McLe­an Pac­ka­ging po­wie­rza dru­kar­ce Sco­dix 6500 SHD pro­duk­cję opa­ko­wań wy­so­kiej kla­syPoprzedni artykuł 

Od lewej do prawej: Eli Grinberg, dyrektor generalny i założyciel Scodix, Sam McConnell, menedżer ds. sztancowania i tłoczenia McClean, Mark Nixon wiceprezes ds. sprzedaży Scodix, Mike Pasciolla, kierownik działu prasowego McClean, Jeff Besnick, wiceprezes ds. kartonów składanych i sztywnych pudełek McClean, Fred Sciuto, Regionalny kierownik sprzedaży Scodix, Shawn Hintosh, GM Rigid Box Division McClean
Od le­wej do pra­wej: Eli Grin­berg, dy­rek­tor ge­ne­ral­ny i za­ło­ży­ciel Sco­dix, Sam McCon­nell, me­ne­dżer ds. sztan­co­wa­nia i tło­cze­nia McCle­an, Mark Ni­xon wi­ce­pre­zes ds. sprze­da­ży Sco­dix, Mi­ke Pa­sciol­la, kie­row­nik dzia­łu pra­so­we­go McCle­an, Jeff Be­snick, wi­ce­pre­zes ds. kar­to­nów skła­da­nych i sztyw­nych pu­de­łek McCle­an, Fred Sciu­to, Re­gio­nal­ny kie­row­nik sprze­da­ży Sco­dix, Shawn Hin­tosh, GM Ri­gid Box Di­vi­sion McCle­an

Sco­dix, wio­dący na świe­cie do­staw­ca udo­sko­na­leń do dru­ku cy­fro­we­go, ogła­sza sprze­daż Sco­dix Ul­tra 6500 SHD (Smart High De­fi­ni­tion) fir­mie McLe­an Pac­ka­ging Cor­po­ra­tion, wio­dącej fir­mie opa­ko­wa­nio­wej z sie­dzi­bą w USA. McLe­an za­ku­pił tę dru­kar­kę na tar­gach dru­pa 2024 w ra­mach in­we­sty­cji ma­jącej na ce­lu zwi­ęk­sze­nie jej mo­żli­wo­ści pro­duk­cyj­nych i uspraw­nie­nie ope­ra­cji.

Po­sia­da­jąc trzy za­kła­dy pro­duk­cyj­ne i za­trud­nia­jąc po­nad 200 pra­cow­ni­ków, McLe­an jest głów­nym gra­czem na ame­ry­ka­ńskim ryn­ku opa­ko­wań od po­nad 60 lat. Zna­na z różno­rod­nych roz­wi­ązań w za­kre­sie opa­ko­wań, od ko­sme­ty­ków i na­po­jów spi­ry­tu­so­wych po wy­so­kiej kla­sy to­wa­ry kon­sump­cyj­ne i sło­dy­cze, cy­fro­wa dru­kar­ka uszla­chet­nia­jąca Sco­dix Ul­tra 6500 SHD będzie klu­czo­wym aspek­tem w do­star­cza­niu naj­wy­ższej ja­ko­ści ozdób w ca­łej ga­mie opa­ko­wań mar­ki.

Sco­dix ofe­ru­je naj­bar­dziej wy­ra­fi­no­wa­ne roz­wi­ąza­nia w za­kre­sie de­ko­ra­cji na ryn­ku; uła­twia­jąc two­rze­nie bar­dzo skom­pli­ko­wa­nych szcze­gółów i pre­cy­zji, to­ru­jąc dro­gę mar­kom do two­rze­nia wpły­wu i sil­nej to­żsa­mo­ści po­przez opa­ko­wa­nie. No­wo wpro­wa­dzo­ny na ry­nek Sco­dix Ul­tra 6500 SHD za­pew­nia sze­ro­ki za­kres za­sto­so­wań na jed­nej ma­szy­nie, w tym zdo­bie­nie wie­lo­war­stwo­we (MLE), dzi­ęki cze­mu mar­ki mo­gą te­raz na­kła­dać wie­le warstw uszla­chet­nia­jących w jed­nym prze­bie­gu.

„Sco­dix prze­kro­czył zwy­kłe za­le­ty wy­ka­ńcza­nia cy­fro­we­go i ma do­dat­ko­wą za­le­tę w po­sta­ci im­po­nu­jących re­fe­ren­cji w za­kre­sie zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju” – ko­men­tu­je Jeff Be­snick, wi­ce­pre­zes McLe­an Pac­ka­ging. „Asor­ty­ment de­ko­ra­cji wy­ko­ńcze­nio­wych jest im­po­nu­jący. Je­ste­śmy pew­ni, że Sco­dix prze­nie­sie pro­duk­ty na­szych klien­tów na wy­ższy po­ziom, a na­sze opa­ko­wa­nia za­ob­ser­wu­ją im­po­nu­jące re­zul­ta­ty”.

Sco­dix po­sia­da sze­reg cer­ty­fi­ka­tów zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, w tym cer­ty­fi­kat po­wta­rzal­no­ści i im­po­nu­jące wy­ni­ki oce­ny cy­klu ży­cia (LCA), które do­wo­dzą, że tech­no­lo­gia Sco­dix mo­że zmniej­szyć emi­sję CO2e (rów­no­wa­żnik CO2) o 85%.

„Dru­kar­ka Sco­dix Ul­tra 6500 przy­ci­ągnęła nas ze względu na jej ela­stycz­no­ść umo­żli­wia­jącą ofe­ro­wa­nie tak wie­lu różnych roz­wi­ązań w przy­pad­ku wie­lu ro­dza­jów su­row­ców, z ko­rzy­ścią dla ka­żde­go z na­szych od­dzia­łów. To zmie­nia za­sa­dy gry!” – do­da­je Be­snick.

Mark Ni­xon, wi­ce­pre­zes ds. sprze­da­ży Sco­dix, pod­su­mo­wu­je: „To za­chęca­jące, że wy­jąt­ko­we fir­my na ryn­ku opa­ko­wań po­dzie­la­ją na­sze war­to­ści do­ty­czące zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju i pra­gną two­rzyć naj­wy­ższej ja­ko­ści, skom­pli­ko­wa­ne opa­ko­wa­nia na ryn­ku. Fir­ma McLe­an Pac­ka­ging kon­se­kwent­nie wy­zna­cza stan­dar­dy w bra­nży i je­ste­śmy za­szczy­ce­ni mo­żli­wo­ścią wspie­ra­nia ich ci­ągłe­go za­an­ga­żo­wa­nia w do­star­cza­nie klien­tom nie­zwy­kłych pro­duk­tów”.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Sco­dix

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści