Zie­lo­na re­wo­lu­cja w e-com­mer­ce dzi­ęki in­no­wa­cyj­nym pro­duk­tom RAJAPoprzedni artykuł 

RAJA pre­zen­tu­je ka­ta­log z oka­zji 70-le­cia fir­my, a w nim po­nad 3000 do­stęp­nych od ręki in­no­wa­cyj­nych opa­ko­wań, ma­te­ria­łów do biur, wy­po­sa­że­nia dla firm, oraz pe­łnej ga­my pro­duk­tów dla bra­nży e-com­mer­ce. Naj­now­sza ofer­ta eu­ro­pej­skie­go li­de­ra w bra­nży na ryn­ku opa­ko­wań jest od­po­wie­dzią na szyb­ko zmie­nia­jące się tren­dy w e-com­mer­ce dot. za­sad zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju oraz za­po­trze­bo­wa­nie na in­no­wa­cyj­ne pro­duk­ty.

Od sa­me­go po­cząt­ku ist­nie­nia RAJA, sta­wia­no za­rów­no na in­no­wa­cje w dzie­dzi­nie uży­tecz­no­ści pro­duk­tów, jak i te­go, aby dys­try­bu­owa­ne przez fir­mę pro­duk­ty by­ły eko­lo­gicz­ne. Dziś aż 100% do­staw­ców zo­bo­wi­ąza­ło się do prze­strze­ga­nia za­sad po­li­ty­ki fir­my dot. zrów­no­wa­żo­ne­go roz­wo­ju, a 86% pro­duk­tów wy­twa­rza­nych jest w Eu­ro­pie, co ozna­cza krót­sze ła­ńcu­chy do­staw. Zda­jąc so­bie spra­wę z te­go, w jak szyb­kim tem­pie roz­wi­ja się bra­nża e-com­mer­ce – będąca głów­nym od­bior­cą pro­duk­tów RAJA – wpro­wa­dzo­no pi­ęć za­sad eko­-pa­ko­wa­nia: re­cy­kling, po­now­ne uży­cie, re­duk­cja, za­mia­na oraz od­no­wa.

  • RECYKLING: z ro­ku na rok RAJA ofe­ru­je co­raz wi­ęcej opa­ko­wań na­da­jących się do re­cy­klin­gu i po­ma­ga klien­tom w do­sko­na­le­niu prak­tyk eko­od­po­wie­dzial­nych.
  • PONOWNE UŻYCIE: fir­ma świa­do­mie wpro­wa­dza bar­dziej eko­lo­gicz­ne opa­ko­wa­nia, które mo­gą być wie­lo­krot­nie uży­te. Przy­kła­dem są co­raz bar­dziej po­pu­lar­ne w bra­nży e-com­mer­ce opa­ko­wa­nia zwrot­ne – pu­de­łka z do­dat­ko­wym pa­skiem kle­jącym, słu­żącym do po­now­ne­go za­mkni­ęcia w przy­pad­ku chęci do­ko­na­nia zwro­tu przez klien­ta.
  • REDUKCJA: aby mak­sy­mal­nie do­sto­so­wać roz­miar opa­ko­wa­nia do wy­sy­ła­nej za­war­to­ści fir­ma wpro­wa­dzi­ła po­nad 550 for­ma­tów pu­deł kar­to­no­wych do­pa­so­wa­nych tak, aby do mi­ni­mum zre­du­ko­wać pu­ste miej­sce, przez to jed­no­cze­śnie wy­eli­mi­no­wać zbęd­ną ilo­ści wy­pe­łnia­czy. To ozna­cza ta­kże, że kosz­ty są mniej­sze.
  • ZAMIANA: pa­pie­ro­we za­mien­ni­ki dla ta­śm pa­ko­wych, fo­lii bąbel­ko­wej, fo­lii stretch to tyl­ko wy­bra­ne pro­duk­ty, dzi­ęki którym mo­żna zre­du­ko­wać ślad węglo­wy do mi­ni­mum.
  • ODNOWA: fir­ma sys­te­ma­tycz­nie wpro­wa­dza pro­duk­ty wy­two­rzo­ne z na­tu­ral­nych su­row­ców, ta­kich jak pa­pier, drew­no lub skro­bia ku­ku­ry­dzia­na

– No­wy, przy­go­to­wa­ny spe­cjal­nie na 70-le­cie fir­my, ka­ta­log to ta­kże prak­tycz­ne po­ra­dy i in­spi­ra­cje dla tych, którzy wła­śnie roz­po­czy­na­ją swo­ją przy­go­dę w sek­to­rze e-com­mer­ce. Ja­ko li­der bra­nży, w przej­rzy­sty spo­sób po­ka­za­li­śmy w nim, w ja­ki spo­sób za­osz­czędzić na wy­sy­ła­niu do klien­tów swo­ich pro­duk­tów, jak do­brać od­po­wied­nie opa­ko­wa­nie, a ta­kże jak zre­du­ko­wać uszko­dze­nia pa­czek i zop­ty­ma­li­zo­wać pro­ce­sy lo­gi­stycz­ne – mówi Ja­ro­sław Ka­mi­ński, Pre­zes pol­skie­go od­dzia­łu gru­py­RAJA.

W przy­go­to­wa­nym w wer­sji elek­tro­nicz­nej ka­ta­lo­gu znaj­dzie­my po­nad 300 be­st­sel­le­rów RAJA w spe­cjal­nych ob­ni­żo­nych ce­nach, w tym sze­ro­ką ga­mę kar­to­nów, od stan­dar­do­wych, eko­no­micz­nych, przez ele­ganc­kie pu­de­łka fa­so­no­we i ozdob­ne, aż po spraw­dzo­ne w bra­nży e-com­mer­ce kar­to­ny z au­to­ma­tycz­nym dnem oraz pu­de­łka spe­cjal­ne­go prze­zna­cze­nia. Z oka­zji 70-le­cia RAJA atrak­cyj­ne ce­ny – ze szcze­gól­nym uwzględ­nie­niem pro­duk­tów eko­lo­gicz­nych oraz in­no­wa­cyj­nych – będą wpro­wa­dza­ne przez ca­ły rok. No­wa ofer­ta to ta­kże du­ży wy­bór urządzeń oraz na­rzędzi nie­zbęd­nych w ka­żdym ma­ga­zy­nie i w pra­cy pa­ko­wa­cza, jak rów­nież ar­ty­ku­ły biu­ro­we oraz te zwi­ąza­ne z hi­gie­ną i bez­pie­cze­ństwem.

Ka­ta­log jest do po­bra­nia tu­taj.

Na pod­sta­wie in­for­ma­cji Gru­py Ra­ja

 Pro­duk­cja: We­bFa­bri­ka 1999–2025 | Kon­takt | Re­gu­la­min | Po­li­ty­ka Pry­wat­no­ści