Key­po­int In­tel­li­gen­ce od­kry­wa przy­szło­ść skła­da­nych kar­to­nów w trze­cim ra­por­ciePoprzedni artykuł 

Fir­ma Key­po­int In­tel­li­gen­ce opu­bli­ko­wa­ła nie­daw­no ra­port o sta­nie bra­nży dla bra­nży opa­ko­wań skła­da­nych. Część se­rii skła­da­jącej się z pi­ęciu ra­portów Ra­por­ty o sta­nie bra­nży opra­co­wa­ne przez fir­mę Key­po­int In­tel­li­gen­ce sta­no­wią kom­plek­so­wą ana­li­zę przy­jęcia tech­no­lo­gii cy­fro­wych w sek­to­rze ety­kiet i opa­ko­wań, a ich ce­lem jest prze­ana­li­zo­wa­nie i zro­zu­mie­nie za­cho­dzącej dy­na­mi­ki.

Ra­por­ty te szcze­góło­wo i do­kład­nie ba­da­ją prak­ty­ki cy­fro­we w bra­nży, me­to­dycz­nie od­dzie­la­jąc sku­tecz­ne stra­te­gie od tych, które są nie­wy­star­cza­jące. W ten spo­sób przed­sta­wia­ją ja­sne i szcze­góło­we zro­zu­mie­nie, które tak­ty­ki przy­no­szą po­zy­tyw­ne re­zul­ta­ty, a które wy­ma­ga­ją po­now­nej kry­tycz­nej oce­ny. Ta skru­pu­lat­na ana­li­za roz­ci­ąga się na sfe­rę cy­fro­wej ad­op­cji na ryn­ku opa­ko­wań skła­da­nych, rzu­ca­jąc świa­tło na obec­ne tren­dy i dy­na­mi­kę. Nie tyl­ko rzu­ca świa­tło na do­mi­nu­jące wzor­ce i prak­ty­ki, ale ta­kże do­star­cza przy­dat­nych spo­strze­żeń. Spo­strze­że­nia te słu­żą ja­ko prze­wod­nik, okre­śla­jący punk­ty od­nie­sie­nia dla te­go, co uwa­ża się za suk­ces w tej prze­strze­ni oraz iden­ty­fi­ku­jący po­ten­cjal­ne pu­łap­ki i wy­zwa­nia, przed który­mi mo­gą sta­nąć fir­my w bra­nży opa­ko­wań skła­da­nych. Dzi­ęki tej do­głęb­nej eks­plo­ra­cji za­in­te­re­so­wa­ne stro­ny zy­sku­ją wie­dzę nie­zbęd­ną do sku­tecz­niej­sze­go po­ru­sza­nia się po ryn­ku i po­dej­mo­wa­nia świa­do­mych de­cy­zji, które ma­ją klu­czo­we zna­cze­nie dla przy­szłe­go wzro­stu i in­no­wa­cji.

„Do tej po­ry cy­fro­wą ad­op­cję w sek­to­rze opa­ko­wań skła­da­nych ini­cjo­wa­no przede wszyst­kim wśród pierw­szych użyt­kow­ni­ków, czy­li osób uwa­ża­nych za wi­zjo­ne­rów i en­tu­zja­stów tech­no­lo­gii cy­fro­wych. By­ło to do­bre dla bra­nży, po­nie­waż umo­żli­wi­ło oce­nę i te­sto­wa­nie tech­no­lo­gii, mo­de­li bi­zne­so­wych i prze­pły­wów pra­cy, wy­ko­rzy­sta­nie moc­nych stron i na­pra­wie­nie sła­bych stro­n” – ko­men­tu­je Ke­vin Kar­stedt, wi­ce­pre­zes ds. usług pa­ko­wa­nia w Key­po­int In­tel­li­gen­ce. Na­stęp­ną gru­pą kon­wer­te­rów szu­ka­jącą ad­op­cji jest Wcze­sna Wi­ęk­szo­ść, która jest bar­dziej prag­ma­tycz­na w swo­im my­śle­niu i będzie in­we­sto­wać w ob­sza­ry, które będą mia­ły naj­wi­ęk­szy wpływ na ich bi­znes. „Ist­nie­ją wy­ra­źne różni­ce w spo­so­bie pro­mo­wa­nia, sprze­da­wa­nia i wspie­ra­nia ka­żdej z tych grup kon­wer­te­rów. To, co spraw­dza się w przy­pad­ku jed­nej gru­py, nie będzie dzia­łać w przy­pad­ku dru­gie­j” – kon­ty­nu­uje Kar­stedt. Różni­ce te pod­kre­ślo­no w ra­por­cie i po­ja­wia­ją się one we wła­ści­wym mo­men­cie, gdy ry­nek jest go­to­wy na we­jście w no­wą fa­zę wdra­ża­nia ze zna­czący­mi zmia­na­mi w tech­no­lo­gii i pro­duk­tyw­no­ści. Naj­bli­ższe la­ta będą bar­dzo in­te­re­su­jące”

„W 2024 r. na ry­nek po­ja­wi się kil­ka no­wych roz­wi­ązań, które znacz­nie zbli­żą po­ziom pro­duk­cji do pras ana­lo­go­wych w for­ma­cie B1” – stwier­dził Jeff Wet­ter­sten, wi­ce­pre­zes dzia­łu pa­ko­wa­nia w Key­po­int In­tel­li­gen­ce. „Je­śli do­ce­lo­wy ry­nek cy­fro­wy oka­że się suk­ce­sem, po­pchnie to bra­nżę do dru­giej fa­zy ad­ap­ta­cji cy­fro­wej, sku­pia­jącej się na uwzględ­nie­niu ca­ło­ści kosz­tów pro­duk­cji”.

Stan bra­nży: ra­port do­ty­czący opa­ko­wań skła­da­nych mo­żna ku­pić osob­no lub w ra­mach sub­skryp­cji in­nych ba­dań świad­czo­nych przez usłu­gę do­rad­czą Key­po­int In­tel­li­gen­ce w za­kre­sie ety­kiet i opa­ko­wań cy­fro­wych.

Aby uzy­skać wi­ęcej in­for­ma­cji na te­mat ra­por­tu, klik­nij tu­taj.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji fir­my Key­po­int In­tel­li­gen­ce

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści