Firma Keypoint Intelligence opublikowała niedawno raport o stanie branży dla branży opakowań składanych. Część serii składającej się z pięciu raportów Raporty o stanie branży opracowane przez firmę Keypoint Intelligence stanowią kompleksową analizę przyjęcia technologii cyfrowych w sektorze etykiet i opakowań, a ich celem jest przeanalizowanie i zrozumienie zachodzącej dynamiki.
Raporty te szczegółowo i dokładnie badają praktyki cyfrowe w branży, metodycznie oddzielając skuteczne strategie od tych, które są niewystarczające. W ten sposób przedstawiają jasne i szczegółowe zrozumienie, które taktyki przynoszą pozytywne rezultaty, a które wymagają ponownej krytycznej oceny. Ta skrupulatna analiza rozciąga się na sferę cyfrowej adopcji na rynku opakowań składanych, rzucając światło na obecne trendy i dynamikę. Nie tylko rzuca światło na dominujące wzorce i praktyki, ale także dostarcza przydatnych spostrzeżeń. Spostrzeżenia te służą jako przewodnik, określający punkty odniesienia dla tego, co uważa się za sukces w tej przestrzeni oraz identyfikujący potencjalne pułapki i wyzwania, przed którymi mogą stanąć firmy w branży opakowań składanych. Dzięki tej dogłębnej eksploracji zainteresowane strony zyskują wiedzę niezbędną do skuteczniejszego poruszania się po rynku i podejmowania świadomych decyzji, które mają kluczowe znaczenie dla przyszłego wzrostu i innowacji.
„Do tej pory cyfrową adopcję w sektorze opakowań składanych inicjowano przede wszystkim wśród pierwszych użytkowników, czyli osób uważanych za wizjonerów i entuzjastów technologii cyfrowych. Było to dobre dla branży, ponieważ umożliwiło ocenę i testowanie technologii, modeli biznesowych i przepływów pracy, wykorzystanie mocnych stron i naprawienie słabych stron” – komentuje Kevin Karstedt, wiceprezes ds. usług pakowania w Keypoint Intelligence. Następną grupą konwerterów szukającą adopcji jest Wczesna Większość, która jest bardziej pragmatyczna w swoim myśleniu i będzie inwestować w obszary, które będą miały największy wpływ na ich biznes. „Istnieją wyraźne różnice w sposobie promowania, sprzedawania i wspierania każdej z tych grup konwerterów. To, co sprawdza się w przypadku jednej grupy, nie będzie działać w przypadku drugiej” – kontynuuje Karstedt. Różnice te podkreślono w raporcie i pojawiają się one we właściwym momencie, gdy rynek jest gotowy na wejście w nową fazę wdrażania ze znaczącymi zmianami w technologii i produktywności. Najbliższe lata będą bardzo interesujące”
Stan branży: raport dotyczący opakowań składanych można kupić osobno lub w ramach subskrypcji innych badań świadczonych przez usługę doradczą Keypoint Intelligence w zakresie etykiet i opakowań cyfrowych.
Aby uzyskać więcej informacji na temat raportu, kliknij tutaj.
Na podstawie informacji firmy Keypoint Intelligence