo­nych roz­wi­ązań w za­kre­sie ety­kiet i opa­ko­wań w różnych bra­nżach. Włącza­jąc naj­no­wo­cze­śniej­szą tech­no­lo­gię Durst do swo­ich ope­ra­cji, Ki­mo­ha będzie w sta­nie zwi­ęk­szyć swo­je mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­ne, uspraw­nić prze­pły­wy pra­cy i prze­kro­czyć ocze­ki­wa­nia klien­tów.

„Zaw­sze mie­li­śmy naj­lep­sze roz­wi­ąza­nie cy­fro­we w na­szych obiek­tach i chcie­li­śmy do­dać ma­szy­nę atra­men­to­wą do na­sze­go cy­fro­wego port­fo­lio, w którym Durst był jed­nym z czo­ło­wych gra­czy w bra­nży. Szyb­ko­ść i ła­two­ść ob­słu­gi spra­wi­ły, że nasz wy­bór stał się oczy­wi­sty” — po­wie­dział Vi­nesh K. Bhi­ma­ni, dy­rek­tor za­rządza­jący w Ki­mo­ha. „Mo­żna wy­mie­nić wie­le, ale nie­które z naj­wa­żniej­szych do­ty­czą po­pra­wy ma­rży, po­ma­ga­jąc osi­ągnąć ce­le fir­my w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju po­przez zmniej­sza­jąc ob­ci­ąże­nie kon­wen­cjo­nal­nej tech­no­lo­gii. To na­sza głów­na wy­gra­na w umiesz­cze­niu Dur­sta w na­szym za­kła­dzie”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Durst Gro­up

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści